Abdul-Madjid Abdaly

Tlf: 33 78 58 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Abdul-Madjid Abdaly er en av 6 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Abdul-Madjid Abdaly

Faglig dyktig

Dyktig. Har god tid til deg. Henviser videre når han er usikker. Flink til å få barn til å synes det er ok å gå til legen, selv ved blodprøver.

15 års samarbeid

Abdul er veldig flink til å lytte og stiller gode oppfølgingsspørsmål, på en måte som gjør det lett å svare/ forklare. Det er noen ganger litt ventetid på forrommet, men det er fordi han tar seg god tid med hver enkelt pasient. For oss som liker å ha med noen inn til legen, viser han at han følger godt med på hva følget sier, når denne inkluderes rundt forklaring/ svar til lege. Alle behandles med god respekt og nøye grundighet. Man føler seg gjerne litt bedre allerede når man går ut derfra.

Tilbakeholden og forsiktig

Pluss - God til og lytte, rolig og forståelsesfull lege!
Henviser til videre undersøkelse for grundigere utredning ved tvil..

Minus - har legestudenter hos seg under konsultasjonstimen.....som i mitt tilfelle to ganger tok over rollen som min fastlege !! Mistet kontakt med min lege pga det og det føltes ukomfortabelt.....................lite hyggelig.

Utrolig dyktig og profesjonell.

God til å lytte og meget dyktig i faget sitt,
rask til å henvise videre viss nødvendig.

Er også flink til å utføre mindre inngrep.

Samvittighetsfull behagelig.

Vi er et ektepar som begge har hatt Abdaly som fastlege i 3 år.
Vi er meget godt fornøyd med hans innsats for å holde vår helse i god stand.
Han lytter godt og vi har fått tilbakemeldinger raskt. Når vi nå flytter vil vi bare takke.
Sande legesenter er effektivt, men har fortsatt en feil i sitt telefonsystem.

Kvalitet og trygghet.

Denne legen har oversikt over hva han gjør. Han følger godt med når man forklarer sitt ærend og han gir deg en følelse av at hva du sier, er av betydning og viktig i så måte. Jeg har aldri gruet for å gå til legen, så lenge jeg har brukt Abdaly i Sande og kan anbefale ham til hvem det skulle være, som har behov for en allmenlege. Han er godt tilgjengelig, selv på kort varsel og han venter gjerne 10 minutter etter stengetid, for å ta mot deg, dersom nødvendig og han har mulighet til det!

Hilsen godt fornøyd pasient.

Veldig flink lege!

Har hatt denne legen siden jeg flyttet til Sande for 4 år siden. Har vært der noen ganger (også med min sønn på 6 år). Mitt inntrykk er at han er veldig profesjonell og tar seg tid. Har stilt riktig diagnose raskt og gjort nødvendige tester med en gang.

Min lege.

Har alltid fått den hjelp og forståelse jeg har hatt behov for. I 10 år var jeg knapt der, men så slo den kroniske sykdommen til.

Bra lege

Hjelpsom. Flink til å lytte. Tar deg på alvor. Tar seg god tid. Forklarer godt.