Abdul-Madjid Abdaly

Autorisasjon (2000)

Sande Legesenter Telefonnummer33 78 58 3033 78 58 ...
Sande legesenter Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold
Abdul-Madjid Abdaly er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Abdul-Madjid Abdaly

Trygghet og kunnskap

Verdenst beste og smarteste lege anbefales på varmeste. Han tar pasienter på alvor og gir pasienter trygghet og god tid.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Beste fastlegen jeg har hatt, han tar seg god tid og tar deg som pasient på alvor. Han hører på pasienten sine og behandler pasientene sine med respekt. Er litt lang ventetid fordi han bruker god tid på pasientene sine. Han gir alltid resept samme dag, noen ganger har jeg opplevd å få resept 1 time etter at jeg ringte. Hvis det er akutt får man alltid time på dagen. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik, empatisk og dyktig

Lege som tar seg god tid, opptatt av å utrede godt og finne best mulig behandling. Oppleves som veldig kunnskapsrik og er flink til å forklare.

Dyktig og vennlig

Tar seg alltid tid selv om man ikke har bestilt time og det er en hastesak. Veldig imøtekommende og kunnskapsrik

Tar legegjerningen på alvor - er direkte årsak til at jeg lever

Jeg har hatt Dr.Abdaly som lege i ca.20-år, selv etter at jeg flyttet . Alltid blitt tatt på alvor, diagnostisert sykdom som kunne ført til død for meg - ble operert i tide,tar seg god tid - behandlet skader jeg har hatt ved ulykke og på sinn på en utrolig måte. Fulgt meg opp i alle år, rapportert tilbake etter prøver, kalt meg inn når jeg var for lenge mellom konsultasjoner. Så- ja - jeg hadde neppe vært i livet i dag uten Dr.abdaly, Og Reza ved Abdalys ferier. Er nå pensjonist - og glad Abdaly er mye yngre enn meg :-) - kommer aldri til å bytte fastlege, og har - vil ha han som fastlege livet ut. Dr.Abdaly og Sande Legesenter kan anbefales på det varmeste.