Maria Gorlova

Trygg Helse Legesenter

2014

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Trygg Helse Legesenter
Trygve Lies plass 1 1051 Oslo
Tlf: 23 14 39 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maria Gorlova er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maria Gorlova

Meget fornøyd

Maria er den beste legen som jeg vet om! Hun er faglig dyktig, profesjonell, tar seg tid å lytte og omsorgsfull . Dette er sjeldent i Norge.

Veldig fornøyd!

Maria er profesjonell, tålmodig og imøtekommende. Hun sender til blodprøver og henviser til undersøkelser fort. Slik at man får riktig behandling mye raskere.
Hun er veldig flink til å lytte og skape tillitt. Er kjempe fornøyd og takknemlig!

Anbefalt fastlege!

Tar pasientene på alvor,er flink med utredning, og ikke minst er hun veldig blid og hyggelig å snakke med. Anbefales på det sterkeste : -) flinkeste legen jeg har hatt noen gang.

Meget misfornøyd

Først har jeg ventet 25 minutter på venteværelset.
Legen tok ikke noe av det jeg sa alvorlig og alltid avfeide meg. Har måttet krangle meg til hjelp, medisiner og henvisninger. Hun henviste meg likevel ikke, selv om hun selv ikke finner ut av noe. Endte i mellomtiden med å gå til en privat lege som stilte korrekt diagnose og problemet ble løst. Hun er faglig svak og bryr seg ikke om pasienter, helt fjernt og tom for kunnskap. Hun klarte ikke å gi meg noe av det jeg hadde behov for under legetimen. Opplever dette meget uansvarlig og skal dessverre bytte fastlege.

Aller beste fastlegen, ever!

Maria er rolig og empatisk, hyggelig og imøtekommende person. Virker som Maria er oppdatert faglig og dermed er en kunnskapsrik behandler. Flink til å lytte, og se deg helhetlig.

den beste legen jeg har hatt, av mange

Maria er en dytrig lege.Hun kan det meste, og er alltid oppdatert på siste nytt. Hun er også er godt menneske, lytter på det du har å si. Man føler seg velkommen hos henne, og ikke bare en som skal inn og ut av legekontoret så fort som mulig. Hele familen går hos henne.Håper hun blir her lenge!!

Beste legen jeg har hatt!

Maria Gorlova er lyttende, tålmådig, profesjonel lege. Alltid sender å ta alle blød prøvene som trengs. Aldri hadde son lege før.
Beste legen jeg har hatt!

Flink lege

Hun er veldig imøtekommende. Lytter til deg, jeg har en veldig god erfaring med henne. Jeg er veldig fornøyd med henne som lege og person.

Imøtekommende

Hun er imøtekommende, forståelsesfull og er dyktig. Lytter til det du har å si. Følte meg virkelig godt tatt imot.

Den beste legen jeg har hatt på hele mitt liv

Maria er et godt menneske som behandler andre godt. Hun tar deg på alvor og er veldig forståelsesfull. Hun er en som bryr seg og vil gjøre alt hun kan for å hjelpe deg. En som lytter og er tilgjengelig. Jeg setter stor pris på henne og er veldig fornøyd med henne. Hun er til å anbefale.