Une Solfrid Vigdisdatter Beck

Autorisasjon (2012)

Fyret legesenter Telefonnummer35 96 53 9035 96 53 ...
Sykehjemsveien 1 3961 Stathelle
Une Solfrid Vigdisdatter Beck er en av 16 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Une Solfrid Vigdisdatter Beck

Verdens beste lege

Une er uten tvil den aller beste lege jeg har vært borti både i yrkes sammenheng og som pasient.
Hyggelig, trygg, effektiv og ekstremt faglig dyktig og løsnings orientert. Kjenner systemet og kjemper pasientens sak i forhold til nav og fungere som en god «vaktbikkje» mot nav og øvrige helsetjenester. Kan trygt anbefale Une til alle, kan ikke tenke meg noen som passer bedre til yrket som lege enn henne. Veldig lett og få tak i via helsenorge, kan alltid stole på at hun gjør det hun sier hun skal gjøre. Tar seg god tid til pasientene samtidig som hun er effektiv. Kort og godt usedvanlig dyktig lege og et hyggelig medmenneske.

Resepsjon

Nesten umulig å komme frem til resepsjonen på telefon! Respektløst! Mange ganger raskere å møte opp personlig. Bor ca 1 km fra legekontoret. Meget fornøyd med min fastlege.

Kunnskapsrik og engasjert

Une har er for meg en fantastisk lege, hun lytter og tar meg på alvor. Vi har hatt litt av ett diagnose løp det siste halvannet året, men hele tiden følt meg trygg på at hun har fulgt meg opp på beste måte. Når det har oppstått situasjoner så har jeg blitt behandlet med en gang. Anbefaler Une på det sterkeste, kommer til å være min fastlege i mange tiår til..

En aktiv og interessert lege

Hun avgir trygghet og er kunnskapsrik og opptatt av videreutvikling. Alltid positiv og tilgjengelig når hun skal være det.

Legen min er alle tiders

Kunnskapsrik, hyggelig, gode tilbakemeldinger, veldig engasjert, den beste fastlegen min på lenge. Lett tilgjenglig, håper hun blir i Sylling