Anne Lise Fossmo

Autorisasjon (2013)

Anne Lise Fossmo er en av 19 fastleger i Orkland

Siste vurderinger av Anne Lise Fossmo

Fantastisk lege

Utrolig fin og god lege! Tar alt på alvor, svært forståelsesfull, godt humør og henviser når det er behov for det. Tar seg god tid til pasientene sine. Er virkelig så fornøyd med å ha henne som fastlege.

Fantastisk.

Tar pasienter på alvor,stiller opp, 100 % engasjert. Stiller lunsjtimen sin til disposisjon om det er nødvendig. Jeg var skeptisk først for å ta over etter Jimmy wikell må være knalltøft da han var elsket og høyt respektert over hvorDan han ga alle som en en følelsen av å bli hørt å tatt alvorlig. Han hadde en evne til å få alle til å føle at de ble spesielt godt tatt vare på. Etter første møte forsvant all tvil,Denne jenta er fantastisk og gjør en virkelig god jobb. Jeg føler hun tåler å høre sannheten uten å dømme da jeg er tidligere rusmisbruker, rusfri på 7 året takket være hjelpen jeg fikk av J.W så jeg var redd,sint og bekymret meg mye i mange måneder før Jimmy begynte som kommuneoverlege.så viste det seg at hun var veldig verdig å ta over praksisen og mange kunne spart frykten sin,at Orkdal må dele henne med Snillfjord 2 dager i uka går fint hun er verdt det. Ingen andre kunne ha tatt over etter wikell. Et supert valg.En super lege.

Kjempebra!

Tar seg tid - ser pasienten!
Grundig.
Trivelig!
Etter å ha hatt Jimmy Wikellsom fastlege var det litt spennende å måtte skifte - men A.L.F er virkelig ingen dårlig erstatter! 👍