Saima Ashraf

Autorisasjon (2013)

GMS Legekontoret Telefonnummer63 97 90 9063 97 90 ...
Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim
Saima Ashraf er en av 42 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Saima Ashraf

Lyttende, grundig og omsorgsfull

Bedre fastlege skal du lete lenge etter. Følger opp både fysisk og psykisk. Lyttende og spørrende. Varm og empatisk. Utviser tough love der det trengs.

God på alle områder

Er presis, lytter, håndterer fysiske og psykiske plager godt. Kort ventetid på å få time. Alt i alt god opplevelse

Faglig sterk, profesjonell og tillitsvekkende

Kan ikke få fullrost Saima nok.

Som jeg ser flere andre har opplevd her, var jeg svært dårlig erfaring med vikaren hun hadde rundt 2018-2019. Dette påvirker dessverre omdømmet hennes her inne.

Heldigvis valgte jeg å «holde ut» til Saima var tilbake og vil ikke bytte fastlege for alt i verden!

Lite interessert

Saima tok problemet på alvor og var hjelpsom og lyttet. Jeg skulle gjerne beholdt henne som fastlege, men har byttet grunnet hennes vikar.

Hennes vikar Ane Urdal Bolstad er rake motsetningen. Det merkes godt at Ane er nyutdannet og uerfaren. Hun er lite interessert i pasienten, og kommer verken med forslag til medisinering eller hvordan bli kvitt problemet. Får rett og slett ikke noe ut av legebesøket.

Har byttet fastlege en del grunnet flytting men aldri opplevd lignende. Håper at hun ikke ansettes der igjen etter vikariatet.

Likegyldig.

Hun henviser til feil spesialist/ sted. Skjærer uten å kommentere blodfortynnende, jeg trappet ned selv.
Har ikke tillit til henne.