Henrik Christer Lind

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo
Henrik Christer Lind er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Christer Lind

Rolig, engasjert og hyggelig

Dette er den første fastlegen jeg har møtt som faktisk tar seg tid til å lytte og undersøke. Han stresser ikke pasienten, og virker interessert og engasjert. Han følger opp prøveresultat og gir gode tilbakemeldinger. Jeg har ingen ting negativt å si om Henrik.

Rolig og behagelig, skaper trygghet

Fremstår trygg og initiativrik, tar pasienten på alvor og har gode tips for oppfølging. Ingenting å utsette på Henrik.

Ubehagelige møte

Måtte til Henrik Lind pga halsbetennelse, min lege er på ferie. Mest ubehagelige møtet jeg hatt med en lege. Sa såvidt hei, så på meg i ett min og bestemte seg for å sykmelde meg i 4 dager + antibiotika. Forklarte at jeg har startet i ny jobb, og ønsker egentlig ikke å være sykmeldt så lenge. Svaret hans var; «ja, men da slipper du å ringe meg igjen hvis du ikke blir bedre til i morgen». Han kunne ikke sjekke temperaturen min da han ikke hadde utstyret (hans ord). Føler på meg at det er noe mer enn halsbetennelse og jeg må mest sannsynlig bruke med tid på dette videre. Nei, jeg håper jeg slipper å møte han igjen.

Effektiv, kunnig och trevlig!

Jag får alltid tid hos Henrik genast när jag behöver det. Han lyssnar på mig och tar mig på allvar och roar mig ner när jag ibland kan vara lite paranoid. Han hjälpte mig på nolltid då jag var sent ute med att skaffa malariamedicin till min resa, och han svarar snabbt och personligt över meddelande till mig gällande blodprov. Henrik passar väldigt bra för mig som är en kvinna under 30, har en väninna som också har börjat gå hos honom som tycker lika som jag.

Trygg og god oppfølging

Har vært hos ham et par ganger og har vært veldig fornøyd. Tar det man sier til etterretning og følger opp prøvesvar uansett, hvilket gir trygghet i at han faktisk har sett på de. Lett å bestille time på nett samt konsultere på "e-post" funksjonen de har.