Henrik Christer Lind

Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen
Tlf: 69 97 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Henrik Christer Lind er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Henrik Christer Lind

Fantastisk lege. Imøtekommen og rolig.

Tar alltid i mot meg når jeg trenger hjelp. Tar prøver, ringer spesialister om nødvendig. Jeg har mange kroniske sykdommer. Henrik stiller opp og hjelper når han kan. Denne legen kan jeg anbefale.Har vært pasient der noen år nå.

Lyttende, løsningsorientert og kunnskapsrik

Dette er en flink og meget faglig dyktig lege og menneske. Lyttende og gir gode råd/veiledning/behandling.

Nope....

Sitter henslengt på stolen som en 14-åring og er lite engasjert i meg som pasient og mine helseutfordringer. Byttet til han for fler mnd siden, og har fortsatt ikke klart å sende avgårde henvisning. Istedenfor å gå i papirene for å skrive erklæring, spør han meg hvordan det har vært gjennom mange år. Lett å huske alt til god dukomentasjon! Not.
Legekontoret : kø for å gi beskjed ved ankomst, lang ventetid for å komme til Lind, ventetid for blodprøver og kø for å betale regningen. Og Gud forby, når du endelig kommer frem til betalingsautomaten og den ikke virker, da må du på nytt stå i kø for å si fra i luken! Opptil to timer kan alt ta, minste var 1 time og 40 min.
Nå prøver jeg å ringe de, har i skrivende stund ventet i 70 minutter. Håper på svar siden telefontiden deres snart er over.
Skal definitivt finne ny lege og nytt kontor!

Tar ikke tak i problemer, lite engasjement.

Føler jeg snakker med en vegg som ikke viser interesse eller engasjement for helseproblemer jeg legger fram. Veldig dårlig oppfølging og lite kunnskap. Anbefales ikke.

Ikke fornøyd

Lite tilgjengelig. Har blitt satt opp på time av legen, når jeg møtte opp hadde han tatt ferie. Har tatt forskjellige prøver. Han sa han skulle sende brev, noe som ikke skjedde. Har purret to ganger, men dags dato ikke fått noe brev. Har ikke hatt ham lenge, men blir nok et raskt bytte fra denne legen.