Henrik Lind

0 av 2000

Henrik Lind er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Henrik Lind

En god, trygg lege

Henrik Lind tar deg seriøst, og ønsker å hjelpe deg med dine problemer. Han er omtenksom og hjelper til med det du lurer på. Har hatt han i 2 år og kommer til å fortsette å gå til Henrik.

Vikarlege Kerosha

Utrolig ubehagelig time med Kerosha, ble møtt med mistillit fra første stund og nedlatende toner. Følte ikke at hun lyttet og generelt var vanskelig å snakke med.

Best GP

His knowledge is wide and I can have a open conversation about the research I’ve made on my own when something is not right with my health. Recommend.

Vikarlege Kerosha

Jeg ble satt opp på time til Kerosha og leste derfor hennes vurderinger. Jeg ble litt skeptisk etter alt jeg leste, men jeg opplevde henne stikk motsatt av hva flere skrev. Jeg føler jeg ble både sett og hørt, og fikk hjelp med det jeg trengte. Fikk også beskjed om å bare sende henne en melding dersom jeg skulle trenge noe mer. Jeg kom til time med psykiske utfordringer. Fikk et godt inntrykk av henne!

God fastlege!

Henrik er en god fastlege. Han er flink til å lytte, stiller spørsmål og han tar tak i "problemet". Raske tilbakemeldinger, og god kommunikasjon.