Henrik Christer Lind

Borgenhaugen Legesenter DA

2013

Borgenhaugen Legesenter DA Telefonnummer69 97 20 8069 97 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen
Henrik Christer Lind er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Henrik Christer Lind

Kunnskapsrik, lyttende og grundig

Har vært hos Lind siden høsten 2016, og har bare positive erfaringer med ham. Han er flink til å lytte og ta pasienten på alvor, er grundig i det han gjør og viser stor kunnskap med både undersøkelser og forklaringer. Blir sendt videre når det har vært behov for det.

Dette er en lege jeg er meget godt fornøyd med, og jeg er virkelig fornøyd med at jeg fikk plass hos Lind.
Hele husstanden vår har nå Lind som fastlege, og vi er meget fornøyde alle sammen.

Synes ventetiden er kort og dette er et moderne legekontor hvor bestilling av legetime kan gjøres via sms eller på nettet, og betaling gjøres i automat på venterommet.
Dette var en stor opptur for meg som var vant til 2-4 timers ventetid, og kun kontant betaling (selv i 2016) der jeg var pasient tidligere.

Det enste jeg kan bemerke er at det til tider kan være litt vanskelig å nå frem på tlf, men med flere fastleger og kun en tlf så blir det jo nødvendigvis litt venting om det er flere som har behov for å ringe.

Hyggelig, Blid, Hjelpsom

Jeg måtte skifte lege, da den jeg hadde gikk av med pensjon. Jeg var veldig godt fornøyd med den jeg hadde, var derfor veldig spent på den nye fastlegen.
Jeg ble meget overasket når jeg kom dit.n
Første inntrykket var MEGET positivt og det har ikke forandret seg. Han viser omsorg for pasienten hører etter hva jeg sier og behandler meg med respekt. Han er ung og kunnskapsrik. Sender meg videre når det er behov for det.Han kan jeg anbefale på det varmeste. En bedre lege kan ingen ha

Fantastisk lege. Imøtekommen og rolig.

Tar alltid i mot meg når jeg trenger hjelp. Tar prøver, ringer spesialister om nødvendig. Jeg har mange kroniske sykdommer. Henrik stiller opp og hjelper når han kan. Denne legen kan jeg anbefale.Har vært pasient der noen år nå.

Lyttende, løsningsorientert og kunnskapsrik

Dette er en flink og meget faglig dyktig lege og menneske. Lyttende og gir gode råd/veiledning/behandling.

Nope....

Sitter henslengt på stolen som en 14-åring og er lite engasjert i meg som pasient og mine helseutfordringer. Byttet til han for fler mnd siden, og har fortsatt ikke klart å sende avgårde henvisning. Istedenfor å gå i papirene for å skrive erklæring, spør han meg hvordan det har vært gjennom mange år. Lett å huske alt til god dukomentasjon! Not.
Legekontoret : kø for å gi beskjed ved ankomst, lang ventetid for å komme til Lind, ventetid for blodprøver og kø for å betale regningen. Og Gud forby, når du endelig kommer frem til betalingsautomaten og den ikke virker, da må du på nytt stå i kø for å si fra i luken! Opptil to timer kan alt ta, minste var 1 time og 40 min.
Nå prøver jeg å ringe de, har i skrivende stund ventet i 70 minutter. Håper på svar siden telefontiden deres snart er over.
Skal definitivt finne ny lege og nytt kontor!