Asima Hussain

Stasjonstorget Legesenter DA

Autorisasjon (2007)

Asima Hussain er en av 58 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Asima Hussain

Usikker, kommer ikke til å bruke henne igjen.

Etter å ha hatt Dr. Holth i 25 år ble jeg overført til henne. Hun virker usikker, lytter ikke på hva man har å si, leser ikke journal. Sender hendvisninger til feil steder. Dårlig til å gi tilbakemeldinger. Ikke en lege jeg anbefaler.

Jeg synes denne legen virker trygg, hun er hyggelig.

Hun gir inntrykk av at hun har tid til å lytte til deg. Det blir tatt de prøvene som er nødvendig og hun forklarer greit hva svarene sier. Jeg synes det er fint med en kvinnelig lege etter mange år med en mann.

Ikke som Holth

Har hatt dr Holth som fastlege de siste 32 årene. Veldig fornøyd med det. Dessverre blir jeg henvist til Asima da Holth skal gå av med pensjon.
Jeg er ikke fornøyd.
Hun virker meget usikker, har ikke godt lag med barn.
Sitter og og googler og leter i FK under konsultasjonen.
Etter mye om og men har hun kommet frem til nøyaktig det jeg fortalte henne da vi kom.
Hun virker mildt sagt fjern.
Kanskje har hun ikke den erfaringen en lege som nærmer seg 80 år har, men her skinner det såpass igjennom at hun ikke har peiling, og det er ikke tillitsvekkende overhodet.
Jeg kommer nok til å bytte fastlege.

Iverksatte relevante undersoekelser, men ingen innformasjon videre til fastlegen.

Asima Hussain er ikke min fastlege. Jeg kom til henne da hun hadde daglegevakt. Jeg reagerte litt paa at legen ikke haandhilste paa meg. Jeg reagerte mer paa at hun heller ikke presenterte seg med navn. Hun var ellers hyggelig. Det viktigste ved konsultasjonen var jo undersoekelser og proever. Der opplevde jeg henne som meget grundig. Hun hadde andre avtaler utover dagen, dermed var jeg ut og inn flere ganger hos legen. Dr. Asima Hussain ringte opp til A.H.U.S. og konfererte med spesialister. Jeg var paa daglegevakten i ca. 4 timer. Da var jeg saapass bra at legen mente det var ansvarlig at jeg dro hjem. Legen sa at jeg maatte starte med et medikament til, som hun skrev ut resept paa. Men hun sendte ikke epikrise til fastlegen. Fastlegen sa at det pleide de ikke paa Ski Daglegevakt.
Det er veldig viktig at leger sender epikrise til fastlegene,slik at de er innformert om f.eks. forandringer med medikamenter ,og utviklingen av pasientenes helsetilstand.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg ble behandlet skikkelig bra . fastleg har hatt god tid for å stille epørsmåle om det jeg føle od lidelsene som jeg har hatt i undersøkelsen.