Jenny Chuy Le

Ski kommunale fastlegekontor Kvinne, 35 år

Autorisert2009
Ledige plasser 5 av 116
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ski kommunale fastlegekontor

Vardåsveien 3 1400 Ski
Jenny Chuy Le er en av 31 fastleger i Ski

1 vurdering

Siste vurderinger av Jenny Chuy Le

tidenes mest usympatiske lege med 0 empati

var hos henne 2 ganger i løpet av en uke, for en enkel ting som å fornye en legeærklæring til NAv, men dette hadde hun allerede bestemmt seg for på dag 2 og ikke godkjenne. Endte med å heller diskutere/krangle med hvordan dagens helsetilstand var, uten og få noe empati eller forståelse fra legen, er kanskje en god grunn til att hun har så mange ledige plasser, i tillegg til dette er henne kun tilgjenglig 2 ganger i uken.

Den mest arrogante og, uprofesjonelle og frekke legen jeg noensinne har truffet!

Dette skrekkeksempelet av en lege var vikar for en dyktig kollega ved samme legekontor som dessverre var syk. Dette har gjort at jeg på vei ut døra har byttet lege for å unngå å noensinne måtte forholde meg til vikarenes frekke svar, nedlatende og belærende kommunikasjon, irritasjon over at jeg ikke kunne informere om hvorfor den andre legen hadde bestilt akkurat de prøvene hun hadde, himling med øynene, og en flott konkluderende diagnose: "alle har litt vondt i kroppen og er litt mørke i blant vet du!"

Hvis det er slike leger nyåpnede Ski kommunale legekontor skal tilby pasienter i tiden fremover vil jeg ønske lykke til! Da hjelper det lite at de som jobber i resepsjonen er verdens hyggeligste damer som tar folk godt imot.