Sauda Legesenter

Telefonnummer52 78 60 0052 78 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åbødalsveien 79 4200 Sauda

Siste vurderinger av Sauda Legesenter

Kommer ikke tilbake

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet

En lege skal være proff, finne ut hva som er galt med en pasient og samtidig være et medmenneske. Feilen med denne legen er at han tydeligvis ikke har skjønt halvparten av hva legeyrket dreier seg om. Behandler pasienter på en nedlatende måte, som om han er bedre enn deg. Har aldri opplevd noe lignende hos en lege.

Kommunikasjons problemer!

Lege: Absar Zaki Sajid Skrevet

Her er det vanskelig å føle seg forstått og man er usikker på om forespørselen har gått igjennom. Kunne jobbet litt med å bli imøtekommende.

Dårlig!

Lege: Barbro Saltnes Skrevet

Eg får ikkje hjelp til det eg treng og eg blir ofte satt opp på andre leger enn min eigen fastlege! Med kronisk sykdom e det ikkje alltid lika greit å måtte gå te andre leger i eininga.

Helt ok

Lege: Anne Gunhild Waagsbø-Kjellsen Skrevet

Inntrykket av legen er hverken supert eller dårlig. Mangler en del kunnskap, lite tips til å bedre problemstillinger i diagnoser. Ofte sent ute til timen og virker litt fraværende. Føles som at hun har behov for rettledning fra pasient til tider. Ellers hyggelig og flink til mye annet!

Hyggelig, søt, effektiv!

Lege: Inga Cecilie Sørheim Skrevet

Hyggelig, imøtekommende dame. Hjelper deg med det du trenger. Vert vist til henne ifht prevensjon, flink på dette feltet.