Sauda Legesenter

Åbødalsveien 79 4200 Sauda

Siste vurderinger av behandlere ved Sauda Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mary-Ann Elisabeth Sommernes Skrevet

Mitt første møte med henne var en meget positiv opplevelse. Hun viste stor interesse og var meget flink til å forklare forskjellige tiltak. Jeg føler meg godt i varetatt .

Lyttende

Lege: Mary-Ann Elisabeth Sommernes Skrevet

Hun tar meg på alvor og vil virkelig at jeg som pasient skal ha det bra. Hun gir også gode råd om hvordan håndtere forskjellige problemer. Hun er imøtekommende, gir meg følelsen av å bli tatt seriøst. Hun er aldri arrogant, tvert i mot. Hun er en god lege og et snilt menneske.

Kunnskapsrik og imøtekomende

Lege: Inga Cecilie Sørheim Skrevet

Har vert hos ho ved fleire tilfeller da min fastlege er mye borte (syk). Ho behandler deg med respekt og bryr seg om det du har på hjertet. Har stått på venteliste hos ho i snart 3 år for å få ho til min fastlege.

flink og omsorgsfull

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

en av de beste legene jeg har hatt, er nøye, flink å lytte, sympatisk og ikke redd for å henvise videre hvis hun føler det er behov. Hun svarer også fort på henvendelser på nett. Føler hun er meget behagelig å ha med å gjøre.Anbefales

Lyttende og sympatisk

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet

En veldig sympatisk og flink lege, han lytter og er åpen og imøtekommende for pasientens synspunkter. Han er veldig lett å kommunisere med og tar seg god tid.