Sauda Legesenter

Åbødalsveien 79 4200 Sauda

Siste vurderinger av Sauda Legesenter

flink og omsorgsfull

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

en av de beste legene jeg har hatt, er nøye, flink å lytte, sympatisk og ikke redd for å henvise videre hvis hun føler det er behov. Hun svarer også fort på henvendelser på nett. Føler hun er meget behagelig å ha med å gjøre.Anbefales

Lyttende og sympatisk

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet

En veldig sympatisk og flink lege, han lytter og er åpen og imøtekommende for pasientens synspunkter. Han er veldig lett å kommunisere med og tar seg god tid.

Lege: Anne Gunhild Waagsbø-Kjellsen Skrevet

Fantastisk lege, når man blir kjent. Har hjelpt meg mye. Er godt oppdater til hver time. God empati ,forståelse og relasjonsbygger . Flink med å finne gode løsninger til det beste for meg, som gir tillit og trygghet. Skriver og noterer ned underveis i journalen under konsultasjon, derav god overlapp til neste time.
Svarer raskt på henvendelser og følger pasient godt opp.
Kjempe fornøyd med henne.

Effektiv og dyktig lege

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet

Han er effektiv, god til å lytte. Han er nøye i sitt arbeid og har god kommunikasjon med pasienten. Er godt forberedt. Viser god forståelse og er åpen for innspill. En av de bedre fastlegene jeg har hatt.

Helt fantastisk lege!

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

Hun lytter og bruker god tid på pasienten, og gjør virkelig sin beste for å hjelpe. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.