Sauda Legesenter

Åbødalsveien 79 4200 Sauda

Siste vurderinger av Sauda Legesenter

Lege: Anne Gunhild Waagsbø-Kjellsen Skrevet

Fantastisk lege, når man blir kjent. Har hjelpt meg mye. Er godt oppdater til hver time. God empati ,forståelse og relasjonsbygger . Flink med å finne gode løsninger til det beste for meg, som gir tillit og trygghet. Skriver og noterer ned underveis i journalen under konsultasjon, derav god overlapp til neste time.
Svarer raskt på henvendelser og følger pasient godt opp.
Kjempe fornøyd med henne.

Effektiv og dyktig lege

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet

Han er effektiv, god til å lytte. Han er nøye i sitt arbeid og har god kommunikasjon med pasienten. Er godt forberedt. Viser god forståelse og er åpen for innspill. En av de bedre fastlegene jeg har hatt.

Helt fantastisk lege!

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

Hun lytter og bruker god tid på pasienten, og gjør virkelig sin beste for å hjelpe. Kunne ikke hatt en bedre fastlege.

Lyttende og engasjert

Lege: Absar Zaki Sajid Skrevet

Møtte ham som vaktlege, og opplevde ham som lyttende, kunnskapsrik og handlekraftig. Han var oppriktig nysgjerrig når jeg beskrev symptomene, og fant dermed ut årsaken til smertene jeg hadde.

Uerfaren

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

Uerfaren lege. Lytter ikke, tar egne vurderinger før hun har lest journal fra tidligere lege. Har liten erfaring vedrørende medisinsk behandling. Legen kan gjerne bli bedre på å sette seg inn i pasientens hverdag.