Sauda Legesenter

Telefonnummer52 78 60 0052 78 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åbødalsveien 79 4200 Sauda

Siste vurderinger av Sauda Legesenter

Ny, men flink

Lege: Stine Syversen Kvinnsland Skrevet

Hun er en nyutdannet lege som jobber hardt for sine pasienter og tar seg tid til å lytte og er engasjert i pasientens velvære. Hun er ikke redd for å yte sitt beste og jobber til og med forbi arbeidstid om hun må -for å få erklæringer og annet inn samme uken. Erfaring er kanskje hennes største mangel, men hun har vist at hun liker nye kunnskaper og utfordringer. To positive ting så må påpekes er hennes evne til å spørre når hun er usikker -og vilje til å undersøke. Alt i alt en lege som kan anbefales for de som ønsker seg en ærlig snill ung lege med tålmodighet og velvilje, som ikke frykter å si ifra om noe er utenfor hennes fagkunnskap.

Naiv og manglende tiltaksevner

Lege: Inga Cecilie Sørheim Skrevet

Hører ikke på pasienten, tar dem ikke alvorlig, undersøker lite, jatter med, svært liten kunnskap på medisiner og vanlige sykdommer, livredd for medansattes meninger, men er hyggelig utad.

Rask tilbakemelding og god service.

Lege: Barbro Saltnes Skrevet

Jeg har alltid en opplevelse av at Barbro tar en på alvor og gir god behandling. God og snakke med og faglig flink.

Veldig bra lege...

Lege: Absar Zaki Sajid Skrevet

Foreløbig har jeg ikke noe negativt å si om han... Har fulgt opp, og sendt meg til spesialister, uansett hva jeg har hatt (har) av lidelser... Sender ny resept når jeg trenger det...
Bare en minus til nå... Han har ikke krevd blodprøve ennå... Kjempefornøyd likevel...

Kommer ikke tilbake

Lege: Eirik Lunde Løfsgaard Skrevet

En lege skal være proff, finne ut hva som er galt med en pasient og samtidig være et medmenneske. Feilen med denne legen er at han tydeligvis ikke har skjønt halvparten av hva legeyrket dreier seg om. Behandler pasienter på en nedlatende måte, som om han er bedre enn deg. Har aldri opplevd noe lignende hos en lege.