Lars Ole Stangeland

Sandvikveien 26 1363 Høvik
Lars Ole Stangeland er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Ole Stangeland

Highly Recomended

I came to Lars Ole with my 10 years son as emergency call. Due to unavailability of our "fastlege" is he difference was day and night full tests, took his time, expedited specific test results and booked the follow-up visit on the spot.
Excellent!!!

Grundig og tillitsvekkende

Lars Ole Stangeland tok seg god tid og virket nøyaktig og sikker i sine vurderinger. Man føler seg sett og tatt alvorlig. Han er alltid presis når jeg besøker han.

Anbefales for de som ønsker en lege som ser og hører deg!

Hyggelig lege

Oppfatter han som veldig omgjengelig og hyggelig. Tar alle mine problemer på alvorlig og følger godt opp sakene.

Good, efficient doctor

Doctor Lars Ole Stangeland is an excellent doctor. He hears everything that the pasient says (in my experience as a pasient). You feel he REALLY LISTENS.

Tja.. Litt lite utadvendt for meg

Jeg har bare vært hos han tre ganger, og nok tenkt han skulle være en "ovrgangslege" til en jeg hadde satt meg på varsling til fikk kapasitet - hvilket skjedde uventet fort. Jeg så Stangeland som en svært grundig og dyktig medisiner, men jeg følte han var litt stille - at jeg ikke fikk så mye verbal respons på det jeg sa/spurte om. Det virket som han lyttet og tok det inn, for han har henvist riktig/skrevet grundig henvisning (noe jeg først fant ut da jeg var hos den han henviste meg til), tatt adekvate prøver og ordinert relevant undersøkelse. Jeg lurer på om denne legen er så "faglig" at det kanskje kan gå litt utover kommunikasjonsbiten, men det kan jo selvfølgelig bare være personkjemi, eller at han er en lege som rett og slett passer bedre for de som ikke har svært sammensatte helseutfordringer. Eller de som rett og slett ønsker en "no nonsence lege" som aldri holder seg til annet enn saken. Jeg mener ikke at en lege skal sitte å jatte om været så de andre pasientene må vente i timesvis, men det er noe med å bruke de ekstra minuttene det tar for å få en til å føle seg trygg i pasientstolen. Jeg har selv litt legeskrekk, og synes det er vanskelig å "dundre" rett på sak med en gang. Og når man lytter, er det fint om man også kommuniserer tilbake Likevel har han faktisk gjort jobben sin rent medisinsk, så han er rent faglig ingen dårlig lege!

Men Høvik legesenter kunne virkelig trengt en ansiktsløftning synes jeg. Opplever lokalene som slitt og ganske upersonlige, noe som heller ikke hjelper når man gruer seg for å komme inn til legen.