Høvik Legesenter DA

Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Høvik Legesenter DA

Den beste fastlegen

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Nyquist er helt enkelt den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Så utrolig imøtekommende, rolig, varm og kunnskapsrik. Lett å få time, super tilgjengelig på pasientsky. Kan gjerne ringe kl. 21 på kvelden for å si at prøvene var fine, fordi han vet du er nervøs. Trygg og veldig fin lege, føler at Han både ser meg og kjenner meg, godt. Anbefales på det sterkeste!

Ekstremt bra

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Veldig grundig, henviser videre ved behov. Gode forklaringer. Kunnskapsrik. Tilgjengelig ut av en annen verden, får svar på e-konsultasjoner i helgen og sent på kvelden. Viser dedikasjon til jobben sin på en måte jeg ikke visste var mulig (og jeg jobber mye selv)

Fantastisk menneske og lege

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Anders er positiv, hjelpsom, hyggelig og svært interessert i sitt yrke og det er nesten synd at jeg ikke er syk oftere slik at jeg kunne truffet han hele tiden.
Beste legen i verden!!

Komplett!

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Dr Nyquist har hatt en ubeskrivelig betydning for meg personlig. Gjennom et meget komplekst alvorlig sykdomsbildet, både fysisk/ psykisk, over mange år, har han levert langt over hva jeg kunne drømme om , fra helsevesenet generelt.
Rett og slett, ingen over, ingen på siden, for mitt liv.
En gave , av en fastlege!

Lyttende, sympatisk og virker kunnskapsrik

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha Elise Caspersen som min fastlege. Hun tar seg tid til pasienten, lytter, tar pasienten på alvor og er samtidig effektiv, sender videre til spesialister ved behov, svarer raskt på Pasientsky. En lege jeg anbefaler!