Høvik Legesenter DA

Telefonnummer67 83 83 1067 83 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av Høvik Legesenter DA

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Rune var min fastlege i Høvik, og jeg kan anbefale han på det varmeste. Han hjalp meg gjennom mine verste år med psykiske plager, geleidet meg til de riktige instansene, stilte opp og gjorde alt han kunne. Jeg ble frisk. I dag har jeg, takket være han, de rammene jeg trenger i min hverdag for å leve et helt normalt liv.

I tillegg så han meg som pasient, jeg følte meg ivaretatt, han tok det jeg sa seriøst og lyttet til meg. Det var med stor sorg jeg fikk vite at han flytter for jeg tviler på at jeg vil finne en tilsvarende bra lege for meg.

Anbefales på det varmeste! Dere som har han blir godt ivaretatt.

Grundig, effektiv og oppdatert

Også
utrolig godt oppdatert på selv min lange journal.
Er åpenbart på samme høye nivå som våre engelske leger.

Anbefales

Lege: Ingjerd Leiro Skrevet

Vi har Ingjerd som fastlege for hele familien. Er veldig fornøyd. Tar problemer på alvor og følger opp. Anbefales.

Beste og dyktigste legen jeg har vært borte i og jeg har vært igjennom mange dyktige leger

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Anders tar seg tid å høre på deg, men du føler at du blir tatt på alvor, og om han ønsker å snakke med en spesialist så gjør han det, men fått redusert kraftig på mine medisiner samt han er dyktigste på psykisk sykdommer jeg har vært borti av leger. Jeg sliter med 2 sjeldene sykdommer som gjør at jeg har kraftig redusert livskvalitet. Han forstår når han må gjøre hva. Meget rask på pasientsky.

Topp =)

Lege: Ingjerd Leiro Skrevet

Akkurat byttet til henne. Ambisiøs og saklig fastlege. Det var vanskelig at finne en bra kvinnelig lege i Oslo.