Høvik Legesenter DA

Telefonnummer67 83 83 1067 83 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av Høvik Legesenter DA

Svært faglig dyktig og sympatisk lege

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Anders Nyquist er den beste legen jeg har hatt. Seriøs, lyttende og grundig. Jeg er trygg på hans faglige kunnskaper, han følger også opp svært raskt på PasientSky. Jeg er svært heldig som har ham som fastlege!🌹🏅

Meget god service, svært dårlig tilgjengelighet

Lege: Christian Nyquist Skrevet

Veldig god service. Siste gang jeg var der for en legeerklæring i forbindelse med fornyelse av førerkortet, kom jeg inn samme dag som jeg tok kontakt og det var til og med etter stengetid...
Svært dårlig tilgjengelighet. Idag har jeg forsøkt å komme i kontakt 2 ganger på telefon og i tillegg på det nye systemet "pasientsky.no", uten å lykkes. Her er det stort forbedringspotensial. Dette har ført til at jeg bytter fastlege... Dette hadde jeg ikke gjort om han var mer tilgjengelig.

Grundig, effektiv og oppdatert

Lege: Ingjerd Leiro Skrevet

Også
utrolig godt oppdatert på selv min lange journal.
Er åpenbart på samme høye nivå som våre engelske leger.

Anbefales

Lege: Ingjerd Leiro Skrevet

Vi har Ingjerd som fastlege for hele familien. Er veldig fornøyd. Tar problemer på alvor og følger opp. Anbefales.

Beste og dyktigste legen jeg har vært borte i og jeg har vært igjennom mange dyktige leger

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Anders tar seg tid å høre på deg, men du føler at du blir tatt på alvor, og om han ønsker å snakke med en spesialist så gjør han det, men fått redusert kraftig på mine medisiner samt han er dyktigste på psykisk sykdommer jeg har vært borti av leger. Jeg sliter med 2 sjeldene sykdommer som gjør at jeg har kraftig redusert livskvalitet. Han forstår når han må gjøre hva. Meget rask på pasientsky.