Høvik Legesenter DA

Telefonnummer67 83 83 1067 83 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av Høvik Legesenter DA

Meget godt fornøyd

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Jeg likte Elise fra dag én. Hun tok umiddelbart affære og fulgte tett opp da jeg ble alvorlig syk. Tar seg tid på konsultasjonene og bryr seg. Tar store og litt mindre problemer alvorlig. Anbefaler henne veldig.

Genuint interessert i pasientene, formidler trygghet

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

Er tillitsvekkende, formidler informasjon slik at det er lett å forstå. Er meget flink til å oppdage når noe er galt med f.eks. Blodprøver. Er en god lytter. Følger pasienten opp. Hun er til å stole på! Jeg gir henne min høyeste anbefaling. Hun har ikke hastverk, tar tiden som trengs med pasientene sine.

Trygg

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Har byttet lege til Elise, og angrer ikke ett sekund. Følte meg sett og ivaretatt på alle mulige måter.

Dedikert, blid og dyktig

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Min familie har hatt Anders som lege i 15 år. Vi har tre barn fra 12-17 og er to voksne.

Anders er den perfekte fastlege. Når du får time hos ham, er han forberedt og kommer kanskje med et spørsmål om hvordan det gikk med det man var der for forrige gang. Han tar det du kommer med seriøst og får deg til å føle deg vel. Det kommer alltid noe ut av å gå til Anders, enten at du får en henvisning til en spesialist eller et tips om en behandler du kan gå til (feks fysioterapeut) eller medisiner du kan ta.

Anders er blid, interessert og faglig sterk. Alle burde hatt en fastlege som ham. Heldige oss!

Trygg, seriøs og dyktig

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Dr. Caspersen fremstår for meg som meget dyktig. Tar seg god tid under konsultasjon. Hun er tar samtaler på alvor og foreslår oppfølging der dette er nødvendig. Humøret og smilet er tilstede.
I de to årene jeg nå har vært hos Caspersen har det ikke vært noen vesentlige forsinkelser. Hun holder timeplanen så godt dette lar seg gjøre innenfor et svært vanskelig yrke med kanskje mange utfordrende pasienter også. Hva vet jeg?