Høvik Legesenter DA

Telefonnummer67 83 83 1067 83 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvikveien 26 1363 Høvik

Siste vurderinger av Høvik Legesenter DA

Topp =)

Lege: Ingjerd Leiro Skrevet

Akkurat byttet til henne. Ambisiøs og saklig fastlege. Det var vanskelig at finne en bra kvinnelig lege i Oslo.

kjempehyggelig og flink!

Lege: Elise Caspersen Skrevet

dr. caspersen virker til å virkelig kunne faget sitt - og bry seg om pasientene sine. ingenting negativt å si! gjør alt av tester og får tilstrekkelig informasjon. søt dame!
anbefaler henne videre.

Ny fastlege

Lege: Ingjerd Leiro Skrevet

Meget godt fornøyd med min nye fastlege, Hun er empatisk og lytter til meg som pasient på en trygg og god måte. Hun hadde god oversikt over mine journaler fra tidligere fastlege ved samme legekontor.

Ikke god på psykiske plager

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Jeg hadde Nyquist som lege noen år, og var veldig fornøyd med hjelp etter mindre skader o.l. Da jeg etter en ulykke ble stadig mer nedstemt, og forsøkte å ta dette opp og få råd til hva jeg skulle gjøre, fikk jeg ingen respons. Nedstemtheten utviklet seg de neste to årene til en depresjon på grensen til alvorlig, og jeg fikk til slutt fantastisk hjelp og medisiner hos Volvat. Jeg ble da raskt bedre, men dette var etter flere år med en forferdelig vond depresjon, som jeg burde ha fått hjelp til da jeg ba om dette i begynnelsen. Anders Nyquist er som sagt helt sikkert god på vanlige, fysiske plager, men jeg håper ikke andre personer må lide unødvendig lenge fordi han ikke tar tak i, og ser alvoret i, psykiske sykdommer.

Meget godt fornøyd

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Jeg likte Elise fra dag én. Hun tok umiddelbart affære og fulgte tett opp da jeg ble alvorlig syk. Tar seg tid på konsultasjonene og bryr seg. Tar store og litt mindre problemer alvorlig. Anbefaler henne veldig.