Høvik Legesenter DA

Tlf: 67 83 83 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Høvik Legesenter DA

Kunnskapsrik og god fastlege

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Dr. Caspersen er en dyktig lege.
Hun tar problemer seriøst, og tar seg god tid og er grundig i sine undersøkelser. Hun følger alltid opp henvisninger og blodprøvesvar. Kom en gang til henne da jeg var langt nede. Hun tok seg god tid, snakket lenge med meg, ga meg det jeg trengte med henvisninger og medisiner. Hun stiller kritiske spørsmål, er vennlig i kontakten. Jeg har full tillit til henne som fastlege, og føler meg alltid ivaretatt uansett hvorfor jeg er hos henne.

En lege som man kan stole på

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Har hatt denne legen i mange år nå og han er veldig forståelsesfull og lytter. En handlekraftig lege som anbefales varmt.

Useriøs og lite grundig

Lege: Ottar Schlytter Skrevet

Det virker som hele legesenteret baserer seg på at tid er penger. De bruker minst mulig tid på alt. Alt gjøres med null empati. Ottar Schlytter synes jeg ikke tar jobben sin på alvor. Han er lite imøtekommende og var lite grundig på en fullstendig sjekk. Ble bare sendte på laben for å ta blodprøve og det var det.

Ble kjeftet på

Lege: Ottar Schlytter Skrevet

Fikk følelsen av at han så ned på meg og ble kjeftet på for at jeeg ikke kjente til området etter å ha bodd her i 2 uker

Den perfekte fastlegen

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Anders er utrolig kunnskapsrik og meget flink til å følge opp. Han er alltid i godt humør og tar seg alltid god til til å lytte. Gir gode råd hele veien og er rask med tilbakemeldinger. Er det behov for at man trenger en spesialistutredning, nøler han ikke med å lage henvisning. Han gir meg den tryggheten jeg trenger hele tiden. Jeg er så glad for å ha han som fastlege, så selv om jeg har flyttet til en kommune langt unna, har jeg behold ham som min fastlege. Ikke minst, er han nå blitt min families fastlege i tillegg. Jeg/vi kommer aldri til å bytte han ut, så lenge han er i sin praksis.