Høvik Legesenter DA

Tlf: 67 83 83 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Høvik Legesenter DA

Aldri mer

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Lite hyggelig,spydig,lytter ikke. Virker ikke interessert i og hjelpe pasienten.

Skremmende at det finnes slike innen helse sektoren.

Dette er vår opplevelse av denne doktoren.

Skremmende!!

Highly Recomended

Lege: Lars Ole Stangeland Skrevet

I came to Lars Ole with my 10 years son as emergency call. Due to unavailability of our "fastlege" is he difference was day and night full tests, took his time, expedited specific test results and booked the follow-up visit on the spot.
Excellent!!!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Rune Burkeland-Matre er en flott og omtenksom lege med mye kunnskap. Han tar meg alltid på alvor, og gir gode råd som har hjulpet meg videre i livet. Han er alltid imøtekommende og i godt humør. Han er den beste legen jeg har hatt.

Flink til å sende videre til spesialist

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Hyggelig og blid men bestemt. Tar kontakt etter arbeidstid når prøveresultat må formidles. Må legg inn ekstra tid da hun ofte er forsinket.

Hyggelig og behagelig lege

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Inngir tillit på grunn av grundighet. Er rask til å kontakte sykehus hvis hun er i tvil og synes ikke å overlate noe til tilfeldigheter.

Grundig og tillitsvekkende

Lege: Lars Ole Stangeland Skrevet

Lars Ole Stangeland tok seg god tid og virket nøyaktig og sikker i sine vurderinger. Man føler seg sett og tatt alvorlig. Han er alltid presis når jeg besøker han.

Anbefales for de som ønsker en lege som ser og hører deg!

Hyggelig lege

Lege: Lars Ole Stangeland Skrevet

Oppfatter han som veldig omgjengelig og hyggelig. Tar alle mine problemer på alvorlig og følger godt opp sakene.

Meget sympatisk

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Bruker alltid good tid på deg.føler at jeg blir satte fokus,får alltid raske tilbakemeldinger på prøver.god lege"!!

Ikke imponert

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Nedlatende og på grensen til frekk. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Hun kom med en hentydning om at hun håper ikke jeg "shoppet rundt" etter medisiner. Angret selvfølgelig på at jeg ikke sa noe der og da, men ble rett og slett ganske forbauset over hva hun syns det var greit å si!

Beste fastlege!

Lege: Anders Linden Nyquist Skrevet

Utrolig god oppfølging! Beste fastlegen. Følger opp med meldinger i PasientSky. Anbefales dersom du ønsker en fastlege som strekker seg ekstra langt for å finne ut hva som feiler deg.

Den beste fastlegen jeg har hatt!!!!

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Elise følger opp og vi har god kommunikasjon.Hun er alltid blid og hyggelig!!Ikke alltid man får svar på prøver som er tatt,pga rot på lab.

Good, efficient doctor

Lege: Lars Ole Stangeland Skrevet

Doctor Lars Ole Stangeland is an excellent doctor. He hears everything that the pasient says (in my experience as a pasient). You feel he REALLY LISTENS.

Finnes ikke bedre lege.

Lege: Ottar Schlytter Skrevet

Nå har jeg hatt Ottar Schlytter som fastlege i 40 år. Det sier vel nok.Han er uten tvil kunnskapsrik og et menneske en kan snakke om alt med.

Tja.. Litt lite utadvendt for meg

Lege: Lars Ole Stangeland Skrevet

Jeg har bare vært hos han tre ganger, og nok tenkt han skulle være en "ovrgangslege" til en jeg hadde satt meg på varsling til fikk kapasitet - hvilket skjedde uventet fort. Jeg så Stangeland som en svært grundig og dyktig medisiner, men jeg følte han var litt stille - at jeg ikke fikk så mye verbal respons på det jeg sa/spurte om. Det virket som han lyttet og tok det inn, for han har henvist riktig/skrevet grundig henvisning (noe jeg først fant ut da jeg var hos den han henviste meg til), tatt adekvate prøver og ordinert relevant undersøkelse. Jeg lurer på om denne legen er så "faglig" at det kanskje kan gå litt utover kommunikasjonsbiten, men det kan jo selvfølgelig bare være personkjemi, eller at han er en lege som rett og slett passer bedre for de som ikke har svært sammensatte helseutfordringer. Eller de som rett og slett ønsker en "no nonsence lege" som aldri holder seg til annet enn saken. Jeg mener ikke at en lege skal sitte å jatte om været så de andre pasientene må vente i timesvis, men det er noe med å bruke de ekstra minuttene det tar for å få en til å føle seg trygg i pasientstolen. Jeg har selv litt legeskrekk, og synes det er vanskelig å "dundre" rett på sak med en gang. Og når man lytter, er det fint om man også kommuniserer tilbake Likevel har han faktisk gjort jobben sin rent medisinsk, så han er rent faglig ingen dårlig lege!

Men Høvik legesenter kunne virkelig trengt en ansiktsløftning synes jeg. Opplever lokalene som slitt og ganske upersonlige, noe som heller ikke hjelper når man gruer seg for å komme inn til legen.

Aldri sett!!!!!!

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Anbefaler ikke for de som er sårbarhet i sitt livet !!!!!!! : jeg opplevde veldig rar samtale med henne og ble lei og trist av det. Jeg ble mer stressende når måtede henne med kvalm og svimmel følelse. Smertene ble verre når hun pratede slik med meg . Jeg tror hun må bruke tid å lese journal til nye pasienter og inkludere konstruktiv kritikk før møtes pasienter. Hun er faktisk flink å finn ut medisin.

Svært god lege

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

Jeg og mine barn har alle Ringen som fastlege. Hun er empatisk, fornuftig, handlekraftig og seriøs. Har alltid opplevd å bli tatt på alvor, og fått mye god hjelp. Kommer aldri til å bytte!

Kan anbefales!

Lege: Lars Ole Stangeland Skrevet

Fastlegen var ikke tilgjengelig, men dette var en fullgod erstatning! Han følger opp Høvik legesenters tradisjoner med grundige og nøyaktige undersøkelser på en fin måte. Han fremstår som interessert i pasientens helse, og fortalte hvordan jeg skulle forholde meg videre avhengig av sykdomsforløp. Mye mer enn bare en sykemelding.

Lite empatisk og forståelsesfull

Lege: Ingvild Stokke Ringen Skrevet

Byttet da jeg opplever henne som altfor effektiv og lite interessert! Kald og lite empatisk! Ved feilinformasjon vil hun ikke innrømme eller beklage dårlig oppfølging. Dårlig parkering og utrolig lang ventetid på Tlf.

Useriøs, lite imøtekommende og unøyaktig

Lege: Ottar Schlytter Skrevet

Lite imøtekommende, foretok ikke grundig sjekk - ville gjøre unødvendig inngrep. Følte ikke jeg ble tatt på alvor.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Elise Caspersen Skrevet

Hun følger opp prøver og er engasjert i pasienten. Hun er lege for hele familien på 6 og alle er svært fornøyd med henne.