Steinar Krauss

Autorisasjon (1987)

Steinar Krauss er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Steinar Krauss

Fantastisk lege!

Verdens beste fastlege! Hyggelig, flink, tar seg god tid - og lytter til pasientene sine.

Damene på kontoret er også veldig søte og hyggelige. Man føler seg ivaretatt og velkommen av alle sammen.

Meget god lege.

Jeg har gått hos denne legen i snart tyve år. På alle disse årene har jeg maks brukt en halv time på venterommet. Han er utrolig presis, samtidig tar han seg god tid. Hvordan han får det til har jeg lurt på mange ganger. Han er utrolig dyktig, samtidig som han er ydmyk og spør om råd når det er ting han ikke kan.

Opptattsignal i evig tid...

Ingenting negativt å si om legen MEN,

dersom du prøver å ringe er det garantert opptattsignal 99 av 100 forsøk. Du kan prøve å ringe gjennom hele dagen og det er stort sett opptattsignal hver eneste gang (bortsett fra når det er lunsj mellom 11:30 og 12:30 for da kommer du til en svarer).

Dette har pågått i flere år. Det er veldig dårlig service på et legekontor da det ikke er lagt inn kø-system og det er bare tilfeldig hvem som kommer igjennom telefonlinjen. Dersom du ikke gir opp så kan det hende du er den heldige som ikke kommer til opptattsignal. Da blir det satt opp en time til deg om en 1-2 uker, ellers får du beskjed om å ringe igjen når de åpner for å få en hastetime (hvis du er den heldige som ikke kommer til opptattsignal). Er du den heldige som ikke kommer til opptattsignal? Da gjennstår det bare å vente noen få timer på venterommet før du blir innkalt.

Til slutt blir du så lei av denne dårlige servicen at du bytter til en fastlege med et retferdig kø-system på telefonen. Jeg var veldig tolmodig og har brukt fastlegen fra 2001 - 2013. Ikke gjør samme feilen som meg.

Når jeg får det hjelpen jeg trenge,r er det topp

Klok- korrigerende-hjelpsom- trygg- forklarende-lyttende og flink.