Evita Deressa

Helsebanken legesenter

Autorisasjon (2009)

Helsebanken legesenter Telefonnummer51 61 21 2051 61 21 ...
Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård
Evita Deressa er en av 11 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Evita Deressa

Usikker og klein

Litt klein i kommunikasjonen. Vanskelig å snakke om «vanskelige» tema som psyke. Når det gjelder andre problemer virker hun usikker, sier gjerne en ting og så googler hun så viser det seg å være feil. Setter seg ikke inn i problematikken på forhånd.
Har derimot alltid god tid, og føler ikke at jeg blir kastet ut fordi hun må jobbe videre.

Ingen god lege.

Ser ikke pasienten. Mest opptatt av å skrive inn på skjerm og lese sine egne oppdateringer. Verken vil eller høre pasientens problemer. Anbefaler ikke denne lege til andre.

Ikke den beste legen

Sist gang jeg var hos legen, virket det som om at hun ikke kunne noe, hun satt bare å leste på nettet, og så fikk jeg med meg et utprintet ark ang. emnet. Hun spør også alltid hva hun kan hjelpe meg med, selv om jeg har nevnt hva det gjelder når jeg bestilte time. Hun visste heller ikke at jeg hadde hatt en diagnose tidligere, som hun burde ha lest i journalen.

Medmennesklig og pålitelig

Har tatt henvendelser seriøst og vil virkelig hjelpe. Videresender forespørsler, sjekker ut og gir kjapp tilbakemelding. Lett å prate med og ønsker virkelig å hjelpe deg. Anbefales på det sterkese.

Den beste legen jeg har hatt

I løpet av en legetime med henne fikk jeg mer hjelp en alle legetimene jeg noen gang har hatt - tilsammen. Og dette uten at jeg måtte bruke noen energi på å få hjelp.

Endelig føler jeg meg trygg og ivaretatt. Og kan senke skuldrene og la legen gjøre jobben.