Catharina Hartz Melling

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold
Catharina Hartz Melling er en av 7 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Catharina Hartz Melling

Trygg, snill og empatisk

Jeg har i 25 år brukt Doktorgården, og enten lege Gunvor Lindelien eller Catharina. Jeg er veldig glad i begge damene men grunnet fordeling av pasienter ble Catharina fastlegen min. Hun er fantastisk, så god og trygg, og hun tar et vært problem seriøst og gjør alltid jobben sin grundig. Selvom det alltid er ventetid så er det helt greit nettopp fordi at når du selv kommer inn så tar hun seg tid til deg og du føler deg ikke som en kasteball. Alltid blid, rettferdig og lydhør.

Dessverre er det de som besvarer telefonen som drar ned hele legesenteret. Det er spesielt et kvinnemenneske som har kommet inn i nyere tid som ikke egner seg i det hele tatt. Hun er kvass og tar egne avgjørelser. Jeg er ikke alltid komfortabel med å utbrodere for de i skranken hva timen min dreier seg om og jeg får en sur tilbakemelding om jeg nevner det forsiktig. Nå har jeg prøvd 3 ganger over 10 dager å få en hastetime da jeg sliter med det kroppslige etter en abort og mye smerter som stadig forverres. Jeg ringer inn om morgenen hver gang men jeg blir møtt med "du får nesten bruke legevakta eller ringe inn igjen i morgen tidlig. Her er det fult idag hvis du ikke kan gå til en mannlig lege!" dette er ikke første gangen, jeg savner den tiden Sidsel satt i skranken og man alltid ble møtt med en moderlig og varm stemme.

Er så fornøyd med catharina! Alltid blid og hører på pasientene sine. Henviser raskt videre om hun mener det er viktig. En lege man kan ta opp alt med.

Altid sen, mye venting

Har hatt første time flere ganger, opplever at hun ikke er kommet på kontoret tidsnok til timen med pasienten. Mye venting på legekontoret alt fra 20 min til 1 time. Betaling kontoret tar ikke i mot kontanter, ikke kreditkort kan få tilsendt faktura Dette koster 56 kr. Eller flink lege

Har nå byttet til et annet legesenter grunnet eviglang ventetid, og til tider ufyselige damer i skranken, ikke alle. Ufattelig synd, når legen er så fantastisk. Leser seg opp før timen, tar god tid, lytter og respekterer. Hvis hun ikke kan ordne opp, henviser hun med en gang.

Anbefaler legen på det sterkeste, hvis man holder ut det andre.

Hyggelig og lydhør lege

Har vært i flere år på et annet legekontor og ikke vært fornøyd. Har hørt fra flere lokale at hun var ettertraktet, men hadde lite tilgjengelige plasser.

Folk varslet hverandre når hun slapp ut ledige plasser. Men fikk endelig plass selv til meg og mine barn for 6 mnd siden og er veldig fornøyd med Catharina. Tror dette ble mitt siste bytte.