Catharina Hartz Melling

Autorisasjon (1997)

Doktorgården Sande Telefonnummer33 78 57 0033 78 57 ...
Fila 8a 3070 Sande i Vestfold
Catharina Hartz Melling er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Catharina Hartz Melling

Trygg, rolig og lyttende

Alltid en lettelse å gå ut igjen fra kontoret til Hartz Melling.
Hun har vært min fastlege i mange år, og jeg har til gode å møte en annen vikar/legevaktslege/annet legepersonell som kan måle seg. Alltid rolig, alltid oppmerksom, gir deg alltid blikkontakt fremfor å bare kikke inn i en skjerm! Oppleves veldig trygg for ei som meg, som alltid venter litt lenge og alltid gruer seg litt for mye til å oppsøke lege!

Tipp topp utenom alltid store forsinkelser

Håper dere kan få korta ned på vente tida snart. Det er 30-60 min med ekstra ventetid. Og det har vært sånn i mange år.

Verdens fineste lege

Jeg ble flyttet over til Catharina da Lindelinn var full. Var usikker ved første møte da jeg skulle ta opp noe svært ubehagelig. Måten jeg ble møtt på - og blir møtt på hver gang har gjort meg helt trygg på henne.

Catharina er mild og støttende, og hun er kunnskapsrik og erfaren. Hun gjør alt for å finne ut hva som er galt og henviser videre til eksperter når det trengs.

Ventetiden er lang, men det gjør meg ingenting. Jeg blir uansett alltid møtt og får aldri følelsen av at hun ikke har tid til meg.

Evig takknemlig for at nettopp hun er min lege. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis ikke.

Beste fastlegen man kan ha!

Hun har alltid tid til deg, hun lytter, hun kommer alltid med gode råd. Vært min fastlege i mange år og jeg føler meg så ivaretatt og det gjør barnet mitt og.

Fantastisk

Ble flyttet over til Catharina for et par år siden og er strålende fornøyd. Enten om det er meg eller mine to barn som sitter i pasientstolen, blir vi alltid sett, hørt og tatt på alvor. Jeg har aldri fått følelse av at hun har dårlig tid, enda jeg vet hvor fullspekket dagen er. Hun er svært dyktig og troverdig i faget sitt. Empatisk og støttende dame - jeg føler ikke det er noe som er ubehagelig å ta opp med henne. Alt fra gynekologisk undersøkelse til psykiske problemer har hun møtt på en flott og profesjonell måte.