Doan Ba Phuc Nguyen

352 av 2000

Doan Ba Phuc Nguyen er en av 50 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Doan Ba Phuc Nguyen

Dårlig forberedt

Var fornøyd da jeg byttet til denne legen tidligere, men synes han er blitt "sløvere" med årene. Virker lite forberedt til timene på hva jeg som pasient går til legen for. Har også inntrykk av at han er litt tilbakeholden på å gjøre fysiske undersøkelser. Blir mye samtaler istedet for. Føler meg ikke ivaretatt med mine skavanker. Anbefaler ikke denne legen.

flink lege

Flink lege. Nøye med å følge deg opp og er rask til å sende deg videre i helsesystemet hvis det trengs. Han hjelper deg også slik at du slipper å stå for lenge i kø for behandling. Kort ventetid for å få time og er forholdsvis flink til å timeplanen sin

Den beste legen jeg har hatt!!!

Den beste legen jeg har hatt.Er svært dyktig, er superfornøyd. Han lytter, vurderer og stiller spørsmål med påfølgende undersøkelser. Han har hjulpet meg masse og funnet ut av plager som ingen har funnet ut av tidligere.

må lære seg norsk

dette er en lege som muligens sitter på kunnskaper om kropp og helse, men det er ikke noe han klarer å vidreformidle da det skorter på norsk kunnskapene. Han vil også ha deg inn på kontroller veldig ofte (tenker noen ganger at det er for å få fylt opp timeboka)