Helena Maria Victoria Jørgensen

Autorisasjon (2011)

Helena Maria Victoria Jørgensen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Helena Maria Victoria Jørgensen

Skuffa

Hun er flink på enkelte ting, men å gjøre videre behandling eller sende henvisning til spesialister er hun dårlig på, hvis det har blitt gjort behandling eller vurdering før for lenge siden. Virker som hun har liten forståelse for at ting kan endre seg over tid. Litt skuffa over hennes håndteringer av problemene jeg har kommet med. Hadde hørt en del postivt om henne.

Trygg, kunnskapsrik og blid

Byttet til Helana etter at min fast lege gikk ut i permisjon. Er veldig godt fornøyd med henne. Hun er kunnskapsrik, lyttende og effektiv. Følger meg veldig godt opp og tar meg på alvor. Skaper gode relasjoner med pasient gjennom sin væremåte. Anbefales!

Helena anbefales på det sterkeste!

Fantastisk flink lege! Lettfattet, lystig og trivelig. Enkel å prate med og veldig kunnskapsrik. Hun gjør det veldig behagelig å være på legetime. Skulle ønkse jeg kunne ta henne med meg når jeg flytter fra Bergen. :)

Effektiv, men litt lite tid

Jeg har inntrykk av at det blir litt lite tid hver time. I tillegg en del forsinkelse, men dette kan skyldes andre ting. Var litt ulike opplevelser, da jeg gjerne skulle ha hatt litt mer informasjon eller veiledning i enkelte tilfeller. Alt i alt god og profesjonell behandling hver gang.

Anbefales ikke

Framstår som travel og lite interessert i å lytte. Forklarer ting på en overdrevet enkel måte, som oppleves nedlatende.