Svetlana Ivanovna Kirknes

Stadion Legesenter ANS

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stadion Legesenter ANS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ...
Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Svetlana Ivanovna Kirknes er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Svetlana Ivanovna Kirknes

Dyktig og imøtekommende, grundig

Virker veldig kunnskapsrik. Lyttet godt og var imøtekommende, tok meg seriøst.
Jeg opplevde dette som en veldig bra konsultasjon av en dyktig lege med nye erfaring.
Hun virker grundig og effektiv.

Dyktig og oppdatert

Jeg har hatt Kirkenes som fastlege i 14 år, og jeg kunne ikke fått en bedre lege. Dyktig personale på kontoret også. Uformelle, lette å snekke med. Er meget fornøyd med hele staben, og siden jeg har hatt tre store sykkelulykker siden jeg flyttet til Skien i 2005, har det blitt mange besøk på legekontoret. De fortjener ros, ikke ris. Vi som pasienter må lære oss å si fra på en ordentlig måte om det er noe, da løser det seg vanligvis helt greit. Tommel opp for stadion legesenter!

Meget lite inntresert

En fast lege skal vel følge med sine pasienter? Her ble jeg ikke fulgt opp. Hadde vært syk veldig syk, kom hjem men hun ante ikke noe sier hun. Innrømmet ikke lest epikrise eller noe. Nektet å skrive ut medisiner, som spesialister hadde foreskrevet osv.

Kommunikasjon / Bli tatt på alvor.

Måtte bytte lege,pga av manglende oppfølging.Hun tok meg ikke på alvor .Hun hadde heller ALDRI tid til meg,hun ba meg forte meg!!!! Fikk aldri snakket ferdig.Når jeg jeg skulle legge fram et problem,ble jeg møtte med komentarer som dette,jeg har ikke tid til dette.Hun er overhodet ikke dyktig i sitt yrke.Dette er skremmende og forkastelig.

Lite empatisk

Både sykepleieren jeg ble møtt med for å ta blodprøver, og legen framstår dessverre som lite empatisk.