Svetlana Ivanovna Kirknes

Stadion Legesenter ANS Kvinne, 56 år

Autorisert1997
Ledige plasser 66 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Stadion Legesenter ANS

Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Svetlana Ivanovna Kirknes er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Svetlana Ivanovna Kirknes

Bra lege, men nå bytter jeg.

Dessverre ødelegger damene som er i resepsjonen alt. Alltid forsinket, alltid lang ventetid på telefon. Ble avvist av resepsjonen med akutt nyrestein fordi de ikke hadde ledige timer og da hjelper det ikke hvor flink legen er. Nok er nok. Synd at dårlig logistikk ødelegger inntrykket av en flink lege.

Mye frem og tilbake

Jeg har fått mange forskjellig diagnoser av samme lege uten å bli noe bedre. Lang tid før jeg får timer, og lite oppfølging.

misfornøyd

Vanskelig og kommunisere med hun.hører ikke på dine egne meninger kun hennes egne og trur hun kjenner din kropp bedre enn din.
utrolig vanskelig å komme gjennom på tlf for time bestilling el spm.
lang ventetid

Nøyaktig

Ja,hun virker stresset,ja det er for lang ventetid på venteværelset og ja desverre vanskelig å komme frem på tlf.
Derimot er hun nøyaktig og ønsker at jeg som pasient skal ha den beste utredningen,spesielt om det er tegn på alvorlige saker. Hun sender deg til spesialist,får tilogmed kjappe timer der da hun ordner dette.
Nei,hun liker ikke å sykmelde,noe jeg tror vi som pasienter faktisk tjener på i lengden.
Hun har god humor og deler og med seg av egne erfaringer.
Tilgjengelighet på telefon har blitt bedre og stor forbedring nå når man kan bruke nettet ti å bestille timer etc.
Utrolig kjedelig og trasig venterom,noe med farger hadde kledd veggene godt!

Varm, lyttende og innsiktsfull.

Jeg har vært hos mange leger og ofte, hos mange er det "god dag mann økseskaft" dialog, og arroganse. Denne legen er veldig imøtekommende og empatisk.

Hun er nøye med bivirkninger av medisiner, og ikke mer enn nødvendig og slik bør en lege være, siden bivirkninger ofte kan være svært alvorlige også får man enda flere plager!

Trivelig dame som er opptatt av at du skal ha et godt liv!

Hun virker ikke helt A4 og vi trenger noen sånne :)