Svetlana Ivanovna Kirknes

Stadion Legesenter ANS

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stadion Legesenter ANS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Svetlana Ivanovna Kirknes er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Svetlana Ivanovna Kirknes

Dyktig og oppdatert

Jeg har hatt Kirkenes som fastlege i 14 år, og jeg kunne ikke fått en bedre lege. Dyktig personale på kontoret også. Uformelle, lette å snekke med. Er meget fornøyd med hele staben, og siden jeg har hatt tre store sykkelulykker siden jeg flyttet til Skien i 2005, har det blitt mange besøk på legekontoret. De fortjener ros, ikke ris. Vi som pasienter må lære oss å si fra på en ordentlig måte om det er noe, da løser det seg vanligvis helt greit. Tommel opp for stadion legesenter!

Meget lite inntresert

En fast lege skal vel følge med sine pasienter? Her ble jeg ikke fulgt opp. Hadde vært syk veldig syk, kom hjem men hun ante ikke noe sier hun. Innrømmet ikke lest epikrise eller noe. Nektet å skrive ut medisiner, som spesialister hadde foreskrevet osv.

Kommunikasjon / Bli tatt på alvor.

Måtte bytte lege,pga av manglende oppfølging.Hun tok meg ikke på alvor .Hun hadde heller ALDRI tid til meg,hun ba meg forte meg!!!! Fikk aldri snakket ferdig.Når jeg jeg skulle legge fram et problem,ble jeg møtte med komentarer som dette,jeg har ikke tid til dette.Hun er overhodet ikke dyktig i sitt yrke.Dette er skremmende og forkastelig.

Lite empatisk

Både sykepleieren jeg ble møtt med for å ta blodprøver, og legen framstår dessverre som lite empatisk.

Et forferdelig menneske

Jeg hadde opperert meg for kreft, men pga, vannvittig helsepolitikk, så trengte sykehuset en godkjenning fra en inkompetent fastlege for at de kunne undersøke om kreften hadde spredd seg.

Jeg oppsøkte derfor Kirknes for å få denne godkjenningen.

Der ble jeg møtt med et ytterst skeptisk blikk og umiddelbar forhåndsdømming.

Jeg ba ikke om annet enn et papir fra hu slik at sykehuset kunne undersøke om kreften hadde spredd seg.

Men hun fikk ikke med seg noe av det jeg sa, fordi hun trodde jeg var en narkoman som bare var der for å prøve å få piller av hu.. :(

Så når jeg hadde forklart meg og trodde hun skulle skrive "ok" til sykehuset, så holdt hun i stedenfor en agressiv tale til meg om at jeg bare kunne glemme å prøve å få piller av hu.

Jeg spurte ikke om piller, og har aldri spurt en lege om piller i hele mitt liv.
Jeg hater piller like mye som jeg nå hater denne kjærringa.

Alle mine fordommer mot helsevesenet ble bekreftet, samt at jeg fikk noen nye fordommer.

Er jeg fornærmet og fornedret? JA!!!

Hvor frekk, arrogant og forhåndsdømmende er det egentlig lov til å være?

Hva kan man gjøre når man blir stillt overfor slik grenseløs frekkhet?

Kjære Svetlana Kirknes,
Jeg er IKKE narkoman, og jeg er IKKE interesert i dine piller.
Jeg vil bare sikre meg at kreften ikke har spredd seg. :(

Men jeg orker ikke forholde meg til en slik kjærring en gang til, så jeg venter med videre undersøkelser av kreften til jeg har fått en ny fastlege.

Hold dere langt unna dette forferdelige mennesket!