Svetlana Ivanovna Kirknes

Stadion Legesenter ANS

Autorisasjon (1997)

Stadion Legesenter ANS Telefonnummer35 50 69 7035 50 69 ...
Fridtjof Nansens gate 21 3722 Skien
Svetlana Ivanovna Kirknes er en av 46 fastleger i Skien

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Svetlana Ivanovna Kirknes

Grøss og gru

Hatt denne legen og byttet etter noen år.
Hun klager på de ansatte, er stresset, sur, hissig og svarer frekt. Vet ikke om hun hadde blitt blidere hvor jeg hadde hatt med litt vodka til hun, kanskje hun hadde blitt mer menneskelig da.
Man må også vente opptil en time og lenger før man kommer inn til timen.
Hadde litt for høyt blodtrykk og hun mente at dette kom av noen kg for mye.
Jeg forklarte at vi hadde det i familien, men hun nektet å høre.
Jeg slanket meg 30 kg bare for å bevise det og når blodtrykket var like høyt når jeg kom tilbake så måtte hun gi seg.
Deilig å slippe å måtte gå til dette legesenteret

Dyktig og imøtekommende, grundig

Virker veldig kunnskapsrik. Lyttet godt og var imøtekommende, tok meg seriøst.
Jeg opplevde dette som en veldig bra konsultasjon av en dyktig lege med nye erfaring.
Hun virker grundig og effektiv.

Dyktig og oppdatert

Jeg har hatt Kirkenes som fastlege i 14 år, og jeg kunne ikke fått en bedre lege. Dyktig personale på kontoret også. Uformelle, lette å snekke med. Er meget fornøyd med hele staben, og siden jeg har hatt tre store sykkelulykker siden jeg flyttet til Skien i 2005, har det blitt mange besøk på legekontoret. De fortjener ros, ikke ris. Vi som pasienter må lære oss å si fra på en ordentlig måte om det er noe, da løser det seg vanligvis helt greit. Tommel opp for stadion legesenter!

Meget lite inntresert

En fast lege skal vel følge med sine pasienter? Her ble jeg ikke fulgt opp. Hadde vært syk veldig syk, kom hjem men hun ante ikke noe sier hun. Innrømmet ikke lest epikrise eller noe. Nektet å skrive ut medisiner, som spesialister hadde foreskrevet osv.

Kommunikasjon / Bli tatt på alvor.

Måtte bytte lege,pga av manglende oppfølging.Hun tok meg ikke på alvor .Hun hadde heller ALDRI tid til meg,hun ba meg forte meg!!!! Fikk aldri snakket ferdig.Når jeg jeg skulle legge fram et problem,ble jeg møtte med komentarer som dette,jeg har ikke tid til dette.Hun er overhodet ikke dyktig i sitt yrke.Dette er skremmende og forkastelig.