Kirknes Svetlana Ivanovna

Nedre Hjellegate 2 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Kirknes Svetlana Ivanovna

Direkte, og meget dyktig

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Hun er dyktig! Jeg føler hun lytter til meg, tar seg tid til å undersøke, spørre og å informere. Hun kan være ganske direkte, men det setter jeg pris på. Føler meg godt ivaretatt!

Ærlig og dyktig.

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Som med alle relasjoner, handler det om kjemi.
Dr. Kirknes er en lege som tar alle henvendelser på alvor, hun er ærlig, noe man må tåle om man har henne som fastlege. Forsiktig med å skrive ut medikamenter, og henviser videre til spesialist om det trengs.
Etter at hun fikk eget legekontor, har kommunikasjon med de hyggelige damene på legekontoret blitt mye bedre, samt venteværelset har god atmosfære.

Grøss og gru

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Hatt denne legen og byttet etter noen år.
Hun klager på de ansatte, er stresset, sur, hissig og svarer frekt. Vet ikke om hun hadde blitt blidere hvor jeg hadde hatt med litt vodka til hun, kanskje hun hadde blitt mer menneskelig da.
Man må også vente opptil en time og lenger før man kommer inn til timen.
Hadde litt for høyt blodtrykk og hun mente at dette kom av noen kg for mye.
Jeg forklarte at vi hadde det i familien, men hun nektet å høre.
Jeg slanket meg 30 kg bare for å bevise det og når blodtrykket var like høyt når jeg kom tilbake så måtte hun gi seg.
Deilig å slippe å måtte gå til dette legesenteret

Dyktig og imøtekommende, grundig

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Virker veldig kunnskapsrik. Lyttet godt og var imøtekommende, tok meg seriøst.
Jeg opplevde dette som en veldig bra konsultasjon av en dyktig lege med nye erfaring.
Hun virker grundig og effektiv.

Dyktig og oppdatert

Lege: Svetlana Ivanovna Kirknes Skrevet

Jeg har hatt Kirkenes som fastlege i 14 år, og jeg kunne ikke fått en bedre lege. Dyktig personale på kontoret også. Uformelle, lette å snekke med. Er meget fornøyd med hele staben, og siden jeg har hatt tre store sykkelulykker siden jeg flyttet til Skien i 2005, har det blitt mange besøk på legekontoret. De fortjener ros, ikke ris. Vi som pasienter må lære oss å si fra på en ordentlig måte om det er noe, da løser det seg vanligvis helt greit. Tommel opp for stadion legesenter!