Sissel Ann Hornnes Kise

Bjørnstj. Bjørnsonsgate 13 3722 Skien
Sissel Ann Hornnes Kise er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Sissel Ann Hornnes Kise

Savnet Sissel i dag!

Savnet veldig Sissel i dag når jeg satt nede på legevakta i skien og nærmest fikk kjeft får og være der. Sissel som min fastlege ville hørt på meg og tatt meg på alvor. Kjente jeg var helt på gråten på legevakta i dag og skulle så gjerne ønsket jeg var hos min faste Sissel....
Sissel er den beste legen. Hun tar meg alltid på alvor. Jeg har med det og bekymre meg litt mer enn jeg trenger med ting av og til, men så fort jeg sier til hun at jeg bekymrer meg er hun rask på og svare og tar meg seriøst. Takk får at jeg får ha deg som lege! Kunne ikke hvert mer takknemlig. Gruer meg til du blir pensjonist

Beste fastlegen!!

Sissel Kise er en utrolig dyktig lege med stort hjerte. Hun lytter og er genuint interessert i deg som pasient. Hun henviser raskt videre, gir rask tilbakemelding om det er noe, og man får fort time. Hele legesenteret er hyggelig, inkludert legesekretæren.

Fantastisk.

Sissel Kise er en fantastisk lege. Føler meg godt ivaretatt der og hun henviser videre hvis hun må det. Føler hun setter seg godt inn i hvem du er som pasient.

Verdens flotteste fastlege

Sissel er omsorgsfull, oppmerksom og super til å følge opp. Hun gjør langt mer enn det som forventes av henne i jobben sin, og strekker seg uvanlig langt for å passe på pasientene sine. Beste fastlegen man kan få!

Pålitelig og flink

Blir alltid tatt på alvor, og får den hjelp og informasjon jeg trenger.