Sissel Ann Hornnes Kise

Falkum legesenter
Bjørnstj. Bjørnsonsgate 13 3722 Skien
Sissel Ann Hornnes Kise er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Sissel Ann Hornnes Kise

Sissel er fantastisk og helt super. En av de sjeldne.
Hun har empati, hun er lyttende og gjør alltid sitt beste. Hun tar meg på alvor, lytter til meg, og har alltid tid. Hun er grundig og nøye og viser alltid interesse og engasjement i pasient timen. Hun har tillit og viser trygghet og er alltid interessert i å hjelpe pasienten på best mulig måte. Hun viser respekt for pasienten.
Om alle kunne vært som Sissel!

Imponert, lettet og glad!

Sissel er fantastisk! Jeg er imponert over engasjementet hennes i meg som pasient. På grunn av Sissel føler jeg meg nå trygg på at jeg er bra nok - etter en vanskelig periode i livet. Er så takknemlig for å ha Sissel som lege.

Savnet Sissel i dag!

Savnet veldig Sissel i dag når jeg satt nede på legevakta i skien og nærmest fikk kjeft får og være der. Sissel som min fastlege ville hørt på meg og tatt meg på alvor. Kjente jeg var helt på gråten på legevakta i dag og skulle så gjerne ønsket jeg var hos min faste Sissel....
Sissel er den beste legen. Hun tar meg alltid på alvor. Jeg har med det og bekymre meg litt mer enn jeg trenger med ting av og til, men så fort jeg sier til hun at jeg bekymrer meg er hun rask på og svare og tar meg seriøst. Takk får at jeg får ha deg som lege! Kunne ikke hvert mer takknemlig. Gruer meg til du blir pensjonist

Beste fastlegen!!

Sissel Kise er en utrolig dyktig lege med stort hjerte. Hun lytter og er genuint interessert i deg som pasient. Hun henviser raskt videre, gir rask tilbakemelding om det er noe, og man får fort time. Hele legesenteret er hyggelig, inkludert legesekretæren.

Fantastisk.

Sissel Kise er en fantastisk lege. Føler meg godt ivaretatt der og hun henviser videre hvis hun må det. Føler hun setter seg godt inn i hvem du er som pasient.