Rolf Hamran

GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng
Bark Silasvei 7 4876 Grimstad
Rolf Hamran er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Rolf Hamran

Bedre lege har jeg aldri møtt!

En fantastisk lege! Uansett hvor langt etter skjemaet han ligger tidsmessig så er han imøtekommen og tar seg tid til deg når du kommer inn! Han gir deg oppmerksomheten du trenger og er flink på og lytte og komme med råd! Er super fornøyd, og det vet jeg flere er!! :)

VAR bra

Førsteinntrykket av Hamran var bra, og jeg opplevde at han hørte på meg og tok meg på alvor. Han tok seg tid, og har vært til god hjelp i flere tilfeller.
Den siste tiden opplever jeg imidlertid at jeg snakker til en som bare vil ha meg fortest mulig ut av rommet igjen.
Tenkte først at leger også må ha lov å ha en dårlig dag, men nå har denne opplevelsen blitt ny standard, og jeg vurderer sterkt å bytte fastlege

Ellers kan jeg jo ta med at venterommet er pent og hyggelig, men skulle gjerne hatt litt mer å lese på for oss gutta. Bortsett fra LYD & BILDE er det bare dameblader der. Kanskje noe Illustrert Vitenskap, Historie, National Geographics, Aviser etc.

God lege!

Hei, kom tilfeldigvis over denne siden via forskning.no. Ville bare ta med tid til å gi litt skryt til Rolf Hamran. Da jeg kom til Hamran hadde jeg slitt veldig med irritabel tarm symptomer, og kvalme var det mest fremtredende av de alle. Etter noen konsultasjoner foreslo han et legemiddel som har hjulpet meg veldig. Hamran er kreativ og prøver å finne gode løsninger for sine pasienter. Kan absolutt anbefales videre. MVH Fornøyd pasient

en av de dårligste legene jeg har hatt

Han er veldig på i begynnelsen. Men etter en liten stund er du blitt <uinntresant> fordi du har en kronisk sykdom

Tar seg tid

Har hatt ymse problemer, han har aldri avfeid meg, alltid lyttet, og hjulpet meg videre.
En super lege og menneske.