Marianne Larssen Rea

Autorisasjon (2007)

Grimstad Legesenter Telefonnummer37 25 81 0037 25 81 ...
Bark Silas' vei 7 4876 Grimstad
Marianne Larssen Rea er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Marianne Larssen Rea

En fantastisk god og trygg lege

Marianne er virkelig en lege som kan anbefales! Hun bruker ikke bare "boka" i sitt møte med pasienter, hun har både empati og masse omsorg. Flink til å lytte og vil mer enn gjerne høre hva pasienten selv tenker. Jeg er evig takknemlig for å ha fått en lege som tar meg så på alvor og møter meg på en måte som får meg til å føle meg bedre både psykisk og fysisk! For det er det nemlig dessverre ikke alle som gjør dersom man er så heldig å få utdelt diagnosen Fibromyalgi!

Legesenteret er lett tilgjengelig med gratis parkering! Eneste minuset er at det tar en stund før man får time dersom det ikke er noe akutt.

Flink lege

Veldig dyktig og pliktoppfyllende lege. Opplever å bli tatt på alvor, og får de henvisninger jeg ber om. Eneste ulempen er at det noen ganger tar litt lang tid for å få time.

Flink lege

Meget dyktig lege, flott oppfølging på alle måter.

Negativt er at det er svært vanskelig å komme gjennom til legesenteret på telefon, og tar lang tid for å få legetime, om en ikke hevder det er "akutt" behov.

Veldig fornøyd!!!

Denne legen er et utrolig nydelig menneske som viser at hun virkelig bryr seg om sine pasienter. Hun tar deg på alvor, lytter og tar seg tid!