Marianne Larssen Rea

GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng

2007

GRIMSTAD LEGESENTER Dag Findreng Telefonnummer37 25 81 0037 25 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bark Silasvei 7 4876 Grimstad
Marianne Larssen Rea er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Marianne Larssen Rea

Tar meg på alvor

Alltid hyggelig. Får meg til å føle at jeg er en viktig person å lytte til. Har til nå alltid hatt rett i sin antakelse i hva som kan feile meg. Faglig dyktig. Føler meg trygg. Ringte til og med en søndag og spurte hvordan det gikk med meg! Min eneste bekymring er at hun en dag sliter seg helt ut i sin snillhet og omsorg.

Trygg

Dette er en lege som hører på deg og forstår deg! Blid og imøte kommende. Jeg føler meg tatt vare på.

Fantastisk, behagelig, imøtekomme, omsorgsfull

Beste fastlegen jeg noensinne har vært hos. Kommuniserer tydelig og gir god veiledning og informasjon. Har evnen til å være empatisk men fortsatt profesjonell. Lytter og ser pasienten. Anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk!

Beste legen

Marianne er en veldig omsorgsfull og behagelig lege. Har aldri møtt noen så dyktige og fantastiske i helsebransjen. Selv i en hektisk hverdag klarer hun å svare deg på det du lurer på.
Anbefales

Ser deg som et helt menneske

Marianne er en helt fantastisk fastlege. Hun har et mildt og medfølende og respektfullt vesen, om man føler seg tatt på alvor av henne. Om man tar opp noe hun ikke kjenner så mye til, undersøker hun saken, framfor å si at problemet er innbilt e.l. Hun ser pasienten som et helt menneske, og skriver ikke bare ut medisiner, men tar opp temaer som trening, kosthold og sosiale forhold. Hun spør nesten alltid om det var mer jeg ville ta opp, selv om timen egentlig er over, og skynder meg ikke ut.