Marianne Larssen Rea

Tlf: 37 25 81 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marianne Larssen Rea er en av 22 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Marianne Larssen Rea

Trygg

Dette er en lege som hører på deg og forstår deg! Blid og imøte kommende. Jeg føler meg tatt vare på.

Fantastisk, behagelig, imøtekomme, omsorgsfull

Beste fastlegen jeg noensinne har vært hos. Kommuniserer tydelig og gir god veiledning og informasjon. Har evnen til å være empatisk men fortsatt profesjonell. Lytter og ser pasienten. Anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk!

Beste legen

Marianne er en veldig omsorgsfull og behagelig lege. Har aldri møtt noen så dyktige og fantastiske i helsebransjen. Selv i en hektisk hverdag klarer hun å svare deg på det du lurer på.
Anbefales

Ser deg som et helt menneske

Marianne er en helt fantastisk fastlege. Hun har et mildt og medfølende og respektfullt vesen, om man føler seg tatt på alvor av henne. Om man tar opp noe hun ikke kjenner så mye til, undersøker hun saken, framfor å si at problemet er innbilt e.l. Hun ser pasienten som et helt menneske, og skriver ikke bare ut medisiner, men tar opp temaer som trening, kosthold og sosiale forhold. Hun spør nesten alltid om det var mer jeg ville ta opp, selv om timen egentlig er over, og skynder meg ikke ut.

En fantastisk god og trygg lege

Marianne er virkelig en lege som kan anbefales! Hun bruker ikke bare "boka" i sitt møte med pasienter, hun har både empati og masse omsorg. Flink til å lytte og vil mer enn gjerne høre hva pasienten selv tenker. Jeg er evig takknemlig for å ha fått en lege som tar meg så på alvor og møter meg på en måte som får meg til å føle meg bedre både psykisk og fysisk! For det er det nemlig dessverre ikke alle som gjør dersom man er så heldig å få utdelt diagnosen Fibromyalgi!

Legesenteret er lett tilgjengelig med gratis parkering! Eneste minuset er at det tar en stund før man får time dersom det ikke er noe akutt.