Marianne Larssen Rea

Autorisasjon (2007)

Grimstad Legesenter Telefonnummer37 25 81 0037 25 81 ...
Bark Silas' vei 7 4876 Grimstad
Marianne Larssen Rea er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Marianne Larssen Rea

Fageligdyktig og emtatisk!

Engel legen med hvitfrakk rett og slett! Ikke bare er hun empatisk men fagligdyktig og kan så mye! Jeg har vært hos henne en gang og fy søren jeg ble sett, hørt og lyttet til. Den ene opplevelsen av henne gjorde at jeg rett og slett byttet min forrige fastlege. Den beste og mest dyktigste fastlegen i Grimstad!

En dyktig, trygg og veldig god fastlege!

Hun er den beste fastlegen jeg kan tenke meg! Faglig dyktig- denne dama kan MYE, hun er empatisk, ja rett og slett et utrolig varmt og nydelig menneske! Man blir tatt på alvor, hun lytter, gir gode råd og følger godt opp. Mange har veldig mye å lære av henne! Jeg håper bare hun blir tatt godt vare på så hun aldri slutter som fastlege- for da hadde vi mistet en av de aller, aller beste!!

Kjempeflink og omsorgsfull

Min fastlege Marianne Larsen Rea er bare et funn! Hun er så flink og omsorgsfull og hun forklarer alltid «hva og hvorfor» når hun henviser meg for prøver, tester eller skriver ut nye medisiner.

Varm og empatisk

En svært varm og empatisk lege. Klok og kunnskapsrik. Hun gjorde meg trygg. Hun hører, ser og lytter. En engel i hvit legefrakk.

Dyktig lege

Veldig dyktig og imøtekommende. Hun tar seg god tid undersøkelser og henviser enkelt om det er behov for det. Aldri hatt så flink lege tidligere.