Liliia Spirina

Autorisasjon (2013)

Bygdelegene DA Telefonnummer69 22 40 7069 22 40 ...
Rådhusveien 4 1890 Rakkestad
Liliia Spirina er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Liliia Spirina

Kompetent, forståelsesfull og god til å kommunisere.

Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor, hun stiller de rette spørsmålene og tar seg tid til å lytte. Videre har hun god kompetanse og innsikt hva gjelder min diagnose. Hun er oppriktig interessert og at hun har satt seg inn i epikrisen er helt tydelig. Jeg følges også opp av spesialisthelsetjenesten, noe hun forholder seg til. Dessuten er hun tydelig og effektiv, og jeg får dermed mye ut av konsultasjonene til tross for kort tid. Alt i alt er jeg trygg som pasient.

Faglig flink og tar tak i problemene.

Hun tar tak I problemene og få sendt deg til spesialist omgående, Seriøs. Kan være problem med at de som jobber I resepsjonen ikke ser hvor alvorlig sykdom\problem er.

Empatisk lege, men resepsjonistene egner seg ikke i denne jobben.

Har gått hyppig hos denne legen, har kompleks helseproblematikk!
Står på vent hos en annen lege, men tror jeg beholder denne legen! Empatisk, forklarer godt, ingen språkproblemer tross utenlands opprinnelse, alle avgjrelser begrunner hun, henviser videre, kommer med råd og viser forståelse.
Det som IKKE er bra, er de fleste som jobber i resepsjonen! Blander seg inn i behandlingen, frekk, avvisende og uten empati. Er i forsvar innen du får forklart deg. Ved ett tilfelle ropte hun ( en av de ) til meg, veldig ydmykende! Gruer meg alltid til å ringe..

Anbefales ikke..

Vanskelig å kommunisere med pga dårlig språk, og jeg følte jeg måtte føre samtalen da hun for det meste satt og stirret på meg. Avfeide behov for viss behandling, selvom alt lå til grunne for at jeg skulle ha det. Virket lite trygg i sin rolle.

Imøtekommende og trygg lege

Opplever Liliia Spirina som blid og imøtekommende, hun forstod nøyaktig hva jeg trengte, og kommunikasjonen oss imellom kunne ikke vært bedre. Denne legen gir meg en god opplevelse, som jeg kan anbefale dersom man vil ha en trygg, effektiv og jordnær fastlege.