Bygdelegene DA

Rådhusveien 4 1890 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegene DA

Kompetent, forståelsesfull og god til å kommunisere.

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor, hun stiller de rette spørsmålene og tar seg tid til å lytte. Videre har hun god kompetanse og innsikt hva gjelder min diagnose. Hun er oppriktig interessert og at hun har satt seg inn i epikrisen er helt tydelig. Jeg følges også opp av spesialisthelsetjenesten, noe hun forholder seg til. Dessuten er hun tydelig og effektiv, og jeg får dermed mye ut av konsultasjonene til tross for kort tid. Alt i alt er jeg trygg som pasient.

Trygg, lyttende,kunnskapsrik og særdeles ivaretagende.

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

En trygg, kunnskapsrik som ser hele pasienten. Er utrolig god til å lytte, og sammen med pasienten ser muligheter. Han har et lunt og godt vesen som gjør pasienten komfortabel i legebesøket.. En lege som kan anbefales på det varmeste. Han er oppriktig engasjert i deg som pasient. Han ser muligheter der andre har sett problemer..Han er effektiv i forhold til henvisninger og følger opp prøvesvar og henvisninger. Han holder avtaler som f.eks ved å ringe tilbake, da som oftest når han er ferdig med dagens pasienter. også all honnør til damene på kontoret som sammen med legen bidrar til at pasienten på alle måter blir godt ivaretatt..

Fantastisk fastlege

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

Får alltid god hjelp av Thomas. Han er virkelig en dyktig lege, og er det noe han er usikker på så sjekker han det opp med andre, gjerne spesialhelsetjenesten, for å være helt sikker.

Anbefales på det sterkeste.

Tar pasienten på alvor

Lege: Oddvar Ekeberg Skrevet

Blir alltid godt ivaretatt hos Ekeberg og opplever å bli hørt og tatt på alvor uansett plage eller sykdom. Han ser pasientens behov, kommuniserer godt, er løsningsorientert og erfaren.
En veldig god og trygg lege med glimt i øyet.

Dyktig Lege

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

Føler at jeg blir hørt og han tar seg tid til å høre på deg.
Har vært inne hos han flere ganger.....