Bygdelegene DA

Rådhusveien 4 1890 Rakkestad

Siste vurderinger av behandlere ved Bygdelegene DA

God og trygg lege.

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Hun er imøtekommende og lett å snakke med. Virker dyktig og oppriktig interessert i meg som pasient. En snill og trygg lege. Anbefales!

Imøtekommende og kompetent

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Jeg har hatt Lillia Spirina som fastlege nå et par år, og hun har vært veldig imøtekommende og spør :
"Hva kan jeg gjøre for deg i dag?"
Jeg har virkelig blitt sett og ivaretatt som pasient. Hun er vennlig og lyttende. Og hun har sendt meg videre til spesialist når jeg har hatt komplikasjoner etc.
Ingen språkproblemer.
Nå når jeg skal flytte til annen kant av landet må jeg bytte fastlege og jeg anbefaler Lillia Spirina til andre.

Fantastisk fastlege

Lege: Oddvar Ekeberg Skrevet

Min og familiens fastlege gjennom 30 år. Han er lyttende, tar seg tid og ser deg. Kunnskapsrik, handlingskraftig og empatisk. Etter en lengre periode med alvorlig sykdom, er jeg dypt takknemlig for at Ekeberg er min fastlege.

Aldri tilgjengelig

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Har hatt Liliia Spirina de siste årene nå og jeg har aldri fått møtt henne engang. Hun er aldri tilgjengelig når jeg trenger det.

Styr unna!

Lege: Liliia Spirina Skrevet

Vært pasient på legekontoret i all tid. Fikk lillia etter vikarer på kontoret. Virket ved første møte forståelses full og satte opp ny time for å bli kjent. Neste møte gikk også greit men hun hadde glemt hva vi snakket om første møte og måtte gjenta meg. Møte 3 hadde hun bakgrunnskjkekket meg på sosiale medier og følte jeg sto i ett avhør. Hun satte nå ikke opp ny time på tross av at vi ikke har løst problemet jeg kom med. Ny Time 4 måneder senere møter jeg en arrogant lege som ikke svarer meg og bare titter på meg under timen. HiN kommer ikke med råd. Jeg får ikke hjelpen jeg trenger å ender med å knekke helt helt etter sist time. Aldri møtt en så arrogant lege. Hun anbefaler meg da å bytte lege noe jeg absolutt skal gjøre. Dårlig oppfølging
Dårlig språk
Lite satt inn i nav systemet
Ikke noe for de med usynlige sykdommer som Me / cfs etc. henviser ikke videre før du maser. Lite empatisk lege som man må ha med seg noen til timen for å bli hørt.
bygde legene har dessverre tapt seg mye