Bygdelegene DA

Telefonnummer69 22 40 7069 22 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusveien 4 1890 Rakkestad

Siste vurderinger av Bygdelegene DA

Tar pasienten på alvor

Lege: Oddvar Ekeberg Skrevet

Blir alltid godt ivaretatt hos Ekeberg og opplever å bli hørt og tatt på alvor uansett plage eller sykdom. Han ser pasientens behov, kommuniserer godt, er løsningsorientert og erfaren.
En veldig god og trygg lege med glimt i øyet.

Dyktig Lege

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

Føler at jeg blir hørt og han tar seg tid til å høre på deg.
Har vært inne hos han flere ganger.....

Kjempeflink!

Lege: Navdeep Kaur Skrevet

Navdeep Kaur har vært min fastlege i 3 år. I den tiden har hun sett meg og barna mine en rekke ganger. Hun har alltid vært nøye med å lytte skikkelig, spørre og henvise der det er nødvendig. Hun virker dyktig og er godt forberedt til timene. Når vi flytter i Juli vil jeg savne å ha en såpass trygg og dyktig fastlege. Eneste negative er at det er vanskelig å komme gjennom på telefonen etter at sms tjenesten ble borte. Men det speiler ikke tilbake på legen, det er hele legesenterets utfordring.

Dyktig og ærlig

Lege: Oddvar Ekeberg Skrevet

Oddvar Ekeberg har vært min fastlege i mange år. Han er en dyktig lege som alltid har tid til å forklare på en lettfattelig- og ikke minst: ærlig måte. Gir ros og oppmuntring når det er grunnlag for det, men også klar beskjed når det er nødvendig. Ekeberg er flink til å orientere- samt lytte til meg som pasient, og tar aldri avgjørelser uten først å konferere med meg. Som kronisk syk- og diabetiker, føler jeg meg trygg og godt ivaretatt av min fastlege, Oddvar Ekeberg. PS! Han har også glimt i øyet, og serverer gjerne en oppmuntrende kommentar:)

Den beste legen

Lege: Anne Merete Thorsen Skrevet

Omsorgsfull og flink lege. Anbefales på det sterkeste. 😊 Lytter og kommer med gode råd. Har lang erfaring.