Bygdelegene DA

Tlf: 69 22 40 70 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bygdelegene DA

Dyktig og ærlig

Lege: Oddvar Ekeberg Skrevet

Oddvar Ekeberg har vært min fastlege i mange år. Han er en dyktig lege som alltid har tid til å forklare på en lettfattelig- og ikke minst: ærlig måte. Gir ros og oppmuntring når det er grunnlag for det, men også klar beskjed når det er nødvendig. Ekeberg er flink til å orientere- samt lytte til meg som pasient, og tar aldri avgjørelser uten først å konferere med meg. Som kronisk syk- og diabetiker, føler jeg meg trygg og godt ivaretatt av min fastlege, Oddvar Ekeberg. PS! Han har også glimt i øyet, og serverer gjerne en oppmuntrende kommentar:)

Den beste legen

Lege: Anne Merete Thorsen Skrevet

Omsorgsfull og flink lege. Anbefales på det sterkeste. 😊 Lytter og kommer med gode råd. Har lang erfaring.

Vennlig, lyttende og tilstede

Lege: Navdeep Kaur Skrevet

Vennlig og gir inntrykk av å ha tid og interesse for pasienten. Virker trygg på sitt fag. Anbefales!

Super lege.

Lege: Anne Merete Thorsen Skrevet

Denne legen er slik vi ønsker at en lege skal være. Jeg har hatt henne fra hun begynte i bygda. Hun er flink, lyttende, engasjert, positiv, har godt humør, er genuint engasjert i pasienten og jobben sin. Flere superlativer kunne nevnes. Kan ikke huske å ha hatt noen mindre gode erfaringer med denne legen. Flink til å sjekke videre med kollegaer om noe er uklart. Utrolig god på kommunikasjon. Jeg byttet ikke henne bort frivillig, nei.

En meget god lege.

Lege: Thomas Alexander Thorvaldsen Skrevet

Er alltid behjelpelig og interessert. Stiller opp og gir meg den service jeg trenger selv om han har dårlig tid enkelte ganger. Konfererer med spesialisthelsetjenesten dersom det er ting han er usikker på. Sjelden problem med å få time. Ringer alltid tilbake dersom jeg tar kontakt og følger opp prøver o.a. Alt i alt en meget samvittighetsfull lege. Håper jeg kan ha vedkommende som fastlege i mange år framover.