Salmana Hafsa Ata Rønning

Autorisasjon (2013)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Salmana Hafsa Ata Rønning er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Salmana Hafsa Ata Rønning

Trygg og empatisk

Jeg har måtte ha mange besøk hos fastlege det siste året, og Salmana er helt topp! Lytter, tar deg seriøst og er veldig proff. Kimser ikke av ting man kommer med. Trygg å ha både når jeg har strevd psykisk og fysisk. Henviser uten problemer ved behov.
Må også si at damene på laben er utrolig hyggelige og veldig menneskelige.

Følger godt opp

Det er godt å ha Salmana som fastlege. Hun er trygg og samvittighetsfull og gjør meg trygg. Dessverre er resepsjon og laboratoriet som skulle ha fått et kurs i pasientbehandling. De virker stresset og har ikke tid til et smil.

Fantastisk fastlege

Flink, grundig og hyggelig. Jeg er lege selv, men føler meg utrolig ivaretatt av henne. Endelig en fastlege jeg stoler 100% på. Anbefales!

Effektiv, hyggelig og trygg!

Anbefales på det sterkeste. Perfekt match for meg som ønsker en effektiv, hyggelig og trygg lege. Hun tar seg tid til å høre på hva jeg trenger, men løser ting kjapt og proft. Får du Salmana som fastlege har du skutt gullfuglen, slik føler i hvert fall jeg det.

Varm og flink

Dr. Rønning er en fantastisk fastlege! Den beste jeg har hatt. Hun er lyttende, svært empatisk og gir gode råd og veiledninger. Hun oppleves som trygg i de faglige vurderingene og henviser ved behov. I tillegg er det lett å få time, både fysisk og over video.