Torshovdalen Legesenter AS

Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Torshovdalen Legesenter AS

Styr unna!!!!

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Hatt henne som fastlege hele livet. Har mange minner fra besøkene hos henne med ekle, negative kommentarer som jeg husker helt fra barndommen.

Opplever henne som lite omsorgsfull og veldig avvisende.

Som flere nevner her, er hun ALLTID forsinket og du får ingen beklagelse eller forklaring. Likevel er hun opptatt med å bli fortest mulig ferdig med deg og du forlater timen med en følelse av at du ikke har fått tilstrekkelig hjelp.

Vikarene hennes derimot, er veldig dyktige og jeg satser på at det er en av dem som skal behandle meg når jeg har legetime.

Og på toppen av det hele, så sender hun fakturaer på e-konsultasjoner jeg ikke har satt meg opp til. Og når jeg har sendt en e-konsultasjon og hun bruker tid på å svare, så sender hun enda en faktura som om det er mitt problem at hun ikke fikk tid til å svare før flere dager senere. Har et inntrykk av at hun ønsker å tjene mest mulig penger.

Og som kirsebær på toppen, så er noen av de i resepsjonen ekstremt uhøflige og lite profesjonelle.

Han tar ikke tid til å se pasienten

Lege: Ole Henrik Øyum Skrevet

Har hatt ham Ole Henrik som fastlege i 5 år, hver gang virket ham ikke interessert å høre min fortelling, førte meg ikke sett, så mer på PC enn på meg. Han virket litt empatisk og hadde det travelt, etter bare noen minutter, ville han avslutte konsultasjonen for å ta neste mann.

👍👍👍

Lege: Nirosha Srikumar Skrevet

Nirosha er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er super effektiv, ordner time raskt, reseptfornyelser på dagen. Har fulgt meg opp på alle ting jeg kommer med, gir gode råd og henviser raskt. Hun anbefales på det sterkeste.

Dårlig inntrykk

Lege: Faiza Basharat Skrevet

Aldri tilgjengelig, og dårlig med å videresende informasjon.
Ikke møtt henne personlig, selvom jeg ved tre tilfeller ha booket tid.
Etter operasjon har hun blitt videresendt informasjonen og innstruks som skulle til meg etterpå. Dette fikk jeg heller aldri.

Effektiv og dyktig lege

Lege: Stein Anders Solgård Skrevet

Stein er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er super effektiv, ordner time raskt, reseptfornyelser på dagen også er han empatisk og lytter. Jeg er veldig fornøyd med han og kan ikke anbefale han nok. Er så fornøyd at jeg har valgt å beholde han selvom jeg har flyttet ut av Oslo. Brukermedvirkning er topp.