Anne Marthe Boldingh

Allmennlegespesialist, barnelege og fastlege

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

Autorisasjon (2007)

Bjerke Legesenter Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ...
Årvollveien 23 E 0590 Oslo
Anne Marthe Boldingh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Marthe Boldingh

Dyktig og flink lege

Hun er dyktig og flink til å se dine problemer. Når jeg kom inn så ble jeg undersøkt og fikk fort svar på hva jeg måtte gjøre.

😊Lykke til

Er så takknemlig for at jeg har hatt deg som fastlege i mange år. Lykke til på reisen videre😊...........

Rett på sak

Meget strukturert, effektiv og ryddig lege. Går rett på sak, virker svært oppdatert faglig og gir gode råd - alltid med glimt i øyet. Hyggelig og lyttende lege som stiller gode spørsmål. Virker som hun tar meg som pasient svært alvorlig og setter inn de tiltak straks som hun mener er nødvendige.

En lege som utvilsomt kan sin jobb rent faglig og samtidig er en god menneskebehandler. Jeg føler meg 100 % trygg hos henne og godt ivaretatt på alle måter.

Anbefales på det sterkeste. Attpåtil veldig kul type!

Brilliant, ryddig og konsistent

Hadde min første fastlege på dette legesenteret, som jeg byttet tilbake til i år.

For det første må jeg si at jeg ble sjokkert over hvor fort hun ble oppdatert på min journalhistorikk og stilte kjapt relaterte spørsmål for å hjelpe med videre behandling. Perioden fra det ble oppdaget et potensielt «problem» til jeg evt fikk henvisning til ahus tok lang tid hos forrige fastlege og var særdeles kostbart, og noen henvisninger ble sendt i retur med avslag i posten med grunn som «ikke prioritert/rett til behandling»... men hos Anne Marthe tok det ikke lang tid før jeg fikk henvisninger som ble godkjent av ahus og attpåtil oppdaget hun andre ting som min tidligere fastlege ikke oppdaget og som jeg også fikk henvisning til ahus... Helt utrolig fantastisk.

Dette ga meg mye positiv energi i en ellers depressiv hverdag hvor jeg endelig følte at jeg ikke er hypokonder og ble endelig tatt seriøst, og dette ga meg helt klart et stort løft da jeg var nære ved å gi opp å bli hørt.

I samtlige problemstillinger jeg har hatt i den korte tiden hos Anne Marthe har jeg fått svært god hjelp og støtte. I en tid hvor jeg har vært mye sykemeldt den siste tiden har det vært tøft, men Anne Marthe er flink til å gi meg innsikt på hva som er potensielle løsninger for utfordringer som jeg kan ha, og hun er en fastlege som jeg føler oppriktig bryr seg om pasientens velvære og framgang. Ikke bare en lege som skriver sykemelding og sender pasient på dør, men en lege som vil tenke langsiktig fremfor kortsiktig for pasientens beste (dersom dette lar seg gjøre).

Virker også som hun har en spesielt sterk evne til å håndtere mange baller i luften effektivt med stoisk ro og høyt kunnskapsnivå. Har inntrykk av at alle personale på dette legesenteret har svært høyt servicenivå.

Dessuten er hennes sosiale ferdigheter enestående og man føler at man er i svært trygge hender. Tusen takk for at det finnes leger som deg.

Flink lege som er til å stole på

Hun hilser pent på deg når du skal inn til timen, spør hvordan det går! og hvordan problemer du skal ha hjelp til med i dag. Flink til å hjelpe til med å skrive søknader til div ting og kan feltet sitt. Angrer ikke på at jeg fikk henne som fastlege :)