Bjerke Legesenter

Telefonnummer23 37 13 3023 37 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Refstadveien 64 0589 Oslo

Siste vurderinger av Bjerke Legesenter

Lege: Eivind Arne Wik Skrevet

Det er med tungt hjerte at jeg nå må bytte fastlege pga flytting til annen plass i landet. Har hatt Eivind som fastlege siden 2011 og han har vært den beste legen jeg noensinne har hatt.
Han lytter, tar seg tid med pasientene sine og har stor erfaring innen faget.
Jeg har opplevd endel ventetid på legekontoret, men det må man nesten forvente i Oslo. Uansett vil jeg ikke si at det bør være avgjørende så lenge legen er såpass dyktig som det han er.

Seriøs, dyktig lege som lytter

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Hyggelig lege som følger godt opp over tid. Dessuten god hjelp i forhold til NAV og arbeidsgiver og evner å se sakene fra flere sider.

Dyktig og trygg.

Lege: Eivind Arne Wik Skrevet

Eivind Wik er en lege som innbyr til tillit og som virkelig bryr seg om pasienten. Han er flink til å orientere pasienten og til å gi råd. En lege i særklasse.

lyttende og sympatisk lege

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Vært min fastlege siden ordningen med fastlege startet. Han lytter og tar mine problemer på alvor. Opplever han som en dyktig lege, som jeg stoler på. Har vært rask med å sende meg videre i "systemet" ved behov.

Lite forståelse

Lege: Alf Kimsås Skrevet

Har opplevd denne legen som lite forståelsesfull og hjelpsom. Man er syk selv om man kanskje har en livsstilssykdom. Syns at denne legen virket nedlatende og dømmende.