Bjerke Legesenter

Tlf: 23 37 13 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bjerke Legesenter

Dyktig og trygg.

Lege: Eivind Arne Wik Skrevet

Eivind Wik er en lege som innbyr til tillit og som virkelig bryr seg om pasienten. Han er flink til å orientere pasienten og til å gi råd. En lege i særklasse.

lyttende og sympatisk lege

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Vært min fastlege siden ordningen med fastlege startet. Han lytter og tar mine problemer på alvor. Opplever han som en dyktig lege, som jeg stoler på. Har vært rask med å sende meg videre i "systemet" ved behov.

Lite forståelse

Lege: Alf Kimsås Skrevet

Har opplevd denne legen som lite forståelsesfull og hjelpsom. Man er syk selv om man kanskje har en livsstilssykdom. Syns at denne legen virket nedlatende og dømmende.

Helt ok

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Føler at jeg blir tatt på alvor. Ser for meg at han ikke sløser med tiden på småprat. Ja, han ser en del på skjermen, men det påvirker ikke at jeg føler meg trygg.

God lege

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Pedersen har vært min fastlege i tre år. Jeg bytter fordi vi skal flytte. Han har fulgt meg godt opp i svangerskap nr.2 og med andre ting jeg har vært der for. Tar meg på alvor og vært en det har vært fint å gå til. Kan være en del forsinket, har hendt at jeg har måtte vente 30 min. Litt vanskelig å få legetime på kort varsel og mener han er borte ca.1 dag i uken.