Bjerke Legesenter

Refstadveien 64 0589 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerke Legesenter

Beste legen på 20 år

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

- Opptrer svært profesjonelt.
- Lytter godt til hva du har å si.
- Tar hver sak alvorlig.
- Kaster ikke bort tid for å unngå kø.
- Gir deg den hjelpen du trenger.

Jeg har hatt mange fastleger pga. flytting opp gjennom årene og er nå endte opp med å pendle fra Oslo sentrum til Bjerke da jeg ikke har funnet en like dyktig lege i sentrum. Og det er såpass viktig å ha.

😊Lykke til

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Er så takknemlig for at jeg har hatt deg som fastlege i mange år. Lykke til på reisen videre😊...........

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

En av Norges beste fastleger. Rik på visdom, erfaring og kunnskap, samt at han setter av tid til sine pasienter og tar dem alvor.

Jeg setter karakteren 6 på hans praksis.

Beste fastlege!!

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Shahid Lohan. Han er faglig dyktig, besluttsom, empatisk, profesjonell og effektiv lege.
Han tar alltid mine henvendelser på alvor. Jeg blir møtt med respekt, blir tatt på alvor. Han tar seg god tid, lytter og sørger for grundige utredninger ved behov. Han behandler pasienten som en unik person og bryr seg om dennes totale situasjon. Han gir tilstrekkelig med informasjon om helseproblemene, prøver, undersøkelser og behandling.

Anbefaler Lohan på det sterkeste!!!

God på kommunikasjon, faglig sterk og interessert.

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Shahid er god på kommunikasjon. Han husker pasientene sine, spør hvordan du har det, tar seg tid til å høre på hva du har å si og er i tillegg meget strukturert. Resultatet er at man får utrettet mye på en time. Fremstår som faglig sterk og henviser videre med en gang ved behov.