Bjerke Legesenter

Årvollveien 23 E 0590 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjerke Legesenter

Fantastisk og utrolig kunnskapsrik lege

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Jeg har møtt mange leger, og jeg må virkelig si at Mons er helt klart den beste! Dette er på bakgrunn av ulike ting, han lytter, han ser deg, hører deg og ikke minst ivaretar deg! Ja, man må vente lenge. Kanskje 1-2 t noen ganger. Men når du en er der inne så har jeg alltid fått hjelpen jeg trenger. Det er INGEN andre leger som han. Tiden er kjip spesielt om man har planlagt noe, men det veier opp så mye mer. Jeg er super fornøyd, og har gått hos han i mange år nå! Takk, Mons!

Ikke flink lege

Lege: Shahid Ahmad Lohan Skrevet

Hadde time kom innom med smerter i magen og ryggen, ble fortalt alt er i orden og trengs ikke mer sjekk, vi trengte også sykemelding, ble møtt med stygg blikk og fortalt alt er i orden og derfor kan jeg ikke skrive sykemelding, dette var tross vedkommende var fra samme land, og trodde de smerte var ikke reele, samtid ba han om å bytte fastlegen og han ikke kan hjelpe oss videre, han bestilte til slutt Mr for mer sjekk etter mye klaging, og videre oppfølging ønsket han ikke. Jeg endte på legevakta og fikk Sterke smertestillende dagen etter.
Han er dessverre ikke flink lege og anbefales ikke. Denne legekontor prioritere kun de valgte pasienter ,de gir timen hvis du er aktuell, hvis du har langvarig sykdom so anbefales ikke, dem anbefaler bytte eller vil ikke få timen ved bestilling på telefon , har du språk problem så anbefaler ikke han. Han er fersk lege og kan forstå pasienter uten sjekk.

Sympatisk og lytter

Lege: Anne Marthe Boldingh Skrevet

Veldig fornøyd med Anne Marthe. Hun lytter, er sympatisk, gir deg tiden du trenger og tar deg på alvor.

Føler at hun har vært tilgjengelig, er kompetent, men hører også på dine tanker om behandlingen du trenger.

Klinikken er på Årvoll og i nye flotte fasiliteter.

Erfaren og grundig

Lege: Nils Petter Pedersen Skrevet

Jeg opplever ham som kunnskapsrik og grundig. Han virker oppriktig interessert i meg, men kan virke litt streng - det er jo bra for meg. Da følger jeg jo hans instrukser nøye. Han er lett å prate med, og er humoristisk.

Bra godt fornøyd føler meg sett og lyttet til

Lege: Mons Kristian Løvfald Skrevet

Føler meg sett og lyttet til. Gir gode henvisninger videre.
Tar seg gode tid til å lytte
Viser interesse
Blir tatt på alvor