Ulrikke Lund Wågsæther
Kvinne, 38 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Har hatt Ulrikke i flere år nå (siden hun kom tilbake) med bare gode erfaringer. Føler hun ser meg, lytter og tar mine utfordringer seriøst. Ved oppfølging har denne vært helt etter boken og hun viser omtanke for både meg som person og meg som pasient. Lege og pasient forholdet skal være balansert og bygge på tillitt, noe jeg føler vi har. Håper jeg kan fortsette å ha Ulrikke som min lege i mange år fremover. Absolutt en lege jeg kan anbefale. PS! Også et pluss til Moberg Legesenter for deres vennlighet på generell basis.
Veldig empatisk og flink. Hun bryr seg virkelig om sine pasienter. Denne fastlegen fortjener uendelig mye skryt.
Ho har tid, ser heile deg, ser løsninger, henviser fort om nødvendig. Er kjempefornøyd for meg sjølv og barna.
Glad ho er tilbake😉
Anbefales
Veldig grundig og flink til å lytte. Opplever kommunikasjonen som flyttende og følte meg forstått. Det ble anbefalt kontroll time og jeg ble bedt til å gi tilbakemeldinger.
Ny hos denne legen, da den forrige sluttet. Virker hyggelig. Litt etter boken lege, kanskje fordi hun er uerfaren? Men gir henne en sjanse. Virker som hun er villig til å hjelpe pasientene sine så godt hun kan.