Anette Nordeide Grytten

Autorisasjon (2013)

Førde Legesenter Telefonnummer57 72 21 5057 72 21 ...
Langebruvegen 28 6800 Førde
Anette Nordeide Grytten er en av 27 fastleger i Sunnfjord

1 vurdering

Siste vurderinger av Anette Nordeide Grytten

Fantastisk lege

Var hos henne når hun var vikar i Oslo. Hun behandler deg med respekt,lytter til dine behov,tar deg seriøst,trygg,blid og imøtekommende.
Glemmer henne aldri.

Dyktig og empatisk

De gangene jeg har vært hos henne har hun alltid vært imøtekommende, lyttende, forståelsesfull, nøyaktig og meget engasjert. Hun er som oftest presis på tidsskjema, dersom hun ligger litt bak kommer hun ut i gangen og gir beskjed for de som venter. Jeg synes hun er dyktig og kunnskapsrik. Det er synd jeg må bytte fastlege grunnet flytting, fordi Anette er virkelig bare helt fantastisk.

Den beste fastlegen

Anette er ein heilt fantastisk lege, ho ser deg og tek deg på alvor. Sjølv den minste ting. Ein får raskt tillitt og ein kjenner seg godt ivaretatt. Den beste legen eg nokon gong har hatt! Og kjem aldri frivillig til å bytte. Kan varmt anbefale Anette som fastlege.

Profesjonell og dyktig

Dette er en lege som ser hele mennesket, og som har et genuint ønske om å hjelpe deg. Hun er faglig dyktig, og trygg i arbeidet hun gjør. Jeg er kjempe fornøyd og føler meg heldig som har henne som fastlege, fordi hun følger meg grundig opp, og tar de problemstillingene som dukker opp på alvor. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk fastlege.

Mye sykebesøk siste årene, først M.Kapstad så vikar og vikar for vikaren til nå A.N.Grytten. Virkelig en lege en skal lete lenge etter. Positiv, hjelpsom, tar seg tid og lytter. Alltid blid og smilende. Håper jeg får ha henne resten av mitt liv.