Eirik Stenby Hauge

Autorisasjon (2015)

Bleikemyr Legesenter Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ...
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund
Eirik Stenby Hauge er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Eirik Stenby Hauge

Usikker

Lar skjeldent pasient komme til ordet. Lytter ikke på pasient. Mer opptatt av å vinkle sine egne personlige meninger. Faglig talt en særdeles dårlig lege.

Faglig interessert, lyttende og trygg tross sin unge alder.

Bare positive erfaringer. Grundig, nysgjerrig og tilgjengelig. Bruker kilder til å søke informasjon/bekreftelse hvor han er usikker.
Anbefaler han på det varmeste!

Trygg, snill & dyktig

Vanvittig hyggelig, utrolig snill og ikke minst en dyktig lege. Her får du det du trenger i behov og du får faktisk en fastlege som bryr seg.

Pålitelig og kunnskapstørst lege

Veldig fornøyd med Hauge som fastlege. Han er flink til å forklare og spør alltid om det er noe mer jeg lurer på. Han innrømmer gjerne at han er usikker og dobbelsjekker i databaser før han svarer på spørsmål.

Førsteinntrykket av ham var ikke så bra, da kroppspråket hans tidvis får han til å fremstå som noe uengasjert. Han har derimot (be)vist at han er en empatisk lege som både lytter til-,og finner løsninger i samråd med pasienten.

Anbefaler Hauge på det varmeste.

Det som trekker vurderingen ned fra "meget fornøyd" til "fornøyd" har i utgangspunktet ingenting med Hauge å gjøre, men snarere med helsesekretærene som arbeider ved legekontoret å gjøre.
Jeg har tatt mange blodprøver ved dette legekontoret, og har ikke en eneste gang observert at helsesekretærene utfører håndhygiene på seg selv etter å ha tatt i dørhåndtak/datatastatur. Videre kjenner de etter en god blodåre å stikke i, desinfiserer ikke stikkstedet, for å så ta blodprøven. Nam nam, potensielt farlige mikrober rett inn i blodet.

Hadde det ikke vært for at jeg liker fastlegen min så godt, hadde jeg med andre ord byttet legekontor.

Trygghet og Vandrende Kunnskap.

Total inntrykket av legen min er at han hører etter, forklarer godt, er liketil og alminnelig. Han er god til å forklare, og tar seg god tid til å lytte

Veldig rolig og sindig, spør alltid om der er nor annet jeg lurer på.
Føler meg aldeles trygg når jeg er hos legen min.
Han er en veldig trygg og Kunnskapsrik,flink og behagelig Mann.