Bleikemyr Legesenter

Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ...
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Bleikemyr Legesenter

Trygg, snill & dyktig

Lege: Eirik Stenby Hauge Skrevet

Vanvittig hyggelig, utrolig snill og ikke minst en dyktig lege. Her får du det du trenger i behov og du får faktisk en fastlege som bryr seg.

Blid

Lege: Maren Rytilahti Hatlestad Skrevet

Veldig blid lege,men passet ikke for meg som er smertepasient.Hadde ikke kunnskap nok om medeisneringen min og er nok ikke en lege for kronisk langvarig syke mennesker.Da må en nok ha en lege med mer erfaring.Legen gjorde forandringer på utskrivning så det ble vanskelig for meg som er sengeliggende og hente medesiner så hyppig istedefor slik jag hadde det i flere år før jeg kom til henne.Sikker en bra lege for de som har vanlige sykdommer

Kunnskapsrik

Lege: Teis Vidar Qvale Skrevet

Etter å ha behov for lege viste Qvale seg som en veldig god fastlege, tok seg tid nok og bar flink til å forklare sykdomsbilde

Følger ikke opp pasienter

Lege: Teis Vidar Qvale Skrevet

Følger ikke opp pasientene sine. Holder ikke det han lover. Sender aldri dokumenter i tide. Slurvete med blodprøver. Alt for lang ventetid. Kommer aldri til å bruke denne legen igjen og ville aldri anbefalt han til noen.

Dyktig, erfaren og forekommende

Lege: Teis Vidar Qvale Skrevet

Qvale er en super fastlege. Han kan faget sitt. Likevel er han god til å henvise til spesialist. Han har stor arbeidskapasitet; jobber mange timer om dagen. Selv om han har mange på lista, er det ikke vanskelig å få time. Han tar seg god tid med pasienten. Det hender ofte at jeg må vente på å komme inn. Men med alt det positive foran, er det likevel OK.