Bleikemyr Legesenter

Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ...
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Bleikemyr Legesenter

God

Lege: Ivar Stubhaug Røthing Skrevet

Lytter, hjelper og viser respekt ovenfor pasientene sine. Gått til han i over 1 år nå og alltid gått det fra med en positiv holdning, iforhold til andre som jobber/har jobbet på bleikemyr legesenter, de har mye av lære av Ivar

Veldig dyktig og flink

Lege: Mayire Wusuman Skrevet

Veldig dyktig og flink lege. Tar seg til å undersøke og stille spørsmål. Hun er også veldig hyggelig og jeg føler meg trygg hos henne.

Bruker ikke nok tid

Lege: Eirik Stenby Hauge Skrevet

Opplever at han ikke følger opp min helse tilstrekkelig. Jeg blir avbrutt når jeg prater. Timene er utrolig korte. Jeg opplever dette som dårlig behandling.

Jeg trenger at han lytter mer og bruker litt mer tid.

Beste legen

Lege: Ivar Stubhaug Røthing Skrevet

Spot on på hvor problemene ligger, tross en ikke forstår signalene selv. Tar seg tid i samtalen og lytter. Henviser og er nøyaktig. Følger opp. Beste legen!

Tenker lite helhetlig

Lege: Ivar Stubhaug Røthing Skrevet

Virker uinteressert i å både undersøke og fylle ut relevante blodprøver. Det har skjedd både med meg selv og barnet mitt. (Jobber selv i helsevesenet og jobber tett opp mot leger, samt forbereder meg til time og har ofte en forventning om hva som bør tas tak i, ut fra hva jeg kan/vet..men går som regel skuffet derfra). Svarer ikke på henvendelser når du ringer/sender melding. Vurderer å bytte fastlege.