Bleikemyr Legesenter

Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund

Siste vurderinger av Bleikemyr Legesenter

Kjekk og dyktig lege

Lege: Eirik Stenby Hauge Skrevet

Etter at jeg byttet fastlege til Eirik har jeg fått tilstrekkelig hjelp med problemene mine. Han tar meg på alvor og jeg er kjempefornøyd, og jeg er glad for at jeg byttet over til han.

Flott, dyktig lege

Lege: Teis Vidar Qvale Skrevet

Han er oppriktig opptatt av pasientene. Oppdatert på de fleste områdene. Arbeider sent og tidlig. Han er god på diagnostisering, også når det gjelder muskel og skjelett

Trygg,kunnskapsrik og tar seg god tid

Lege: Hawre Ali Mohammed Skrevet

En lege som går litt sine egne veier og legger vekk gammel helse historikk og starter med blanke ark og gjør ting grundig fra første stund. Alltid lett tigjengelig de dagene han jobber på legesenteret og ikkje for legevakten.

Viser mye empati,forståelse og veldig grundig i sin jobb.

Trygg og god lege

Lege: Teis Vidar Qvale Skrevet

Utrolig snill og trygg lege, tilstede når man først har fått time. Kan ta ca 1 mnd før man får en legetime, da han er veldig travel.

grei men har aldri tid

Lege: Hawre Ali Mohammed Skrevet

grei å prate med..men tar seg ikke tid til å sette seg inn i alle symptomene.. kan bare ta en ting ad gangen sier han.. han får meg ikke til å føle meg trodd.. og det virker som han har en tendens til å mistenke narkomani eller hypokondri hvis jeg nevner mer enn to symptomer..noe som fornærmer meg..har heller ikke fått de henvisninger han skulle skrive..bytter nok lege snart