Vahid Khazaei

Skattumgården Legegruppe
Storgata 23 2815 Gjøvik
Vahid Khazaei er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Vahid Khazaei

Ikke dra hit vist du trenger hjelp!

Tar deg ikke seriøst vister ingen interesse for og hjelpe deg. Har du prøvd to slag av en pille og de ikke funker er det ikke noe mere han kan gjøre. Har ikke hørt om nedtrapping av sterke medisiner og vil kutte deg helt ut og sende deg på vei uten støtte. Uinteressert i og høre på hva man har og si.
Har ikke hørt om og henvist videre vist det ikke er noe han kan gjøre.
Styr unna!

Flink og trygg lege

Enestestående lege
Dr Vahid er vel beste legen jeg har vært bort i.
Kom med et hav av problemer som jeg fikk ordnet etter et par konsultasjoner, klarte tom bli gravid.
Syns folk sutrer mye om dagen, han gjør alt som makter han tross alt ung alder.

Arrogant, mangler kunnskap og nedlatende

Anbefaler ikke denne legen. Fikk ingen hjelp da jeg var gravid og hadde store blødninger. Jeg visste ikke hvor langt jeg var på vei og det hadde han ingen planer om å hjelpe meg å finne ut heller. Han avfeide det hele med at spontanabort var vanlig. Da jeg ikke var fornøyd med hjelpen (jeg ikke fikk) fikk jeg beskjed om å finne meg en ny fastlege, noe jeg uansett hadde tenkt å gjøre.. Nå ett år senere sitter jeg her med en frisk og fin baby. Aldri følt meg så lite ivaretatt hos en lege før. Har vært der en gang før også med annen problemstilling og fått samme negative opplevelse. Virker mer opptatt av status enn å hjelpe pasientene sine. Virker å mangle mye kunnskap men framstår som en som kan alt og vet alt. Styr unna.

Ikke fornøyd

Føler ikke at jeg er på linje med denne legen desverre.
Han lytter, men virker litt kjapp i avgjørelsene sine.

Ikke fornøyd!

Var hos han i vinter. Han sa han skulle hjelpe meg med psykolog og alt. Siden jeg må hente papirer ifra barnevernet så har det tatt tid i tillegg til vinterdepresjoner. Plutselig så er jeg utestengt ifra pasientsky og skjønner ingenting. Da drar jeg ned på kontoret så er han borte på studie frem til etter sommer. Ingen beskjed eller noe og nå har saken min ligget der i 1 mnd med purringer ifra nav og ingenting har skjedd. Han har ikke gitt saken videre til sine kollegaer heller. Er så frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Sliter med sinne og aggresjon oppå dette i tillegg. Vet ikke hvor lenge jeg orker å fortsette å oppføre meg sivilisert...