Jagroop Kaur

Autorisasjon (2012)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Jagroop Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jagroop Kaur

Føler meg heldig

En like god og omtenksom lege skal man lete lenge etter. Hun er dyktig og kunnskapsrik. Hun henviser deg videre uten å nøle og gjør alt for å finne ut hva som plager deg. Jeg er veldig takknemlig for at jeg har en så god fastlege.

Empatisk og kunnskapsrik lege

Jeg har hatt Jagroop Kaur som fastlege i halvannet år, men som følge av flytting må jeg dessverre bytte lege. Jeg har vært veldig fornøyd, og opplever at hun er en lege som ser deg, tar problemene dine på alvor og er løsningsorientert. Det har som regel vært et par uker ventetid når jeg bestiller time, men det har ikke vært noe problem for meg. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste.

Varm, omsorgsfull og engasjert

Dr. Kaur er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun er tålmodig, omsorgsfull og faglig dyktig. Hun bryr seg virkelig om meg som pasient og følger meg opp på telefon under mine dårlige perioder. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Kunnskapsrik, trygg og god pasientrelasjon

Dr. Kaur er en varm lege som viser at hun bryr seg om deg som pasient og tar deg på alvor. Hun er faglig dyktig og utreder deg som pasient fra et helhetsbilde. Dr. Kaur "gir" seg ikke før hun har funnet årsaken til din sykdom, og respekterer pasientens egen opplevelse av sykdom og plager. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Hyggelig og omsorgfull

Et meget hyggelig legebesøk hos en lege som bruker tid til å sette seg inn i deg som pasient. Kan anbefales!