Jagroop Kaur

Autorisasjon (2012)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Jagroop Kaur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jagroop Kaur

Fantastisk flink lege!

Hele familien har Dr.Kaur som fastlege. Hun tar deg og plagene du måtte ha på ytterste alvor, og er veldig hyggelig og imøtekommende. Hun er selve grunnen til at vi fremdeles er på Tåsenklinikken, som ellers oppleves lite tilgjengelig på telefon. Klinikken er svært mye vanskeligere å få kontakt med enn klinikken vi brukte før. Dr. Kaur gjør at vi enn så lenge er overbærende til den dårlige tilgjengeligheten.

Alle burde ha en som Kaur

Jagroop Kaur er utrolig kompetent og kyndig, og er vannvittig flink til å være på ditt lag. Hun møter deg med varme og empati. Alle fortjener en fastlege som er like god som Kaur! Dronning.

Helt nydelig fastlege

Jagroop er en fantastisk fastlege. Jeg og barna blir alltid godt ivaretatt og fulgt opp ved behov. Håper hun fortsetter lenge!

En skjelden perle av en lege.

Jeg har hatt henne som fastlege i en tre år nå. Jeg hadde hatt rn fsntastisk fastlege i over 20 år før han pensjonerte seg og jeg fant henne. Jeg var redd for bytte trodde ikke jeg ville bli så heldig igjen. Jeg er kronisk syk og det er mye med meg. Hun lytter til deg, tar deg alltid på alvor, viser forståelse, støtte og empati. Hun er uten tvil en dyktig klinikker og henviser videre når det er behov for det. Hun tar seg den tiden dere trenger, er aldri kort eller utålmodig. Hun ser på DEG og ikke skjermen når dere snakker. Det kan være lengere ventetid men det er fordi hun tar drn tiden som trengs på alle pasienter. Med en lege som dette bør ikke noe lengere ventetid være noe problem. Det eneste jeg er redd for med denne legen, er at fastlege stillingen hennes til slutt skal kreve for mye( gå utover familieliv) slik at hun slutter. Dette fordi fastlege yrket i dag krever enormt mye, og at unge leger som henne derfor ofte ikke orker å velge slike stillinger.

Bytter fastlege

Dårlige opplevelser gjennom 2 år. Ingen dialog ved f.eks. mottatte prøvesvar. Hun kommuniserer kun på sms og er ikke mulig å nå per tlf ved evt spørsmål. Som pasient føler jeg meg kaldt tatt i mot og lite sett.