Saima Shaheen

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Saima Shaheen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saima Shaheen

Umulig å få tak i

Har prøvd å få kontakt med legekontoret for å avbestille time i flere dager nå. Helt umulig. Håper de kan ta selvkritikk på det.

Aldri tilgjengelig

Jeg har ikke sett min fastlege på 2 år. Ikke en gang var hun tilgjengelig. Ringt på telefon for å få konsultasjon eller tidsavtale. Sekretæren ga meg beskjed om å bestille e-konsultasjon via helsenorge. Viser seg at min fastlege ikke er registrert for e-konsulasjon og ikke tilgjengelig via helsenorge. Fryktelig opplevelse. Løp vekk fra dette stedet.

Manglende oppfølging

Det er dessverre svært mangelfull oppfølging ved dette legekontoret. I løpet av årene jeg har tilhørt kontoret har jeg stort sett blitt møtt av ulike vikarer. Det er svært vanskelig å få time, og disse har gjentatte ganger blitt avlyst uten tilbud om ny time. Sykemeldinger blir ikke fulgt opp, og meldinger på Helse-Norge blir ikke besvart. Når jeg har ringt legekontoret har jeg fått beskjed om at legen vil ringe tilbake, men det har ikke skjedd.

veldig dårlig

har tatt blodprøver for nesten 2 måneder siden men fikk ikke noe svar ennå. ringte 3 ganger men hver gang sier de kontakter meg men ble det ikke noe. byttet fast lege tilslutt.

Umulig å få tak i legen

Har ventet på tilbakemelding på prøvesvar i nesten en mnd nå. Man må ringe og purre hver dag, men til ingen nytte. Hyggelig lege når man først møter henne, men fungerer dårlig når alle timene blir avbestilt og man ikke kan få tak i henne. Får beskjed om at hun skal ta kontakt men skjer aldri.