Mobashar Banaras

Amfi Senter 2160 Vormsund
Mobashar Banaras er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Mobashar Banaras

Utrygg legepraksis ?

Får inntrykk av at legen er uinteressert i sitt fag og for meg som pasient.

Har opplevd at to pas. hadde time på samme tidspunkt.

Er alltid svært forsinket. Har selv erfart at pas. selv kommer til kontoret lenge etter timen til første pas. Har også reist fra kontoret midt på dagen og kommet tilbake lenge etter at pasientene har møtt, uten at pasientene på venterommet ble informert. Dette medførte store forsinkelser.

Lytter ikke til meg som pasient. Tar blodtrykk ved hver konsultasjon - jeg har aldri hatt problemer med blodtrykket. Stiller spørsmål uten relevans. Har alltid en "løsning" uten at jeg som pas. inkluderes.

Tenker legen har for mange pasienter ila dagen og ikke klarer håndtere pasientene. Gjør meg utrygg på hans kompetanse.

Fantastisk lege!

Dr. Banaras er en fantastisk dyktig lege! Han tar meg alltid på alvor! Lytter! Tar seg tid ig henviser raskt til ulike instanser hvis nødvendig. Han kjenner meg etterhvert godt ig det gjør det trygt og forutsigbart å komme til legen!
Dyktige sekretærer som alltid er hyggelig og imøtekommende.
Av og til bytte av timer grunnet kurs- men jeg syns det er flott at legen holder seg oppdatert og tilegner seg ny kunnskap!!

Skifter med tungt hjerte

Jeg har vært pasient hos Banares siden jeg arvet ham etter forrige legen. Jeg har vært godt tilfreds med Banares som lege. Han lytter, er hyggelig, lett at snakke med og flink til at henvise til spesialleger dersom det trengs.
Dessverre har det blitt vanskelig å få time og timer har blitt utsatt flere ganger. Telefonen har vært vanskelig at nå igjennom på. Dette er noe som har skjedd de siste 6 månedene der han alt for ofte har vært fraværende fra sitt kontor. Det gjør en utrygg når man er eldre og har en del skavanker man er usikker på. Har også en fornemmelse av at kommunikasjonen mellom Ahus og fastlegen ikke er noe effektiv.
Som sagt ønsker jeg egentlig ikke at skifte lege men gjør det av nødvendighet. Dersom det blir bedre at få kontakt med Banares kunne jeg godt tenke meg at skifte tilbake til ham igjen.

Veldig fornøyd med min lege

Mobashar er en lege som er veldig utadvent, lyttende og med godt humør. Han får deg til å slappe av og gir god faglige veiledning og vurdering. Til tider kan han ha det litt travelt, men slik er det vel med dyktige etterspurte leger

Legen ok, men frekk legesekretær.

Legen har kommet seg betraktelig. Føler legen tar en alvorlig, og bruker tid på pasient. Når det gjelder legesekretæren er hun frekk, ufin og kan tillate seg å kjefte på pasienten. Lang ventetid på telefon, når du endelig får svar treffer en på en frekk og lite hjelpsom legesekretær.
Så det bra er at legen er lyttende, og tar deg alvorlig.
Mindre bra, synes det er vanskelig å ringe å snakke med sekretær. Vanskelig å komme gjennom for å få nødvendig hjelp. Skal bytte lege bare det blir ledig hos den legen jeg ønsker meg.