Mobashar Banaras

Amfi Senter 4. etg 2160 Vormsund
Mobashar Banaras er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Mobashar Banaras

Beste fastlegen, Effektiv og Trygg

Dr Banaras er endelig tilbake fra Overlege jobben. Hatt ham i snart 5 år. Svært faglig dyktig, beroliger deg,kjempeflink til å utrede og tar god tid til deg, kan sette opp dobbeltime for pasienten for å lytte til pasienten og forstå deg. En lege som virkelig ser deg. Helt topp, vennlig, effektiv og kunnskapsrik. Man føler seg trygg og ivaretatt. Utrolig flink med barn, eldre og spesiell psykiatri.

👎🏻

Må vente minst 1 time hver gang. Hører ikke på det du sier. Kjempe dårlig, bedre å ha vondt og sitte hjemme enn å gå til ham👎🏻

dårlig secretari

Tre av timene jeg har hatt i år,var han ikke til stede. Kunne vel sent en sms så man slapp og møte opp.Komme igjennom på telefonen er nesten umulig.Legekontoret skal svare innen to minutter.

dårlig secretari

Flink lege over 100% fornøyd på han, men en av sekretariat er uprofesjonelt, dårlig behandling. jeg be for å ikke kontakte henne jeg bli ekstra syk på hennes behandling, hun er irriterende, hun prover ikke hjelpe heldigvis hun er vikar tror jeg.

Uinterressert!

Flott lege å ha så lenge du er frisk. Oppleves som særdeles lite interressert og samarbeidsvillig i det øyeblikket det virkelig feiler deg noe. Hatt han som fastlege i mange år, når jeg nå har blitt syk må jeg benytte privatlege for å få hjelp. Leser ikke tilsendte dokumenter fra spesialister og er nærmest umulig å komme gjennom til på telefon. Kronisk forsinket.