Mobashar Banaras

Amfi Senter 2160 Vormsund
Mobashar Banaras er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Mobashar Banaras

Uinterressert

Mobashar Banaras ønsker deg velkommen og stiller deg et spørsmål i det samme som han vender seg mot sin PC. Når du skal til å svare på spørsmålet han stilte, ber han deg vente fordi han heller vil lese sine egne notater på PC.

Han har i svært liten grad tid til å høre hva pasienten har å si, man føler seg som en liten pølse i en stor pølsefabrikk.

Totalt fraværende!

Fastlegen er aldri på kontoret når han skal.
Det nye nå er at han setter opp de faste pasientene sine hos den andre legen på samme kontor... det er totalt uakseptabel håndtering av pasienter!
Opplever at han ikke tar meg på alvor og er mer opptatt av tastatur og skjerm enn selve pasienten.
Det er trist at man skal sitte igjen med en opplevelse av å hverken bli sett eller hørt av sin fastlege og at han kan kaste deg til en annen lege som om man er en freesbee...

Ganske bra lege

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Banaras. Han tar seg alltid tid til mine problemer, og hører på meg. Han er veldig hjelpsom, og jeg føler at han prioriterer passientene sine veldig bra. En ting jeg synes er litt kjip er den utrolige lange ventetiden. Har også opplevd og ha hatt time samtidig som en annen. Selv ved først time er det forsinkelser. Men ellers er jeg kjempe fornøyd med Dr. Banaras.

Utrygg legepraksis ?

Får inntrykk av at legen er uinteressert i sitt fag og for meg som pasient.

Har opplevd at to pas. hadde time på samme tidspunkt.

Er alltid svært forsinket. Har selv erfart at pas. selv kommer til kontoret lenge etter timen til første pas. Har også reist fra kontoret midt på dagen og kommet tilbake lenge etter at pasientene har møtt, uten at pasientene på venterommet ble informert. Dette medførte store forsinkelser.

Lytter ikke til meg som pasient. Tar blodtrykk ved hver konsultasjon - jeg har aldri hatt problemer med blodtrykket. Stiller spørsmål uten relevans. Har alltid en "løsning" uten at jeg som pas. inkluderes.

Tenker legen har for mange pasienter ila dagen og ikke klarer håndtere pasientene. Gjør meg utrygg på hans kompetanse.

Skifter med tungt hjerte

Jeg har vært pasient hos Banares siden jeg arvet ham etter forrige legen. Jeg har vært godt tilfreds med Banares som lege. Han lytter, er hyggelig, lett at snakke med og flink til at henvise til spesialleger dersom det trengs.
Dessverre har det blitt vanskelig å få time og timer har blitt utsatt flere ganger. Telefonen har vært vanskelig at nå igjennom på. Dette er noe som har skjedd de siste 6 månedene der han alt for ofte har vært fraværende fra sitt kontor. Det gjør en utrygg når man er eldre og har en del skavanker man er usikker på. Har også en fornemmelse av at kommunikasjonen mellom Ahus og fastlegen ikke er noe effektiv.
Som sagt ønsker jeg egentlig ikke at skifte lege men gjør det av nødvendighet. Dersom det blir bedre at få kontakt med Banares kunne jeg godt tenke meg at skifte tilbake til ham igjen.