Mobashar Banaras

Amfi Senter 2160 Vormsund
Mobashar Banaras er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Mobashar Banaras

Uinterressert!

Flott lege å ha så lenge du er frisk. Oppleves som særdeles lite interressert og samarbeidsvillig i det øyeblikket det virkelig feiler deg noe. Hatt han som fastlege i mange år, når jeg nå har blitt syk må jeg benytte privatlege for å få hjelp. Leser ikke tilsendte dokumenter fra spesialister og er nærmest umulig å komme gjennom til på telefon. Kronisk forsinket.

Kjempebra lege, Anbefales

Dr Mobashar er en veldig dyktig faglig lege. Han er lyttende, hjelpsom, service innstilt og utrolig god innen psykiatri og med barn. Desidert en av Nes kommunens beste lege. Har blitt mye bedre med ventetid etter at de har blitt 2 leger på kontoret. Fortsatt en del venting på tlf men lett å få time. Kjempe fornøyd med at jeg byttet til Dr Mobashar Banaras. Håper han fortsetter i Nes mange år fremover.

Flott mann

Hos Dr.Banaras blir man alltid tatt seriøst. Ser at mange klager på ventetid, og det syns jeg er synd med tanke på at han tar seg god tid til sine pasienter. Han er nøye og opptatt av å dokumentere plager dersom de skulle dukke opp ved en senere anledning. Henviser alltid videre ved behov og gjør en grundig sjekk selv ved rask visitt. Flott lege!

Dyktig

Profesjonell fyr som tar seg tid til pasientene sine. Kan til tider virke litt fjern da han gjerne sitter å ser mye på datamaskinen, men føler at han virkelig lytter til det jeg har å si. Er dog noe lang ventetid men dette kan nok forklares med at han snakker med pasienten så lenge det trengs.

Meget Dyktig . Beste legen

Dr Banaras er meget dyktig, snill, erfaren og flink lege. Han er en lege som ser deg, lytter til deg og flink til å utrede, henvise, og gi god behandling. Han hjalp meg masse når jeg hadde det tøft. Han stiller opp for deg og kjenner Helsesystem godt siden han har også vært kommuneoverlege i Nes. Både jeg, mine foreldre og barna er meget fornøyd med ham. Flott at det er nå leger på kontoret og dermed time på dagen og kort ventetid.