Mobashar Banaras

Vormsund Legekontor Mann, 40 år

Autorisert2009
Ledige plasser 100 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vormsund Legekontor

Amfi Senter 2160 Vormsund
Mobashar Banaras er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Mobashar Banaras

Fantastisk lege!

Dr. Banaras er en fantastisk dyktig lege! Han tar meg alltid på alvor! Lytter! Tar seg tid ig henviser raskt til ulike instanser hvis nødvendig. Han kjenner meg etterhvert godt ig det gjør det trygt og forutsigbart å komme til legen!
Dyktige sekretærer som alltid er hyggelig og imøtekommende.
Av og til bytte av timer grunnet kurs- men jeg syns det er flott at legen holder seg oppdatert og tilegner seg ny kunnskap!!

Skifter med tungt hjerte

Jeg har vært pasient hos Banares siden jeg arvet ham etter forrige legen. Jeg har vært godt tilfreds med Banares som lege. Han lytter, er hyggelig, lett at snakke med og flink til at henvise til spesialleger dersom det trengs.
Dessverre har det blitt vanskelig å få time og timer har blitt utsatt flere ganger. Telefonen har vært vanskelig at nå igjennom på. Dette er noe som har skjedd de siste 6 månedene der han alt for ofte har vært fraværende fra sitt kontor. Det gjør en utrygg når man er eldre og har en del skavanker man er usikker på. Har også en fornemmelse av at kommunikasjonen mellom Ahus og fastlegen ikke er noe effektiv.
Som sagt ønsker jeg egentlig ikke at skifte lege men gjør det av nødvendighet. Dersom det blir bedre at få kontakt med Banares kunne jeg godt tenke meg at skifte tilbake til ham igjen.

Veldig fornøyd med min lege

Mobashar er en lege som er veldig utadvent, lyttende og med godt humør. Han får deg til å slappe av og gir god faglige veiledning og vurdering. Til tider kan han ha det litt travelt, men slik er det vel med dyktige etterspurte leger

Legen ok, men frekk legesekretær.

Legen har kommet seg betraktelig. Føler legen tar en alvorlig, og bruker tid på pasient. Når det gjelder legesekretæren er hun frekk, ufin og kan tillate seg å kjefte på pasienten. Lang ventetid på telefon, når du endelig får svar treffer en på en frekk og lite hjelpsom legesekretær.
Så det bra er at legen er lyttende, og tar deg alvorlig.
Mindre bra, synes det er vanskelig å ringe å snakke med sekretær. Vanskelig å komme gjennom for å få nødvendig hjelp. Skal bytte lege bare det blir ledig hos den legen jeg ønsker meg.

Ubrukelig lege og frekk legesekretær

Hadde han som fastlege i ca 2 år, men skal bytte nå. Virker som han er veldig usikker på seg selv som lege og fjern i møte med pasienten. Jeg måtte foreslå selv hvor jeg mente jeg burde bli henvist og, i tillegg - hjelpe å fylle ut et NAV- skjema! I følge legen ble det sendt tre henvisninger til forskjellige spesialister, men siden ingen kom fram, så måtte jeg ringe og bestille time selv. Kontoret fremstår som sliten og man føler seg ikke velkommen. Merkelig at pasient må betale kontant, han aldri opplevd maken på et legekontor. Lang ventetid på telefon. Legesekretær er frekk. Dersom hun ikke kan svare på dine spørsmål, så legger hun bare på røret. Anbefales ikke.