Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Manglerud

Et trygg sted å være

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Selv om fastlegen min er i permisjon , så har jeg siden siste besøk vært innom legekontoret og bedt om haste time,
hos personalet som jobber der!
Jeg føler at resepsjonen spesielt hovedsjefen som har ansvar for at kunder som er faste pasienter hos dere blir ikke tatt på alvor! Dette er en trist opplevelse for de som virkelig trenger dere. Heie for helsevesen som vi har i Norge💪 Jeg er en av dem og dette har skjedd mer enn en gang !
Obs: flere har opplevd det samme.
Mine fastleger har alltid vært der for meg og tatt meg godt imot .
Det er godt å bli ivarettat fra faktisk personer som virkelig bryr seg og trives i jobben sin.
Jeg som pasient føler meg verdifull og et menneske med rett til å leve sunt og happy😃
Midlertidig vikarer for min fastlege viser empati, er lydig og setter pris for deg som er ærlig ♥️

Fantastisk fastlege

Lege: Nadim Latif Skrevet

Alltid lyttende, oppfølgende og virker som han er glad og stolt av yrket sitt. Føler meg godt ivaretatt og Latif er en dyktig og engasjert fastlege.

Arrogant, og mangel på empati

Lege: Nadim Latif Skrevet

Min farfar har ved flere anledninger opplevd nedverdigende oppførsel fra denne fastlegen. Det toppet seg ved siste hjemmebesøk hvor legen fremfor å hjelpe pasienten heller forslår at pasienten kan bli lagt inn på eldrehjem, og da kan få mat inn på rommet uten å stå opp av sengen. Vedkommende fungerer helt utmerket i sitt hjem med sin kone. Min farfar går uten hjelpemidler, og sykler annenhver dag. Han er 91 år og rimelig sprek for alderen. Han oppsøkte legen for balanseproblemer, men satt igjen etter legebesøket med følelsen av dårlig selvfølelse og at han var til bry. Pasient fikk ikke noen råd eller anbefalinger for balanseproblemer. Vil anbefale alle å styra unna denne legen.

Dyktig lege!

Lege: Nadim Latif Skrevet

Han bryr seg om pasienten. Gir gode råd og man får god oppfølging. Han virker som en god og dyktig lege. Henviser alltid ved behov til spesialister. Man føler seg i trygge hender. Og hans ord om at vi finner ut hva er galt gir beroligende effekt samt gir deg tro om at det blir det. En ting son er synd er at leger kan bruke bare 15 min på pasienter...

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Christine er en forsiktig og rolig lege som alltid tar deg på alvor og nøler ikke med å høre med andre leger og spesialister når hun er usikker. Hun gir seg ikke før hun har funnet et svar på problemet. Har opplevd henne som ekstremt engasjert i deg som pasient og følger godt opp. Hun har til og med ringt meg på kveldstid for å følge opp prøvesvar!

Venter spent på at hun skal komme tilbake fra spesialisering.