Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av Legegruppen Manglerud

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Christine er en forsiktig og rolig lege som alltid tar deg på alvor og nøler ikke med å høre med andre leger og spesialister når hun er usikker. Hun gir seg ikke før hun har funnet et svar på problemet. Har opplevd henne som ekstremt engasjert i deg som pasient og følger godt opp. Hun har til og med ringt meg på kveldstid for å følge opp prøvesvar!

Venter spent på at hun skal komme tilbake fra spesialisering.

Trist

Lege: Nadim Latif Skrevet

Trodde også at riktig lege var funnet..en som kunne og ville hjelpe. Det begynte fint, men nå er det trist og frustrerende.
Føler meg til bry og ikke ønsket på stedet. Stresser av gårde og tar alltid telefoner fra andre under timen. Er irritert, klarer ikke sette seg inn i andres situasjon, arrogant oppførsel, sier ting som gjør en trist og usikker. Vil ikke høre.
Forstår han ikke hva som feiler deg, så er du psykisk ustabil som bare det.
Skryter av at han har flest pasienter i hele Norge.
Han er lege og vet best, du og jeg har ingenting viktig å komme med.
Har flere episoder jeg kunne ha delt her, men det forblir med dette.
Han er kunnskapsrik og sikkert en praktfull lege for noen.
Men ikke for alle, og dessverre så gruer jeg meg til neste time.

Nedlatende og lite empatisk

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg har hatt Latif som fastlege en stund. Han var høflig og dyktig til å begynne med, men ble etter hvert nedlatende og arrogant. Han hørte ikke på hva jeg sa og pratet fort med mange faglige uttrykk slik at det var vanskelig å forstå hva han mente. Ved to anledninger har jeg opplevd å bli skjelt ut. Jeg har blitt redd for å gå til denne legen.

Vikar Julie

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Var hos Christines vikar Julie i dag. Hun er en grundig, lyttende og sympatisk lege som tar både pasienten og sitt ansvar som lege på alvor. Jeg er veldig fornøyd!

Vikar Julie

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Var hos vikar til Christine (Julie Fainberg-Sandbu) i dag. Hun var helt greit. Hyggelig og lytter til problemene. Tommel opp for henne!:-)