Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av Legegruppen Manglerud

Vikar Julie

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Var hos vikar til Christine (Julie Fainberg-Sandbu) i dag. Hun var helt greit. Hyggelig og lytter til problemene. Tommel opp for henne!:-)

Fullstendig mangel på empati.

Lege: Nadim Latif Skrevet

Enveiskommunikasjon, overkjøring, du blir ikke hørt. Nadim vet best, om du vil ha en empatisk, medfølende lege som prøver å forstå deg, ikke dra hit.

Trygg og seriøs lege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Jeg har hatt Christine som fastlege i noen år og har alltid opplevd å bli ivaretatt og bli tatt på alvor. Kunnskapsrik, men samtidig ikke redd for å spørre andre. Tusen takk!

Arrogant og nedverdigende

Lege: Nadim Latif Skrevet

Kommer hjem fra et legebesøk hos dr Latif og føler meg ganske så sjokkert. Har hatt et 4 dagers sykehusopphold og div prøver. Fikk beskjed av overlegen om å kontakte fastlege snarest om videre plan. ‘ Latif sier til meg , «nå har du kostet samfunnet 3-4 hundre tusen kr» og tror du at du er den eneste i verden med den spesielle sykdommen som ingen leger klarer å finne ut av. Det var nedverdigende og enveis kommunikasjon. Har kun vært hos han 5-6 i løpet av 16 år, så ingen hypokonder.

Beste fastlegen

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Christine er en dyktig fastlege som tar seg god tid til å høre på pasientene sine. Hun er veldig effektiv og nøye. Så selv om hun kan virke litt stresset så tror jeg hun er en av få fastleger som har så mange pasienter i løpet av en dag.
Jeg føler meg trygg på at hun ivaretar meg og min families helse. Gleder meg til hun kommer tilbake fra spesialisering.

Hun har også følgt meg gjennom en lang sykdomsperiode og mitt første svangerskap. Anbefaler Christine som fastlege. Vi har dessverre flyttet så har lang reisevei til legekontoret, men jeg tør ikke bytte fastlege siden jeg er så fornøyd.