Legegruppen Manglerud

Plogveien 6 0679 Oslo

Siste vurderinger av Legegruppen Manglerud

Christine, I savner deg som min fast lege

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Jeg er så skuffet from vikartjenesten. I tre måneder venter jeg på utredning av kneet mitt som samler veske. Vikaren sendte meg til MR av rygg,hofte,men har glemt å inkludere kneet. Hun har sendt meg til fysiotherapy,men ikke til Orthoped. I tre måneder ber jeg om henvisning til Orthoped og bruker bestemor metoder på kneet- kål,tomater ogv. ,hele grytta.
Jeg har privat helse forsikring og de ordner alt rund. BARE EN HENVINSNING Å SKRIVE.
Christine,hvis du ikke kommer tilbake til Manglerud, må jeg bytte legekontor.

Leste anmeldelser og trodde jeg hadde funnet verdens beste lege, men nå bytter jeg!

Lege: Nadim Latif Skrevet

Jeg fikk en god følelse når jeg byttet til Nadim. De første møtene ble jeg tatt godt i mot og han er veldig flink til å sjekke ut ting for å være sikker, men jeg har slitt og sliter en del psykisk. Han nevner at han har jobbet innen for det feltet, men møter lite forståelse. Han tar seg sjeldent tid og jeg gruer meg hver gang jeg skal til han. Det er ingen god følelse. Han har alltid dårlig tid og snakker nedlatende til deg som pasient. Ikke missforstå, han er en veldig god lege, men med dårlig tid til deg som pasient og lite forståelse for psykisk sykdom. Jeg orker ikke lenger å Grue meg til å gå til legen, så nå bytter jeg!

Nå bytter jeg (dessverre) legekontor...

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Jeg har hatt Christine R. Mehren som fastlege i flere år, og er kjempefornøyd. Dessverre er hun ute i spesialisering nå, og de har fått inn en vikar, Lada.
Verste legen jeg har vært borti.
Jeg tar blodprøver for å holde øye med en sykdom jeg har, og må gjøre det ca hver 3 mnd. Var på utredning for samme sykdom rett før jul, og Christine sa jeg ville få svar på denne undersøkelsen fra den nye legen. Det fikk jeg ikke, og måtte selv ringe etter 7 uker!!
Jeg var hos Lada og tok nye blodprøver for 4 uker siden. Hun sa også at jeg måtte inn og ta nye prøver om 2-3 mnd hvis prøveresultatene ikke var bedre. Problemer er bare at jeg har ikke fått svar denne gangen heller. Skal nå straks ringe til Legegruppen Manglerud for å etterlyse, etter det skifter jeg legekontor!
Vil ikke at Christine skal få dårlig karakter her inne, men Lada har dessverre ingen egen...

Beklager at du har opplevd dette. Lada Vlaski er ikke lenger vikar hos meg. Jeg er i spesialisering for å bli ferdig spesialist i allmennmedisin. Min nye vikar heter Julie Fainberg-Sandbu. Jeg er trygg ved at du hos henne vil ivaretas på beste måte med grundighet, høy fagelighet og empati. Dette er allerede bekreftet fra flere pasienter.

Besvart av Christine Rønneberg Mehren

Anbefales ikke

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Timene mine der er veldig surrete, lang ventetid, telefonen ringer flere ganger og hun forlater kontoret, og er veldig varierende fra time til time. Jeg trenger en stabil lege som har all sin fokus på meg di 15 minuttene jeg får der.

Vikar Lada

Lyttende og varm lege!
Lada tar seg tid til å lytte og se deg som pasient. Hun strekker seg langt og jeg har stor tillit til henne. Dyktig lege som anbefales.