Terese Sanne

Autorisasjon (2014)

Siljan Legekontor Telefonnummer35 94 25 5035 94 25 ...
Sentrumsveien 22 3748 Siljan
Terese Sanne er en av 3 fastleger i Siljan

Siste vurderinger av Terese Sanne

Trivelig lege

Veldig lett å snakke med og følger opp når man kommer med sine små og store plager. En lege som ser på deg når vi snakker isteden for å se ned i pc skjermen.Føler ikke at jeg må skynde meg,men får igjennom det jeg har av spørsmål og føler at jeg får den tiden jeg trenger. Veldig hyggelige legesekretærer også..Bare positivt så langt

Trygg

Terese er en dyktig og trygg fastlege! Hun lytter, hun er effektiv og svært flink med mennesker.
Jeg har hatt flere forskjellige leger opp igjennom, men her føler jeg meg godt ivaretatt.

Dårlig oppfølging

Her er du på et samlebånd! Fort inn, fort ut! Ikke tid til å høre..
Hun tar desverre ikke tak i ting, følger ikke opp pasienten og kan bli kort og brysk i svarene. Dårlig oppfølging inn mot Nav, og er ikke der for deg!

Aldri til stedet

Har hatt henne som fastlege i over 2 år nå og har aldri møtt henne. Blir alltid sendt til forskjellige vikarer i steden. Kjønner ikke hva hun driver med men hun jobber ikke i Skien.

Lite oppfølgning

Dr. Semb er en hyggelig og positiv person, men dette i seg selv er ikke godt nok når man behøver oppfølgning innenfor helsetjenesten.
Man er helt avhengig av å ha en fastlege som følger deg opp, da både spesialisthelsetjenesten og ikke minst NAV krever dette, da det i ytterste konsekvens kan gå utover din helse og økonomi.
Et stort pluss er at legesekretærene er veldig imøtekommende og servicemindede.