Jørgen Breivold

Ånestadvegen 17 4360 Varhaug
Jørgen Breivold er en av 19 fastleger i

Siste vurderinger av Jørgen Breivold

En god lege

Jeg føler han tar seg tid til meg og mine problemer. Han er kunnskapsrik i flere ting, men ikke alt. Han har en god egenskap i det at han henviser videre når jeg kommer inn på et emne han ikke kan noe særlig godt. Han lytter godt, og virker ikke som en bedreviter.

Lite peiling og lite tid

Jeg har hatt en sykdom i over 30 år, og kan det meste det er å kunne om denne sykdommen. På tross av dette overkjører Breivold meg når jeg forteller ham hvordan vi skal løse problemer med min sykdom. Han har virkelig ikke særlig peiling, men prøver å fremstå som om han har det. Han bruker mesteparten av tiden min på å fortelle meg ting jeg vet, og leser seg opp på min sykdom mens jeg sitter i rommet.
Han har som regel ikke tid til andre ting som jeg gjerne vil ta opp. Han lytter lite, og snakker mye.

Lite lydhør

Opplevde legen som lite lydhør for symptomer, følte han hadde bestemt seg før alt var fortalt. Og når han hadde konkludert med at mine problem (i ryggen) var muskulære, så synes kanskje jeg han kunne anbefalt fysioterapeut i stedet for tabletter og sykemelding.

Fornøyd

Får som regel time ganske raskt, egen telefontid hver dag, avsatte sykmeldingstimer (som oftest samme dag).

En god lege.

Han lytter godt til meg , og er effektiv når han trenger å være , men har tid når jeg trenger å snakke . Jeg er også utdannet, og jobber i, helsevesenet, og jeg føle det er fint at han lese mye. Det er viktig at han fortsetter å lære. Han hadde også veldig god tid for sonnen min, da han var syk.