Jørgen Breivold

Ånestadvegen 17 4360 Varhaug
Jørgen Breivold er en av 19 fastleger i

Siste vurderinger av Jørgen Breivold

Virket sliten

Jeg har fått tildelt han og ble litt overrasket over hele legen. Hadde hørt mye skryt men hvor stemmer det hen? Ikke noe sted. Jeg fikk en følelse av at han ikke brydde seg, han så ikke nødvendighet av å ta de prøver jeg skulle ta( ifølge sykehuset) og han ville ikke hjelpe meg ,

Han virket og unødig trøtt.

En god lege

Jeg føler han tar seg tid til meg og mine problemer. Han er kunnskapsrik i flere ting, men ikke alt. Han har en god egenskap i det at han henviser videre når jeg kommer inn på et emne han ikke kan noe særlig godt. Han lytter godt, og virker ikke som en bedreviter.

Lite peiling og lite tid

Jeg har hatt en sykdom i over 30 år, og kan det meste det er å kunne om denne sykdommen. På tross av dette overkjører Breivold meg når jeg forteller ham hvordan vi skal løse problemer med min sykdom. Han har virkelig ikke særlig peiling, men prøver å fremstå som om han har det. Han bruker mesteparten av tiden min på å fortelle meg ting jeg vet, og leser seg opp på min sykdom mens jeg sitter i rommet.
Han har som regel ikke tid til andre ting som jeg gjerne vil ta opp. Han lytter lite, og snakker mye.

Lite lydhør

Opplevde legen som lite lydhør for symptomer, følte han hadde bestemt seg før alt var fortalt. Og når han hadde konkludert med at mine problem (i ryggen) var muskulære, så synes kanskje jeg han kunne anbefalt fysioterapeut i stedet for tabletter og sykemelding.

Fornøyd

Får som regel time ganske raskt, egen telefontid hver dag, avsatte sykmeldingstimer (som oftest samme dag).