Stian Winther Josten

Autorisasjon (2015)

Arna Clinic AS Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Stian Winther Josten er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Stian Winther Josten

Beste lege

Tar hensyn og følger godt opp! Hjelper til å er lett å få kontakt med. Veldig profesjonell og hyggelig å besøke.

Trygg og lyttende

Stian er en sympatisk og meget imøtekommende lege. Jeg opplever meg sett og trygg med Stian som fastlege. Han tar seg tid og ja, deretter kan det bli litt kø på venterommet. Men det er det verdt. Er også veldig fornøyd med personalet på Arna Clinic. Dyktige helsesekretærer som lytter og gir det lille ekstra.

Lege som tar seg tid, men ikke følger opp

Vi (mor, barn) har byttet til Stian etter at vår fastlege flyttet. Vi trengte og trenger en lege som bryr seg, tar seg tid og følger opp, da oppfølgingen gjelder hovedsakelig mentale utfordringer.
Etter tilbakemeldingene her virket det til at han kunne være riktig lege for oss.
Jeg kan bekrefte at han tar seg tid - noe som også fører til lengre ventetider - ser på en og lytter istedenfor å være opptatt med annet. Han virker også til å være en faglig dyktig lege.
Det vi savner er at han virkelig bryr seg. Han følger med der og der, men virker samtidig distansert. Han følger heller ikke opp saker uten at man selv tar de opp igjen i neste time. Det er som å begynne forfra hver gang og det opplever vi som svært slitsom, ikke minst når det gjelder psykiske plager som er tungt og vanskelig å snakke om.
Jeg reagerte spesielt på at han, etter en lengre og vanskelig samtale med mitt barn, på neste time som gjaldt noe annet, ikke tok opp tråden og spurte hvordan det gikk eller utviklingen har vært.
Enten har han da ikke sjekket journalen før timen, eller han er ikke interessert/husker ikke noe av forrige timen. Uansett er ingen av variantene noe jeg ønsker eller føler at hjelper oss i vår situasjon. Det gir oss ikke følelsen av å være i gode hender, bli sett og tatt på alvor som pasient.

Fantastisk lege

Jeg fikk akutt hjelp fra lege Stian, og han er bare fantastisk.
Stian er professionel, sympatikk og grundig.

Empatisk og hyggelig lege !

Stian er en omgjengelig, blid og hyggelig kar.
Han var vikar for min tidligere fastlege og jeg har aldri opplevd bedre lege enn han.
Stian er en sympatisk og god lege.
Han gir deg den tida du trenger og støtter opp så godt han kan.
Du føler med hele ditt hjerte at han virkelig ønsker å hjelpe deg.
Jeg kan absolutt anbefale Stian som din nye fastlege.