Sidney Charleton Felecian

Sjømannslege

Sidney Charleton Felecian er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sidney Charleton Felecian

Faglig dyktig

Man trenger sjelden å vente, han er lyttende, omsorgsfull og kan sitt fag. Kjempefornøyd!
Har vært min fastlege siden 2008, kjenner både meg og min situasjon. Har forståelse og innsikt.

Hyggelig, lyttende, sympatisk og kunnskapsrik

Er veldig fornøyd med han som fastlege.
Har mye kunnskap, men er også villig til å høre på min mening og min erfaring. Føler meg trygg som pasient.

Beste legen

Sidney er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Kunnskapsrik, empatisk, tillitsfull og er alltid blid. Føler meg heldig som har han som fastlege.
Kan anbefales på det varmeste.

Hyggelig og dyktig

Utrolig fornøyde med denne legen, som er hele familiens fastlege. Vi har heldigvis ikke trengt å oppsøke han ofte, men de gangene det har vært nødvendig har det vært lett å få time. Han bruker god tid, snakker med deg og SER pasienten. Humor, samtidig som han er seriøs og ryddig. Det er aldri lang ventetid, og vi kommer til på det tidspunktet timen er satt opp. Det er imponerende, når han tar seg god tid under konsultasjonen.

Dyktig og sympatisk lege

Etter flere mildt sagt merkelige opplevelser hos tidligere fastleger klarte jeg endelig å få plass på listen til Sidney. Som kronisk syk er jeg avhengig av å ha en lege som er tilgjengelig, evner å lytte, er strukturert og kan samarbeide med mine behandlende spesialister. Å finne en slik lege er ikke så enkelt som man kanskje skulle tro, men Sidney Felecian er altså en av dem.

Effektiv timebestilling/kjapp dialog via Helserespons-appen, og helsesekretærene er både ryddige, effektive og hyggelige.