Sidney Charleton Felecian

Helsehuset - Sørhauggt. 111 5527 Haugesund
Sidney Charleton Felecian er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sidney Charleton Felecian

Dyktig og sympatisk lege

Etter flere mildt sagt merkelige opplevelser hos tidligere fastleger klarte jeg endelig å få plass på listen til Sidney. Som kronisk syk er jeg avhengig av å ha en lege som er tilgjengelig, evner å lytte, er strukturert og kan samarbeide med mine behandlende spesialister. Å finne en slik lege er ikke så enkelt som man kanskje skulle tro, men Sidney Felecian er altså en av dem.

Effektiv timebestilling/kjapp dialog via Helserespons-appen, og helsesekretærene er både ryddige, effektive og hyggelige.

Ingen over

Dette er vel den eneste legen jeg kan anbefale, og jeg har opplevd mange rare leger.

Han har humor, samtidig er han seriøs. i tillegg så er han ærlig. er det noe han ikke vet så undersøker han med andre leger eller finner i svares med å lese seg til det. Han sier aldri noe han ikke vet. Beste lege ever. Hele familien har han som fastlege.

Tilstede og oppmerksom

Lytter, stiller gode spørsmål, har en taktfull, lun humor, har alltid godt med tid uten at jeg har opplevd mange minutters forsinkelse.

imøtekommende,hyggelig

var med vår sønn, for å få hjelp med et smertefullt problem med hans fot.
ble tatt imot av en meget imøtekommende dr.Sidney C. F.
etter å ha hatt en fastlege som eg knapt har sett i over 10 år, nesten kun møtt hans vikarer, så har eg bestemt meg for å skifte fastlege.
dr.Sidney C.F gjorde et solid inntrykk...... en ekte lege..

Favorittlegen :)

Endelig en lege som hører på det en (bekymret) mor kan fortelle. Alle i familien har samme lege og vi er kjempefornøyd, hele gjengen.