Sidney Charleton Felecian

Haugesund Medisinske Allmennleger

2007

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Haugesund Medisinske Allmennleger
Helsehuset - Sørhauggt. 111 5527 Haugesund
Sidney Charleton Felecian er en av 34 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sidney Charleton Felecian

Beste legen

Sidney er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Kunnskapsrik, empatisk, tillitsfull og er alltid blid. Føler meg heldig som har han som fastlege.
Kan anbefales på det varmeste.

Hyggelig og dyktig

Utrolig fornøyde med denne legen, som er hele familiens fastlege. Vi har heldigvis ikke trengt å oppsøke han ofte, men de gangene det har vært nødvendig har det vært lett å få time. Han bruker god tid, snakker med deg og SER pasienten. Humor, samtidig som han er seriøs og ryddig. Det er aldri lang ventetid, og vi kommer til på det tidspunktet timen er satt opp. Det er imponerende, når han tar seg god tid under konsultasjonen.

Dyktig og sympatisk lege

Etter flere mildt sagt merkelige opplevelser hos tidligere fastleger klarte jeg endelig å få plass på listen til Sidney. Som kronisk syk er jeg avhengig av å ha en lege som er tilgjengelig, evner å lytte, er strukturert og kan samarbeide med mine behandlende spesialister. Å finne en slik lege er ikke så enkelt som man kanskje skulle tro, men Sidney Felecian er altså en av dem.

Effektiv timebestilling/kjapp dialog via Helserespons-appen, og helsesekretærene er både ryddige, effektive og hyggelige.

Ingen over

Dette er vel den eneste legen jeg kan anbefale, og jeg har opplevd mange rare leger.

Han har humor, samtidig er han seriøs. i tillegg så er han ærlig. er det noe han ikke vet så undersøker han med andre leger eller finner i svares med å lese seg til det. Han sier aldri noe han ikke vet. Beste lege ever. Hele familien har han som fastlege.

Tilstede og oppmerksom

Lytter, stiller gode spørsmål, har en taktfull, lun humor, har alltid godt med tid uten at jeg har opplevd mange minutters forsinkelse.