Sidney Charleton Felecian

Helsehuset - Sørhauggt. 111 5527 Haugesund
Sidney Charleton Felecian er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Sidney Charleton Felecian

Dyktig og sympatisk lege

Etter flere mildt sagt merkelige opplevelser hos tidligere fastleger klarte jeg endelig å få plass på listen til Sidney. Som kronisk syk er jeg avhengig av å ha en lege som er tilgjengelig, evner å lytte, er strukturert og kan samarbeide med mine behandlende spesialister. Å finne en slik lege er ikke så enkelt som man kanskje skulle tro, men Sidney Felecian er altså en av dem.

Effektiv timebestilling/kjapp dialog via Helserespons-appen, og helsesekretærene er både ryddige, effektive og hyggelige.

Ingen over

Dette er vel den eneste legen jeg kan anbefale, og jeg har opplevd mange rare leger.

Han har humor, samtidig er han seriøs. i tillegg så er han ærlig. er det noe han ikke vet så undersøker han med andre leger eller finner i svares med å lese seg til det. Han sier aldri noe han ikke vet. Beste lege ever. Hele familien har han som fastlege.

Tilstede og oppmerksom

Lytter, stiller gode spørsmål, har en taktfull, lun humor, har alltid godt med tid uten at jeg har opplevd mange minutters forsinkelse.

imøtekommende,hyggelig

var med vår sønn, for å få hjelp med et smertefullt problem med hans fot.
ble tatt imot av en meget imøtekommende dr.Sidney C. F.
etter å ha hatt en fastlege som eg knapt har sett i over 10 år, nesten kun møtt hans vikarer, så har eg bestemt meg for å skifte fastlege.
dr.Sidney C.F gjorde et solid inntrykk...... en ekte lege..

Favorittlegen :)

Endelig en lege som hører på det en (bekymret) mor kan fortelle. Alle i familien har samme lege og vi er kjempefornøyd, hele gjengen.

Svært dyktig og imøtekommende

Utrolig dyktig lege, lytter til pasienter og virker å være veldig faglig sterk. I tillegg veldig hyggelig, og tar pasienter seriøst.

Et sjeldent funn

Setter veldig pris på å ha Sidney som fastlege for meg selv og barnet mitt. Han lytter til deg, virker faglig flink og er ikke brysk (som så mange andre leger). Timer får du ganske snart, kontoret svarer på telefonen, og er behjelpelige med akutte timer.

En fanTastisk lege

En lege som gir seg tid, dyktig og får god tillit til. Kort ventetid på time og kort ventetid når en skal inn til time.

Uten tvil den dyktigste legen jeg har hatt! :-)

Veldig imøtekommende, lyttende med god faglig
Kunnskap.

Flink, interessert og ydmyk lege

Dette er min forrige lege som jeg dessverre måtte bytte da jeg flyttet ut av byen. Han tar seg tid til å høre på det du har å si og prøver å hjelpe deg så godt han kan. Ofte kan han hjelpe, og det så er så fint med ham er at når han er usikker innrømmer han det og slår gjerne opp i boka eller hører med en "second opinion".

Da jeg har en kronisk sykdom som det ikke kan forventes at alle leger kan så mye om, satte jeg også pris på at han var ærlig med meg og sa rett ut at dette kunne ikke han noe særlig og ville helst at jeg spurte sykehuslegen om de spørsmålene jeg satt med som gjaldt den spesifikt. På denne måten unngår lege å gi meisledende informasjon, og pasient føler seg trygg på at dette er en lege som både vet sine sterke og svakere sider og innrømmer dem. Det verste en pasient kan oppleve er en lege som ikke har peiling, men likevel ikke vil innrømme det. Mye galt kan skje med slike leger.

Sidney anbefales på det sterkeste!

Ett eksempel til etterfølgelse

Jeg er utrolig glad for å ha Sidney Felecian til min fastlege. Han virker faglig flink, er oppdatert, han lytter, er empatisk, hyggelig , flink til å rådgi og som en liten bonus til slutt så er han veldig pen.

Han er en lege med integritet, han er på "mitt" lag og en jeg kan snakke med allt om.

Kjempeflink lege som har gitt meg god hjelp og tatt seg tid til å finne løsninger på ting når jeg har trengt det! Anbefales på det sterkeste.!

Fantastisk og sympatisk mann

Sidney er en tålmodig og sympatisk lege som tar seg tid til pasientene sine og er villig til å ta seg til tid å finne ut årsaken til ethvert problem.

Fantastisk fastlege!

Tilgjengelig, dyktig, kort ventetid osv. Kunnskapsrik uten arroganse. Flott og effektivt medisinsk senter.