Åsne Hagalid

Hanaveien 17 4327 Sandnes
Åsne Hagalid er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Åsne Hagalid

God lege, elendig legekontor

Fantastisk lege, har ingen til å utsette på legens væremåte. Tar seg tid, god til kommunikasjon, empatisk og vennlig.

Grunnen til at jeg må bytte lege er dårlig tilgjengelighet, må vente lenge på å komme gjennom på telefon. Å bestille ordinær time er det 1 måneds ventetid. 2 ganger har jeg prøvd å få akuttime til ungene uten å komme inn samme dag, har enda på legevakten begge gangene. Må alltid vente på å komme inn, ikke uvanlig med oppmot 1 times tid. Resepsjonen er lite diskret, må oppgi info for hele venteværelset, opplever dette som ubehagelig.

Fantastisk snill og god lege

Åsne skaper tillit, lytter og gjør at det ikke er ubehagelig å gå til legen. Enkelt og greit: den beste legen jeg noen gang har hatt.

dyktig og hyggelig lege

Åsne er en veldig flott og flink lege. hun er støttende og tar seg tid til pasientene sine. Vi får den hjelpen vi trenger og hun passer på å ringe oss om det er noe viktig som kommer frem av prøver som f.eks blir tatt.

Både jeg og mine døtre får den hjelpen og den behandlingen vi skal ha. Noen av vikarene var kjempe flinke! mens andre ikke så flinke

Flink lege

Hagalid er en flink lege som følger deg opp på en særdeles god måte. Legesenteret har en stor utfordring når det gjelder tilgjengelighet. Opplever at legesenteret ofte slår av telefonen, slik at det ikke er mulig å få tak i dem. Selv om dette ikke har betydning for liv og helse, er det unødvendig plagsomt der en skal gi en beskjed til legen.

Kjempe flink!

Åsne er beste fastlegen jeg har noensinne hatt!
Hun lytter, respekterer og henviser videre.

Veldig fornøyde.