Åsne Hagalid

Autorisasjon (2008)

Åsne Hagalid er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Åsne Hagalid

Dårlig tilgjengelighet

Jeg opplever at legekontoret har dårlig tilgjengelighet hvor det er vanskelig å få tak i dem på telefon. Der er også altfor lang ventetid på timene som blir delt ut da man vanligvis ikke får time før om 4 uker. Dette er i de aller fleste tilfeller altfor lenge å vente og man får en følelse av å ikke bli tatt på alvor.
Når man først kommer inn til time, er Åsne stort sett alltid på tiden. Det hender hun er forsinket, men vanligvis er det ikke lenge å vente.
Hun hører etter hva pasienten deler og henviser gjerne videre ved behov. Hun kunne vært noe bedre på å legge inn arbeid hvor det ofte kan være vanskelig å få den rette hjelpen man trenger.

Super lege

Åsne har vært til en enorm god hjelp gjennom flere tøffe år. Er lyttende og forståelsefull. Ser mennesket. Setter i gang henvisninger der det trengs.Er rett og slett en fantastisk lege

Upersonlig lege med snevert syn

Det er enklere å få audiens hos kongen en å få en time. Har vært legens "pasient" i ti år, men når jeg ringer å trenger tid, så kan jeg fort måtte vente i 3-4 uker.

Fantastisk lege

Hele familien hadde henne som fastlege! Hun hjalp meg med å finne ut hva som var galt med min helse. Min tidligere lege lot meg gå uten hjalp i over 2 år.

Lyttende og trygg

Har hatt Åsne som fastlege en del år, og kan ikke si at jeg er annet enn superfornøyd. Hun er utrolig tillitsvekkende, og er god på å både se diagnose og menneske. Man føler aldri at man maser eller at saken man kommer inn for er en bagatell, men hun er også tydelig på å trygge dersom man ikke trenger p bekymre seg for saken. Jeg har dessverre flyttet, så jeg må skifte fastlege, men hvis jeg noen gang flytter tilbake, vet jeg hvilken venteliste jeg skal skrive meg opp på.