Åsne Hagalid

Hanadalen Legesenter AS

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hanadalen Legesenter AS
Hanaveien 17 4327 Sandnes
Åsne Hagalid er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Åsne Hagalid

Lyttende og trygg

Har hatt Åsne som fastlege en del år, og kan ikke si at jeg er annet enn superfornøyd. Hun er utrolig tillitsvekkende, og er god på å både se diagnose og menneske. Man føler aldri at man maser eller at saken man kommer inn for er en bagatell, men hun er også tydelig på å trygge dersom man ikke trenger p bekymre seg for saken. Jeg har dessverre flyttet, så jeg må skifte fastlege, men hvis jeg noen gang flytter tilbake, vet jeg hvilken venteliste jeg skal skrive meg opp på.

Imøtekommende og forståelsesfull

Fikk Dr.Hagalid da min lege ikke var tilgjengelig. Ble godt ivaretatt av henne. Kan trygt anbefale andre å gå til Dr.Hagalid.

God lege, elendig legekontor

Fantastisk lege, har ingen til å utsette på legens væremåte. Tar seg tid, god til kommunikasjon, empatisk og vennlig.

Grunnen til at jeg må bytte lege er dårlig tilgjengelighet, må vente lenge på å komme gjennom på telefon. Å bestille ordinær time er det 1 måneds ventetid. 2 ganger har jeg prøvd å få akuttime til ungene uten å komme inn samme dag, har enda på legevakten begge gangene. Må alltid vente på å komme inn, ikke uvanlig med oppmot 1 times tid. Resepsjonen er lite diskret, må oppgi info for hele venteværelset, opplever dette som ubehagelig.

Fantastisk snill og god lege

Åsne skaper tillit, lytter og gjør at det ikke er ubehagelig å gå til legen. Enkelt og greit: den beste legen jeg noen gang har hatt.

dyktig og hyggelig lege

Åsne er en veldig flott og flink lege. hun er støttende og tar seg tid til pasientene sine. Vi får den hjelpen vi trenger og hun passer på å ringe oss om det er noe viktig som kommer frem av prøver som f.eks blir tatt.

Både jeg og mine døtre får den hjelpen og den behandlingen vi skal ha. Noen av vikarene var kjempe flinke! mens andre ikke så flinke