Hallgeir Jarl Heggem

Helsebanken legesenter

Autorisasjon (1989)

Helsebanken legesenter Telefonnummer51 61 21 2051 61 21 ...
Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård
Hallgeir Jarl Heggem er en av 11 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Hallgeir Jarl Heggem

Tar deg alltid på alvor

Jeg har hatt han som fastlege siden jeg var liten, han har også alle mine barn som pasienter.

Aldri har jeg opplevd å ikke bli trodd eller bli avvist av Heggem, han har alltid henvist videre dersom det har vært nødvendig. Alltid fått god hjelp, blitt trodd, hørt å alt som skal til. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Han forklarer også hvorfor ting er slik som det er. Tidenes lege!

En veldig god og ærlig lege

Har veldig god kunnskap.
Er veldig godt utdannet lege.
Har hatt han som fastlege hele mitt liv og har alltid vært fornøyd med resultatene fra han.
Er en veldig hyggelig person.

Veldig fornøyd!

Hallgeir er et godt medmenneske, dyktig lege, lyttende, forståelsesfull, empatisk. Flink til å se både løsninger og totalbilde. Forstår også når ting er situasjonsbestemt. Kjempefornøyd med han som lege.

Lite faglig oppdatert

Heggem tar deg mange ganger ikke på alvor, og du må ofte minst ha to timer, gjerne 3-5 timer noen ganger over år med vedvarende symptomer for å få henvisning. Man får stort sett alltid beskjed om å bare se symptomer an.

Er man uenig i noe han sier kan han bli svært irritabel og reise seg og heve stemmen til deg. Han væremåte oppleves svært ubehagelig.

Han er lite faglig oppdatert, noe som forsinker både utredning og behandling av sykdom.

Beste legen!

Har hatt Heggem som lege helt siden jeg var liten. Har alltid tatt meg seriøst, tatt seg tid til å prate, undersøker grundig, og ingen spørsmål føles dumme! En fantastisk mann, som virkelig kan jobben sin!