Hallgeir Jarl Heggem

Helsebanken legesenter

Autorisasjon (1989)

Helsebanken legesenter Telefonnummer51 61 21 2051 61 21 ...
Ålgårdsheiå 10 4330 Ålgård
Hallgeir Jarl Heggem er en av 10 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Hallgeir Jarl Heggem

Beste legen!

Har hatt Heggem som lege helt siden jeg var liten. Har alltid tatt meg seriøst, tatt seg tid til å prate, undersøker grundig, og ingen spørsmål føles dumme! En fantastisk mann, som virkelig kan jobben sin!

Trygg og kunnskapsrik

Utrolig flink lege, engasjert, oppdatert og virkelig ser pasientene. Har alltid tid, og tar deg på alvor uten å sykeliggjøre deg. Trygg og veldig sympatisk.

En dyktig lege

Heggem er en lege jeg har hatt i 20 år, han lytter til det man sier, og tar det på alvor. Hans største utfordring er ventelisten han har for å få ham som fastlege. Det føles trygt å ha Heggem som sin fastlege, også mine barn liker ham godt.

Utmerket!

Fantastisk lege!
Vært hos ham i mange år. Tar seg alltid tid, er saklig og konsis. God oppfølging og effektiv. Anbefales på det varmeste.

Favorittlegen min!

Dr. Heggem har opp gjennom årene blitt en viktig og sentral støttespiller for familien vår. Han er et flott medmenneske, grundig, tar seg til tid å lytte, stiller spørsmål, forklarer, oppmuntrer og henviser videre når det er behov for det. Til tross travle dager er han alltid imøtekommende og behjelpelig. Jeg må også rose damene på kontoret. Det er noen flotte mennesker jeg verdsetter og har stor tillit til. Jeg kan på det varmeste anbefale Dr. Heggem som fastlege.