Helene Ingeberg

Autorisasjon (2018)

Helene Ingeberg er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Helene Ingeberg

Ubrukelig og tar deg ikke seriøst

Var imøtekommende til å begynne med, men var ingen oppfølging på tross av at jeg satt med inntrykk av at jeg skulle få henvisning videre. Siste gangen jeg var der var hun frekk og ville ikke hjelpe meg med henvisning til psyk selv om helsesøster jeg har pratet med har oppfordret til dette.

Lite engasjert og følger ikke opp

Etter en del dårlige erfaringer bytter jeg fastlegen jeg fikk tildelt etter at min fantastiske fastlege Hjelle sluttet.

Elendig og lite tillitsvekkende.

Vil ikke gi nødvendig behandling, gått på blodtrykksmedisiner i mange år uten å sjekke blodtrykk. Sykehuset fjernet to medisiner etter blodprøver. Fått beskjed om å bytte fastlege dersom ikke fornøyd. 24 timers blodtrykks overvåking kan ikke utføres p.g.a noe galt med internett. Fått beskjed om at måleapperatet er ødelagt. Fått sms om å gå til annen lege. Særdeles lite lyttende.

Empatisk og trygg

Jeg syns hun er empatisk og imøtekommende samt at jeg føler meg sett og hørt. Hun gir meg trygghet og jeg er veldig glad hun er min fastlege. Hun er fantastisk!

Trygg og oppmerksom

Empatisk og løsningsorientert. Tar seg god tid. God lege. Finner gode løsninger. Lytter. Litt lang ventetid noen ganger, men det har jeg forståelse for.