Taran Singh Rai

Tlf: 51 93 88 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Taran Singh Rai er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Taran Singh Rai

Veldig behagelig lege

Dr. Rai er en behagelig lege som tar seg tid til pasienten og virker veldig rolig og gjennomtenkt. Det som trekker ned på hele opplevelsen er dessverre selve sekretariatet. Det er så og si umulig å komme i kontakt med dem og da jeg etter en uke bestemte meg for å gå dit i person sa de at jeg helt sikkert hadde ringt feil nummer. Det var veldig ubehaglig å forholde seg til dem ettersom de fraskrev seg all skyld og var fullstending uinteressert i å hjelpe. Virker ikke som de forstår hva de representerer eller at de faktisk her i serviceyrket.

Ikke tilgjengelig, umulig å få svar

Etter henvendelse via internett, 10 forsøk på telefon (med til sammen 30min i telefonkø) og mailhenvendelse uten svar, blir alternativet å gå til privat legekontor.

Flink og sympatisk lege

Dr. Rai er en fantastisk lege i mine øyne. Villig til å ta seg god tid og høre etter. Han gir gode råd og gir seg ikke i forhold til å nå til bunns i eventuelle sykdommer/årsaker til plagene som presenteres. Jeg har dyp respekt for ham som fagperson og er imponert over måten han møter pasientene på. All honnør!

Lege i verdenstoppen

Beste legen jeg noen sinne har hatt.
Tar seg tid, veldig rolig å behagelig å snakke med.
Har også god peiling å tar probleme dine veldig seriøst.
Har alltid gode råd å tips.
Om han flytter, flytter jeg for å si det sånn.

Meget fornøyd!

Dannet lege som stiller de rette diagnosene uten mye «om og men..». Flink med tilbakemelding ved prøvetaking og ellers veldig tilgjengelig.

God lege, som bryr seg

Flink lege, som virker å ha god peiling. Finner alltid roten på problemet hos mine plager. :)

dåligo og oseriøs

dåligaste legen som man kan ha !! arrogant
har varit 3 gånger hos legen och varje gång jag e hos han så hør han dåligt, gick på 30 dagars kur , og ga beskjed att det hjelpte ikke, så ger han meg samma kur i 2 vecker til , efter det skulle vi se, se vad ? ge mig ett svar og ikke medesiner.

Lite interessert i yrket sitt.

Virket som det var viktigere å få inn neste pasient på kortest mulig tid. Var ikke i stand til å komme med hjelp så det var penger rett ut vinduet. Desverre var det bortkastet tid å gå der. Alt i alt virket det ikke som han kunne noe som helst relatert til lege yrket.

NB: Legen brukeren har møtt er muligens en vikar for Taran Rai [red. anm,].

Hyggelig

Det som er veldig spesielt med denne legen er at man kun kan ta en problemstilling pr konsultasjon. Utrolig dårlig. God til å lytte. Må vente lenge i telefonen før sekretæren tar den. Hadde ham bare noen måneder. Ikke å anbefale.

Hyggelig fastlege

Jeg opplever legen som hyggelig, kunnskapsrik og veldig imøtekommende. Han gir god innsikt i diagnose og forteller om hva han tenker.
Problemet er arrangementet rundt praksisen. Håpløs å treffe på telefon og litt for spissfindige sekretærer som er relativt nye i rollen.

Men alt i alt en god totalopplevelse med relativt store rom for forbedringer.

Ikke bra !

Kontoret virker lite veldreve. Lite samkjørt.
Personalet hadde veldig lite erfaring.
Følte meg ikke ivaretatt.
Valgte å skifte lege.

En meget habil og kyndig lege

Dr. Rai har vært veldig presis og punktlig de gangene jeg har vært hos ham. Lytter og kommer med gode råd. Jeg har hatt en idrettskade slik at jeg fikk et problem med ankelen, han henviste meg til MR, etter at det kom frem at det ikke ville hjelpe med operasjon henviste han meg til fysioterapi. Har kun gode ord om ham.

Hyggelig og imøtekommende:)

Veldig hyggelig og kjekk lege, utadvendt smilende og imøtekommende, fikk meg til å føle meg komfertabel med en gang og veldig lett og snakke med:) Søt sykepleier, smilende og gla, sånn som sykepleiere skal være:)

Lege som gir tillit - og som ler!

Vi har vært der, hele familien. Dr.Rai lytter, skriver, forklarer og medisinerer. Som godt voksen person liker jeg dette. I tillegg har det flere ganger vært gode latterkuler å høre innenfor gardinet. Det liker jeg enda bedre. Dyktige, smilende og hjelpsomme medhjelpere har han også. Kaffe og vann på venteværelset - kjempefint.

kjempe flink fastlege

Han er imøtekommende ,tar deg alvorlig og skapet tillit hos meg som pasient .Anbefaler han på det sterkeste.

Tillitvekkende lege

Imøtekommende og barnevennlig lege som gir et gjennomgående bra inntrykk. Skape entusiasme hos min sønn som vanligvis er skeptisk til leger.

Flink Fastlege

Taran Rai er en sympatisk mann som jeg oppfatter som flink, sympatisk og samvittighetsfull. Kontoret har eget venterom som er lyst og fint med gode stoler og ellers der som er nødvendig.