Taran Singh Rai

Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Taran Singh Rai er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Taran Singh Rai

Veldig behagelig lege

Dr. Rai er en behagelig lege som tar seg tid til pasienten og virker veldig rolig og gjennomtenkt. Det som trekker ned på hele opplevelsen er dessverre selve sekretariatet. Det er så og si umulig å komme i kontakt med dem og da jeg etter en uke bestemte meg for å gå dit i person sa de at jeg helt sikkert hadde ringt feil nummer. Det var veldig ubehaglig å forholde seg til dem ettersom de fraskrev seg all skyld og var fullstending uinteressert i å hjelpe. Virker ikke som de forstår hva de representerer eller at de faktisk her i serviceyrket.

Ikke tilgjengelig, umulig å få svar

Etter henvendelse via internett, 10 forsøk på telefon (med til sammen 30min i telefonkø) og mailhenvendelse uten svar, blir alternativet å gå til privat legekontor.

Flink og sympatisk lege

Dr. Rai er en fantastisk lege i mine øyne. Villig til å ta seg god tid og høre etter. Han gir gode råd og gir seg ikke i forhold til å nå til bunns i eventuelle sykdommer/årsaker til plagene som presenteres. Jeg har dyp respekt for ham som fagperson og er imponert over måten han møter pasientene på. All honnør!

Lege i verdenstoppen

Beste legen jeg noen sinne har hatt.
Tar seg tid, veldig rolig å behagelig å snakke med.
Har også god peiling å tar probleme dine veldig seriøst.
Har alltid gode råd å tips.
Om han flytter, flytter jeg for å si det sånn.

Meget fornøyd!

Dannet lege som stiller de rette diagnosene uten mye «om og men..». Flink med tilbakemelding ved prøvetaking og ellers veldig tilgjengelig.