Anette Elfriede Drengk

Autorisasjon (1999)

Anette Elfriede Drengk er en av 5 fastleger i Sykkylven

Siste vurderinger av Anette Elfriede Drengk

Inkompetent og tar ikke pasienten på alvor

Denne legen er alltid høflig, men utover det så er hun til lite hjelp. Har opplevd at hun ikke virkelig lytter og at hun ikke tar en på alvor. Hun prøver bare å "berolige" sånn om hun tror man bare overdriver, men hun ser ikke at det kan være noe alvorlig. Ikke heller endrer hun denne innstillingen etter at det faktisk var noe alvorlig. Skriver bare resepter, evt sykemelding og sender deg hjem og ber deg kontakte legesenter igjen dersom plagene ikke gir seg. Kan lure på om hun virkelig er lege eller interessert i å hjelpe mennesker.

Dr Anette Drengk

Dette er en lege som ser hele deg,som tar deg på alvor og som gjør grundige undersøkelser.Rett og slett et fantastisk menneske.
Hun fortjener mye blomster! savner deg

Inkompetent , lite lydhør

Denne legen virker ikke spesielt oppdatert, er lite lydhør, stirrer mest inn i dataskjermen og møter ikke pasienten med blikket. Har ikke fått den hjelpen jeg har ønsket, hverken for meg selv eller mine barn. Skriver ut en resept og sender deg på dør, og ber deg ta kontakt om en uke om du ikke er blitt bedre.

Har alltid hjulpet meg

Anette har alltid hjulpet meg med akkurat det jeg har trengt, både på telefon og ved legebesøk. Hun ringte hjem til meg for å høre hvordan jeg hadde det etter at jeg ble sendt på sykehuset en gang. Veldig hyggelig, og har som sagt alltid fått meg frisk om det har vært noe. Stoler 100% på henne. Jeg har flyttet fra kommunen, og det var med tungt hjerte jeg måtte bytte fastlege til en annen.