Andreas Hunger

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (2001)

Hareid Legesenter AS Telefonnummer70 30 70 7070 30 70 ...
Kjøpmannsgata 16 6060 Hareid
Andreas Hunger er en av 6 fastleger i Hareid

Siste vurderinger av Andreas Hunger

Virkelig ok lege

Andreas Hunger er en god lege som har evnen til å lytte til sin pasient. Jeg har alltid blitt tatt på alvor. Meget godt fornøyd.

Varierende

Jeg har fått god hjelp av denne legen på enkelte henvendelser. Han har tatt gode avgjørelser på videre henvisninger jeg har trengt.
Men jeg har også følt at jeg ikke har blitt tatt helt på alvor og ikke har fått den hjelpen jeg behøvde i perioder der jeg har vært mye dårlig og bekymret. Jeg har nå byttet fastlege.

Aldri tilgjengelig

Jeg har nå hatt Andreas Hunger som fastlege i 8 måneder og i denne perioden har jeg vært nødt til å besøke lege mange ganger. Jeg har imidlertid ikke på ett eneste av mine mange besøk truffet min fastlege. Det har hele tiden vært nyutdannede vikarer som har vært der i hans fravær.
På bakgrunn av dette er jeg på jakt etter ny fastlege, samtidig som jeg fraråder andre å velge denne fastlege.

Topp fastlege!

Andreas Hunger kombinerer god detaljkunnskap om sjukdommar og legemidlar med ei stor breidde i den diagnostiske tilnærminga. Hunger lyttar med ope sinn på det som blir sagt av pasientane, vurderer innsiktsfullt og viser til vidare undersøking om utanforståande faglege innspel trengst. Som person er Hunger hyggeleg og høfleg, og han viser tydelege teikn på høg sosial intelligens. Omgrepet "spesialist i allmennmedisin" (som Andreas Hunger er) har reell meining i Hungers tilfelle.

Tilgang til fastlegen min inneber normalt venting i 10-14 dagar. Akkurat her er det klare forbetringsmoglegheiter. På den andre sida tingar eg vanlegvis ny legetime ein dryg månad fram i tid ved dei aller fleste konsultasjonane, så derfor opplevest det som eit lite "problem" for meg. For pasientar som berre treng legekonsultasjon få gongar i året, vil den relativt lange ventetida sjølvsagt kunne opplevest som ei betydelg ulempe.