Andreas Hunger

Postboks 9033 Blindheimshaugen 9 6023 Ålesund
Andreas Hunger er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Andreas Hunger

Meget dyktig fastlege

Kort sagt, den beste fastlegen jeg har hatt på alle måter. Har gått hos han i 5 år nå. Tar meg på alvor, tar seg tid, alltid blid, henviser fort videre, og jeg får fort time når jeg ringer.

Tillitsfull, fagelig dyktig Lege

Legen setter seg inn i pasientens situasjon, og bruker nødvendig tid for at pasienten skal være fornøyd. Han setter seg inn i situasjonen, og kommer med gode råd og anbefalinger. Når det kommer til fagelige utrykk så gir legen meg god innsikt i kva dette betyr. Eg meinar at legen tar seg tid til og høyre mine problemstillinger og kommer med løsninger på dette.
Som pasient så føler eg det at eg blir godt ivaretatt.

En av de bedre fastlegene

- Han snakker med pasientene
- Virker som at han forsøker å gjøre en best mulig jobb.
- Virker som at han tar pasientene på alvor.

Lite tilgjengelig

Jeg har hatt Hunger som fastlege i 3 år nå. Det siste året har jeg hatt behov for en rekke undersøkelser i forbindelse med at jeg og min mann har måttet prøve lenge for å bli gravid. Som regel har dr. Hunger tidligere kunnet hjelpe meg med mine plager.

Jeg har nå likevel byttet fastlege, av 3 grunner:

1. Hunger skulle i fjor henvise meg til gynekolog. Det tok 4 måneder før jeg fikk innkallelsen. Gynekologen fortalte meg at de ikke hadde SÅ lang ventetid på time. Han viste meg deretter henvendelsen, skrevet i november (da jeg var hos dr. Hunger), men som gynekologkontoret ikke mottat fått før vel ut i februar.

2. Jeg tok en celleprøve fra underlivet (helt standard prøve for kvinner over 25 år) i mars 2013. I april i år fikk jeg et brev fra Kreftregisteret, som hadde funnet uregelmessigheter i prøven min da de testet den, og sendt et brev til fastlegen min i fjor om at jeg burde kalles inn og ta en kontrollprøve. Jeg har ikke hørt noe fra Hunger om denne kontrollprøven, og måtte bestille ny time selv.

3. Det siste året har han kun vært tilgjengelig én dag i uken, og har lang ventetid.

veldig flink lege

Har nå hatt dr Hunger som fastlege i 3 år, og er meget fornøyd. Han er veldig nøye, og spør grundig før han avgir et svar. flink å følge opp når jeg har vært sykemeldt.