Thorleif Jansen

Mekveien 13A 6411 Molde
Thorleif Jansen er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Thorleif Jansen

Ikke flink

Har vært der 3 ganger nå og opplever å ikke blitt tatt på alvor og latterliggjort. Føler med flau og dum når jeg går ut derfra, uten noe hjelp. byttet lege for detta var ekkelt

"Ikke nødvendig"

Slitsomt å gå til en lege du føler du må overbevise om å få tatt en blodprøve, GU undersøkelse og generelt må overbevise om at det er nødvendig. Setter pris på å bli tatt på alvor når man først er hos legen. Opplevd 2 ganger at jeg ikke fikk den hjelpen jeg ønsket. Det er så mye som "ikke er nødvendig". Ellers er han nok en dyktig lege når han selv først synes at ting er nødvendig. Det er kjedelig nok å bruke tid og penger på å gå til legen i utgangspunktet. Da orker man ikke bruke timen på å overbevise om at du ønsker hjelp.

Utrolig flink lege!

Jobber hardt for sine pasienter.
Tar ting på allvor og ordner med prøver og henvisninger for å få
gjort en skikkelig jobb.
Stresser ikke og tar seg god tid.
veldig trivelig og empatisk.
Den beste legen jeg har hatt kontakt med

trygghet, innsikt og komptanse

Her blir man møtt med respekt, tydelighet og føler seg trygg på at man får den beste hjelpen, Han ringer med prøvesvar uten opphold, han videehenviser når et er nødvendig. Samtidig er han ikke noen "bestillinglege" der man kan be om sykemelding eller resepter uten spørsmål eller vurering. Anbefales.

Flink lege

God til å lytte, effektiv til å handle. Er ikke redd for å henvise videre til spesialister, og er flinkt til å forklare hva som feiler, og hvilke tiltak jeg bør sette i verk.